thbrekke Skrevet September 19, 2019 Forfatter Share Skrevet September 19, 2019 Tid for eukontroll på gamlingen...Time bestillt neste uke. Skulle derfor "bare" nulle ut et airbaglys. Det var ikke så lett. Koblet meg opp med diagnose type INPA og leste ut feilkoder. Ikke helt stødig i tysk, men kom frem til at slepering i ratt var gåen. Tok en råsjangs og bestillte en fra koed. Brukt riktignok. Ny koster alt for meget...Fikk den idag og måtte teste. Joda, var ikke verre Airbaglys nullet ut og alt ok. Byttet også blinklyspærer foran da de var slitt i fargen. Strammet brekket. Satser da på det skal gå greit på EU neste uke Bilde av gammel slepering.. Diiesel og jokkeeng reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 19, 2019 Share Skrevet September 19, 2019 2 timer siden, thbrekke skrev: Tid for eukontroll på gamlingen...Time bestillt neste uke. Skulle derfor "bare" nulle ut et airbaglys. Det var ikke så lett. Koblet meg opp med diagnose type INPA og leste ut feilkoder. Ikke helt stødig i tysk, men kom frem til at slepering i ratt var gåen. Tok en råsjangs og bestillte en fra koed. Brukt riktignok. Ny koster alt for meget...Fikk den idag og måtte teste. Joda, var ikke verre Airbaglys nullet ut og alt ok. Byttet også blinklyspærer foran da de var slitt i fargen. Strammet brekket. Satser da på det skal gå greit på EU neste uke Bilde av gammel slepering.. Denne går gjennom garantert 😀 Godt å se liv i denne tråden 👍👍 thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet September 20, 2019 Forfatter Share Skrevet September 20, 2019 Ja jeg håper det..Har enda tilgode å eie en bil som har gått rett igjennom EU. De finner mindre å mindre så får håpe det går greit denne gang. Bilen er kjørt minimalt siden sist hvertfall! jokkeeng reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet September 27, 2019 Forfatter Share Skrevet September 27, 2019 I dag var det tid for EU kontroll. Med hyggelig resultat. Gamle E34en gikk rett igjennom. Kontrolløren hadde trodd han skulle finne noe, leita å leita sa han..men bare godkjenne da alt var i skjønneste orden Herlig, god helg😎 jokkeeng og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 27, 2019 Share Skrevet September 27, 2019 Gratulerer og god helg 😀 Alltid gøy å få sånt iorden . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet April 24, 2020 Forfatter Share Skrevet April 24, 2020 Langt mellom nye innlegg her, men la gå😂 Årets første vask overstått sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet April 24, 2020 Share Skrevet April 24, 2020 pent thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet April 24, 2020 Forfatter Share Skrevet April 24, 2020 E39en surrer å går, stått i carport hele vinter, men måtte vike plassen sin nå for E34😊 Har akkurat shinet opp frontlykter, kjøpt kit fra GS med lakk osv, ble veldig pent! Satser på det er holdbart også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 24, 2020 Share Skrevet April 24, 2020 Det var ett hyggelig gjensyn med E34en, det begynner å bli noen år hvor du har hatt denne bilen nå? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet April 24, 2020 Forfatter Share Skrevet April 24, 2020 Jepp, det har blitt noen år etterhvert! Kjøpte den høsten 2011, hadde et svakt øyeblikk hvor jeg solgte den til bror min, men kjøpte den tilbake etter kort tid når jeg fikk tenkt meg om litt😂😎 Det har vært en veldig god bil, med minimalt av ting som har gått galt. På motor/drivverk er det vel kun en drivaksel fremme jeg har byttet, samt overhalt vanos. Ellers kun vanlig vedlikehold og bytte av slitedeler🙂 Shattered og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 25, 2020 Share Skrevet April 25, 2020 Drømmebil den e34'en din thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 25, 2020 Share Skrevet April 25, 2020 På 24.4.2020 den 21.59, thbrekke skrev: Jepp, det har blitt noen år etterhvert! Kjøpte den høsten 2011, hadde et svakt øyeblikk hvor jeg solgte den til bror min, men kjøpte den tilbake etter kort tid når jeg fikk tenkt meg om litt😂😎 Det har vært en veldig god bil, med minimalt av ting som har gått galt. På motor/drivverk er det vel kun en drivaksel fremme jeg har byttet, samt overhalt vanos. Ellers kun vanlig vedlikehold og bytte av slitedeler🙂 Mente å huske du solgte E34 en gang ja, men jeg huska ikke om det var deg Godt du tok til fornuften igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 9, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2020 (endret) Da har det skjedd litt forskjellig på bilfronten. E39 er solgt til fordel for en noe nyere modell. Den nyankommne på gårdsplassen er en 2011 F11 530d X-drive. Carbonsort. Så langt, veeldig fornøyd😁😁 Endret Juni 9, 2020 av thbrekke fupsaker, papertiger, Evopower og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 9, 2020 Share Skrevet Juni 9, 2020 Oi, gratulerer med ny bil! Kom gjerne med litt utstyr osv thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 9, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2020 Takker! Utstyr ja! Her er mer enn jeg er vant til😅 Ingvaldsen og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå