fupsaker Skrevet Oktober 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2017 12 timer siden, Amistad skrev: Den er i baksetet <--- har du hunden i baksetet på bilen ? Er du gal mann ? jeg hadde måttet ta turen innom nerveklinikken ... Beklager, må nesten presisere at den er i bur, der buret står i baksetet. Festet med sikkerhetssele igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2017 Da er bilen tilbake hos meg, etter installasjon og programmering av webasto gikk den i transportmodus, så nå er alt såre vel. Kunne ikke vært mer happy! Kanskje Norges eneste F31 bensin med webasto, attpåtil originalmontert! papertiger, Amistad, tobiasw og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2017 Kona trenger ny bil, da hun skal pendle til Sarpsborg fra Moss. Samtidig ønsker hun også en bil som kan brukes til å kjøre til Elverum, der familien bor, kanskje også når jeg ikke er med. Er det da greit å gå for en hybrid, slik at man slipper å lade på veien? Samtidig bør det være plass til både barnevogn- og sete samtidig, da faller Audi A3 etron og Golf GTE i fra, og opp dukker alternativ som Mini Countryman og BMW 225xe. Leasingkostnaden over 3 år og 60000km skiller drøyt 300,- i mnd på de to sistnevnte. Disse føler vi også er sikre og støysvake nok til både pendling og eventuell frakt av barn. Vi heller mest mot Minien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 9, 2017 Share Skrevet Oktober 9, 2017 Countryman over 225xe. fupsaker og vegaasen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2017 17 minutter siden, StigJ skrev: Countryman over 225xe. Det er der vi er også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Oktober 9, 2017 Share Skrevet Oktober 9, 2017 Countryman 👍 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 9, 2017 Share Skrevet Oktober 9, 2017 Countryman. Mye bedre bil enn 225xe. Jeg ble ikke imponert over 225xe i det hele tatt. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2017 Jeg har fått svaret jeg var ute etter. Men mot A3 eTron tror jeg også det blir rimelig enkel match, de koster omtrent det samme, er bare litt fristet til kortere leveringstid på A3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2017 Da er det konkludert: Det blir A3 eTron med virtual cockpit, stor navi, dab, blåtann ditt og datt, adaptiv cruise, 17" sommerhjul, 16" vinter og ikke minst: Matrix LED. Var heldig og fikk 40000 i rabatt på bilen, slik går det når kona bestemmer. Hun dro rett og slett for å prøvekjøre og konkluderte timen etter å ha prutet litt. Flink kone! Var vel også leveringstiden på under seks uker som bidro til dette.. Marius2002 og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Oktober 11, 2017 Share Skrevet Oktober 11, 2017 Jeg trodde maksimalt antall tillatte Audier i husstanden var 0 for å være medlem av forumet jeg? Hehe, grattis da - blir sikkert bra! fupsaker og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 9, 2017 Forfatter Share Skrevet November 9, 2017 Liten oppdatering: Bilen har for to mnd siden vært inne for løs seteramme, nå har det skjedd igjen og er verre enn tidligere. Leker med tanken på å heve kjøpet om det skjer igjen og kjøpe noe annet moro fra BMW. (Neida. ) Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 9, 2017 Share Skrevet November 9, 2017 13 minutter siden, fupsaker skrev: Liten oppdatering: Bilen har for to mnd siden vært inne for løs seteramme, nå har det skjedd igjen og er verre enn tidligere. Leker med tanken på å heve kjøpet om det skjer igjen og kjøpe noe annet moro fra BMW. (Neida. ) Godt man har garanti på slikt 😃👍🏻 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 9, 2017 Forfatter Share Skrevet November 9, 2017 30 minutter siden, Gorg skrev: Godt man har garanti på slikt 😃👍🏻 Ja, godt er det. Er jo bare en filleting, men like fullt irriterende.. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 9, 2017 Share Skrevet November 9, 2017 11 minutter siden, fupsaker skrev: Ja, godt er det. Er jo bare en filleting, men like fullt irriterende.. Helt klart! Pappa plagdes litt med at seteryggen bak var litt løs. Men ordnet seg på garanti rett før den gikk ut 😁 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet November 9, 2017 Share Skrevet November 9, 2017 1 time siden, fupsaker skrev: Ja, godt er det. Er jo bare en filleting, men like fullt irriterende.. Har byttet ramme på førersetet på min bil pga. at det vippet og laget en Klakkelyd ved svinger, rundkjøringer etc. Byttet på garanti. Helt fint igjen nå fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå