Gå til innhold

F34 320D Gran Turismo - Ny bil på plass


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

Fine bilder! Synd at M2 har så forbanna tragiske lykter foran og bak, fin og snerten bil ellers :P Vet du om bilene skal sørover etter hvert eller? Prøvde å Google det, men fant ikke noe. Kunne tenkt meg å prøve noen av disse selv. I fjor fikk jeg ikke lov å prøve noen hos Bavaria Stavanger, men blir nok andre boller i år. Sendte forespørselen fra privatmailen min, men hver gang jeg sender fra jobbmailen så får jeg prøve hva jeg vil... Håpløse greier egentlig, men får sende fra "riktig" epostadresse denne gangen da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Walkabout skrev:

Fine bilder! Synd at M2 har så forbanna tragiske lykter foran og bak, fin og snerten bil ellers :P Vet du om bilene skal sørover etter hvert eller? Prøvde å Google det, men fant ikke noe. Kunne tenkt meg å prøve noen av disse selv. I fjor fikk jeg ikke lov å prøve noen hos Bavaria Stavanger, men blir nok andre boller i år. Sendte forespørselen fra privatmailen min, men hver gang jeg sender fra jobbmailen så får jeg prøve hva jeg vil... Håpløse greier egentlig, men får sende fra "riktig" epostadresse denne gangen da :P

Takk :) Synes lyktene foran er fine, men bak kunne de vært litt anderledes.. 

Mener de startet i Tromsø og jobber seg nedover, så bare å følge med på din lokale Bmw forhandler. Om Bavaria får de vet jeg ikke.. 

Vet man må ha førerkort og være minst 23 år, og vet om et par som ikke fikk kjøre som er under 23.. For en gangs skyld slapp jeg å vise leg 😂

Men teit om de filtrerer ut noen, her har alle fått prøve seg men ikke alle får kjøre alene. Selv ikke godt voksne folk. Jeg hadde bare en sammen med meg i M2'en ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Walkabout skrev:

Fine bilder! Synd at M2 har så forbanna tragiske lykter foran og bak, fin og snerten bil ellers :P Vet du om bilene skal sørover etter hvert eller? Prøvde å Google det, men fant ikke noe. Kunne tenkt meg å prøve noen av disse selv. I fjor fikk jeg ikke lov å prøve noen hos Bavaria Stavanger, men blir nok andre boller i år. Sendte forespørselen fra privatmailen min, men hver gang jeg sender fra jobbmailen så får jeg prøve hva jeg vil... Håpløse greier egentlig, men får sende fra "riktig" epostadresse denne gangen da :P

BMWCCN Rogaland skal ha treff hos Bavaria Bryne med Bavaria roadshow den 4. sept. Jeg antar disse bilen skal rundt til de andre Bavariabutikken også slik det har vært tidligere år. 

https://m.facebook.com/events/355147004916652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Gorg skrev:

Har nå oppfylt å kjøre ganske mange heftige BMW-er som:

M2 Coupé

M3

M4 Coupè

M5

M6 Cabriolet

X5M

M550i

M550d

i8

Så har man oss som ikke har vært passasjer i en M-bil en gang. :shock:

Virker som en heftig dag, vil tro det det sitter i minnet lenge. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎25‎.‎08‎.‎2017 at 18.06, Frode D skrev:

Silverstone 2 er så fint på M3 :wub:

Ser ut som en kjekk dag. :) 

Den kler fargen veldig godt! :D 

Ikke den verste dagen akkurat :P Skulle gjerne hatt en dag til hver av de bilene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gorg changed the title to F34 320D Gran Turismo - 100000 km! Ekstralys??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...