Gorg Skrevet November 11, 2017 Forfatter Share Skrevet November 11, 2017 Nå er vi godt inne i November, og det er så godt som umulig å ha ren bil.. Kjenner jeg gleder meg til kong vinter kommer! lagunilla, mslello, Fahad og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin. Skrevet November 11, 2017 Share Skrevet November 11, 2017 52 minutter siden, Gorg skrev: Nå er vi godt inne i November, og det er så godt som umulig å ha ren bil.. Kjenner jeg gleder meg til kong vinter kommer! Da er vi 2! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 12, 2017 Forfatter Share Skrevet November 12, 2017 Grillen er ganske så massiv på GT Runey, mkj, gregus og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 13, 2017 Forfatter Share Skrevet November 13, 2017 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 17, 2017 Forfatter Share Skrevet November 17, 2017 Vinteren har ankommet Bodø.. Endelig! Har savnet snøen, det er så mørkt å trist når det er vått og mørkt i november/desember.. Fikk til og med lekt litt med xdrive idag, det er utrolig hvor godt grep bilen har 😃 Vanskeligere å leke seg enn med 325n, men for en kontroll man har 😃 Marius2002, mslello og ahj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 18, 2017 Share Skrevet November 18, 2017 Xdrive er bare herligt når det skal lekes. Har hatt min andel timer breit med xdrive fy og moro det er. 😁 325n er et beist på snøføre. 😎 Marius2002 og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 18, 2017 Forfatter Share Skrevet November 18, 2017 8 timer siden, ahj skrev: Xdrive er bare herligt når det skal lekes. Har hatt min andel timer breit med xdrive fy og moro det er. 😁 325n er et beist på snøføre. 😎 Før du overtok måtte jeg leke meg litt, så da var det ned med vinduene, og herje på noen forlatte veier Herregud så artig det var, mye mer enn med orginal eksos ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 19, 2017 Forfatter Share Skrevet November 19, 2017 Noen som har montert LCI rammen rundt ac/stereo på f34? Skulle gjerne hatt delenummeret til den 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 20, 2017 Forfatter Share Skrevet November 20, 2017 Da var kabel til lci rammen bestilt 😃 ahj og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 20, 2017 Share Skrevet November 20, 2017 (endret) Mener jeg ramset de opp i tråden min. Edit: 64119358940 Samme delenummer til alle F3x pluss F80. Endret November 20, 2017 av StigJ Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 20, 2017 Forfatter Share Skrevet November 20, 2017 1 time siden, StigJ skrev: Mener jeg ramset de opp i tråden min. Edit: 64119358940 Samme delenummer til alle F3x pluss F80. Hadde vel en formening om at det var forskjellig på F34. Men fant det ut på realoem igår 😃 Genial side! StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 21, 2017 Forfatter Share Skrevet November 21, 2017 Vet du hvor den er billigst @StigJ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 22, 2017 Share Skrevet November 22, 2017 Handlet den hos Koed. Sjekket ikke så veldig mye rundt da. De var i alle fall billigere enn GS på totalen på alt jeg kjøpte den gangen. Om kun ramma er billigere husker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2017 Skjedd en del i det siste: StigJ, fupsaker, Kenny_ og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 11, 2017 Share Skrevet Desember 11, 2017 Kommer seg nå Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå