Gå til innhold

Hagen´s E24 635csi oppdate NYLAKERT


marhag11
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg gir også min stemme til calypso, men jeg synes minuset med rød farge er at det blir fullstendig krasj med orange. Børstet støvet av photoshop å lagde gråe og røde blinklys på den du la ut tidligere. Fikk veldig flashback fra 10-15 år siden, men mot rød synes jeg faktisk det ser bedre ut enda! :)

Bøst felgvalg forresten! :D 

1985-bmw-635csi-euro-calypsorot-1.jpg.bd575c6fbce16d4fba09f31d1584e7cd.jpg.5c70cf908cf47ac1db341bdc935ad8e3.jpg

1985-bmw-635csi-euro-calypsorot-2.jpg.4146e259bda225d6efa6750d8429f5b8.jpg.acb9f925786ca3fe8472c26c833bff7a.jpg

Endret av Larsinnj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Larsinnj skrev:

Jeg gir også min stemme til calypso, men jeg synes minuset med rød farge er at det blir fullstendig krasj med orange. Børstet støvet av photoshop å lagde gråe og røde blinklys på den du la ut tidligere. Fikk veldig flashback fra 10-15 år siden, men mot rød synes jeg faktisk det ser bedre ut enda! :)

Bøst felgvalg forresten! :D 

1985-bmw-635csi-euro-calypsorot-1.jpg.bd575c6fbce16d4fba09f31d1584e7cd.jpg.5c70cf908cf47ac1db341bdc935ad8e3.jpg

1985-bmw-635csi-euro-calypsorot-2.jpg.4146e259bda225d6efa6750d8429f5b8.jpg.acb9f925786ca3fe8472c26c833bff7a.jpg

Kan være litt enig med deg🙄 men Det blir oransj vertfall i år😎 kjøpt nye klass forran🙄💸💸 røde bak lamper har jeg faktisk vurdert! Men får se litt å gjøre før jeg bestemmer det😪

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får kaste meg på her: dette blir en nydelig bil! Bøyer meg i støvet for alt arbeidet du legger i denne, gleder meg til å se den ferdig! (Håper du og gjør det, og at du ikke jobber deg lei underveis).

Angående farge så har jeg tenkt litt hva jeg selv ville valgt, ikke enkelt, men har du sett på Rubinrot? Det er en original E24-farge, men litt roligere enn Calypsorot (som helt klart er fantastisk fin), men litt mer livlig en Burgunderrot. Uansett, det blir flott til slutt hva enn du velger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, norbakken skrev:

Får kaste meg på her: dette blir en nydelig bil! Bøyer meg i støvet for alt arbeidet du legger i denne, gleder meg til å se den ferdig! (Håper du og gjør det, og at du ikke jobber deg lei underveis).

Angående farge så har jeg tenkt litt hva jeg selv ville valgt, ikke enkelt, men har du sett på Rubinrot? Det er en original E24-farge, men litt roligere enn Calypsorot (som helt klart er fantastisk fin), men litt mer livlig en Burgunderrot. Uansett, det blir flott til slutt hva enn du velger ;)

Hmm skal søkt opp fargen nå men fant kun en som fikk fram fargen godt🤔 den så faktisk veldig bra ut! Skal se om jeg får dratt til en lakk forhandler og se på farge kart til uka🤔

 

 

CC01F4ED-711E-4067-8503-F2B2035BA139.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, marhag11 skrev:

Kan være litt enig med deg🙄 men Det blir oransj vertfall i år😎 kjøpt nye klass forran🙄💸💸 røde bak lamper har jeg faktisk vurdert! Men får se litt å gjøre før jeg bestemmer det😪

 

 

 

Feil blir det ikke uansett! :)

Var et E28 prosjekt her inne for flere år siden som var lakkert i en veldig fin rødfarge, men finner ikke igjen tråden. Mulig det var calypso. Passet vertfall karosseritypen godt, pluss at det var en god del chromedetaljer som brøt opp linjene. Skal poste linken om jeg finner den. Lurer på om det var diesel og faktisk..

Edit: Der var den. Burgundrot var den. 

 

Endret av Larsinnj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Larsinnj skrev:

Feil blir det ikke uansett! :)

Var et E28 prosjekt her inne for flere år siden som var lakkert i en veldig fin rødfarge, men finner ikke igjen tråden. Mulig det var calypso. Passet vertfall karosseritypen godt, pluss at det var en god del chromedetaljer som brøt opp linjene. Skal poste linken om jeg finner den. Lurer på om det var diesel og faktisk..

Edit: Der var den. Burgundrot var den. 

 

Fargen så utrolig rå ut da.... sendte han pm om han har flere bilder og farge koden😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sånn super mye og oppdatere etterhelgen, men fått jobbet godt med pussing, kommet en del lenger på lednings klusset.... funnet ut att tenningslåsen min ikke er frisk så den sender ikke signal til starter.... så blir vell en midlertidig fiks på det til jeg får taki nytt💸😪 ellers venter jeg på deler som er på sandblås og bestilt en liten pakke på koed😎  i morgen skal jeg få gjort klar begge fjærbein forran sandblåst og lakkert😎 håpe på å få montert forstillingen til helga! Samt montere bensin tank og slanger😎👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdate😎 bensin slanger i motor rom på plass, bensintank montert(mangler å montere slanger bak da jeg var tom for slangeklemmer) montert ny casterstag foring og nye bærearmer, tatt av hengsler på begge sider og høyre dør😎

demontert taktrekket så skal jeg prøve å få laget nytt🙈

hjelperen min har fått sparklet og pusset ferdig høyre dør og sparklet så og si ferdig høyre bakskjerm😎 da står det igjen finsparkling av alt sammen😂 begynner å se slutten nå😍😎

 

2B605070-5CBA-4CDD-9C2C-CD4C5F40E7E7.jpeg

9C5767D2-837D-4253-8B28-D9A00E669CBC.jpeg

B8C3198E-6658-4904-A1CC-A0DFD48174E5.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...