habj Skrevet August 2, 2017 Share Skrevet August 2, 2017 14 timer siden, MariusE34tds skrev: Calypsorot Passer på Volvo PV Sport. marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet August 2, 2017 Share Skrevet August 2, 2017 Syns disse bilene ser svært elegante ut i sølvgrå. Kanskje ikke den mest oppsiktsvekkende fargen, men absolutt kledelig i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 2, 2017 Share Skrevet August 2, 2017 Skal du bytte farge på denne perlen ,så bytt til en av Bmws klassiske farge i samme tidsepoke :). Jeg hadde valgt originalfargen uten tvil:). marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet August 2, 2017 Forfatter Share Skrevet August 2, 2017 7 timer siden, Skare1 skrev: Syns disse bilene ser svært elegante ut i sølvgrå. Kanskje ikke den mest oppsiktsvekkende fargen, men absolutt kledelig i mine øyne. Sølvgrå er en fin farge på disse ja, men syntes det blir litt normalt og kjedelig🤔 Er ikke ute etter noe knæsj farge men noe ikke alle har🙈 6 timer siden, sveigis skrev: Skal du bytte farge på denne perlen ,så bytt til en av Bmws klassiske farge i samme tidsepoke :). Jeg hadde valgt originalfargen uten tvil:). Blir en orginal farge ja, mørkerød eller noe brunguld har jeg vert inne på, greit å høre litt forslag fra andre ikke bare hva jeg har inni hode mitt😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 2, 2017 Share Skrevet August 2, 2017 Delphin grå, eventuelt Sterlinggrå? Med svarte detaljer tror jeg hadde gjort seg. E24 er gromt, stå på! marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet August 2, 2017 Forfatter Share Skrevet August 2, 2017 Skrevet ned mange av fargene nå, så får ta en nærmere titt på farger hos min lakerer😎 Enda en liten stund til men er vell det vanskeligste valget🙈 Fått gjort litt i dag også😎 Fått fikset opp en liten feil jeg gjorde på ramma rundt lykta, og demontert bakstillinga😎 Så da er det bare å vente på lønning så jeg får bestilt nye foringer😍 Litt dårlig med bilder i dag🙈 Designer og Bendik Kjellevold reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 18, 2017 Share Skrevet August 18, 2017 se nederst på side tre i gamle prosjekt tråden min så ser du ( hva jeg mener) er en kjempe fin bmw farge, å da får du se den med litt sorte å krom detaljer. marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet August 20, 2017 Forfatter Share Skrevet August 20, 2017 Fått sandblåst litt og lakkert halvparten av balstillingen😎 Men sliter med å få av stikkakslingene inne på navet.... så det blir ukas prosjekt!😂 Har fått taki e28 powerflex foringer, det passet .......nesten..... men alt passer med litt modifiseringer🙄Tror jeg da😂 Noen som har dreid i powerflex black foringer før?🙄 6mm for tjukke foringer.. Her er noen kjappe bilder!! Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet August 20, 2017 Forfatter Share Skrevet August 20, 2017 Angående farge valg har jeg begynt å tenke veldig mye på denne fargen🙈 Og tror dette er orginal farge også🤔 NaCel, Bendik Kjellevold, RF91 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusE34tds Skrevet August 20, 2017 Share Skrevet August 20, 2017 Go for it!! marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet September 8, 2017 Forfatter Share Skrevet September 8, 2017 Vert en liten stopp i byggingen da jeg har skrudd mye e46.... men har i dag kjøpt meg delebil så håper ting går framover nå!😎🙌🏻 Mer bilder kommee! Bendik Kjellevold, BjornarHS og Maggi93 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet September 9, 2017 Forfatter Share Skrevet September 9, 2017 Litt mer bilder av delebilen😎 Blir å kutte av rumpa på delebilen og sette den på 635'n😎🙌🏻 Bendik Kjellevold og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 10, 2017 Share Skrevet September 10, 2017 Har du kanskje baksete til salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet September 10, 2017 Forfatter Share Skrevet September 10, 2017 8 timer siden, danskiii skrev: Har du kanskje baksete til salg? det har jeg! kan ta bilde av det senere i dag ! er i grei stand : P danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet September 13, 2017 Forfatter Share Skrevet September 13, 2017 Ser da ut som att delebilen er mer skjelden enn jeg trodde🙈 Den er bil nr 1064 som er laget på karmann fabrikken😎 Og den er i mye bedre stand enn jeg først trodde... og etter att vi fikk start på den i går så blir det nokk til 0 bygge 2 stk e24😂 En 633csi og en 635csi😎 Første pri blir såklart 635'n så får plukke de delene jeg absolutt trenger fra 633'n, så sette bort 633'n til jeg er ferdig med 635'n😎 NaCel, danskiii, Bendik Kjellevold og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå