Slavearbeider'n Skrevet April 30, 2019 Share Skrevet April 30, 2019 Var du innom GS idag med E61'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 30, 2019 Forfatter Share Skrevet April 30, 2019 9 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Var du innom GS idag med E61'n? Stemmer det måtte ha no deler til M’n etter lite "uhell" i går. Får ta en liten oppdatering. har nå endelig fått sommla meg til og montere org hjula. Fullført sliten M5 med matchende slitne felger På vei hjem i går etter levering av et deksel til lakk så datt overføringa av. Låst i 5gir.. etter mye knot fikk jeg vippet den i 4 gir, noe annet var uaktuelt virket det som. Heldigvis hadde gs deler på lager så fikk hentet det i dag og kasta det sammen igjen. Avreise til Koed om 2 dager og har litt små plukk igjen men det skal nok gå fint. Ikke fått byttet tank feste enda heller så gjemte bare den selvlysende stroppen litt Fått «ødelagt» bakluka litt mer så det trekker nok litt blikk på treffet;) men er det ødelagt så er det ødelagt. Kan likeså greit bare fjase det til litt mer Bimmerlorris, danskiii, NeonMuffler og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 Nå er den der den må være med riktige hjul synes jeg. Det som jeg liker her ,er at dette er en ærlig M5 som ser fin ut ,samtidig at den er brukt . Trenger sånne M’er og.😀 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2019 Hyggelig Jan:) ja den er som den er å det liker jeg mer å mer. Kom inn et lite nytt medlem på plassen i dag! Sagt det før, jeg har en sykdom og den kalles «kjekt å ha» Bimmerlorris og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Mai 2, 2019 Share Skrevet Mai 2, 2019 Digg sjukdom 😂👍 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 2, 2019 Share Skrevet Mai 2, 2019 Må jo røpe litt mer enn det, som f.eks. motor 😏 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2019 På 2.5.2019 den 14.39, danskiii skrev: Må jo røpe litt mer enn det, som f.eks. motor 😏 Tja.... Skulebollen, Bimmerlorris og Turbo-HF reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mai 3, 2019 Share Skrevet Mai 3, 2019 aha, du som endte opp med 550 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Mai 4, 2019 Share Skrevet Mai 4, 2019 Du verden 😳 Noe som er/skal bli godkjent eller bare morrobil på bane ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2019 Ja hvem ellers Viggo 😂 nei dette blir nok bare en Banebil tenker jeg! Alt fått tak på litt deler osv til den så får se hvordan den funker. Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2019 (endret) Liten uppdate på Koed turen da:) @danskiii kom hit på onsdag. Dagen ble brukt til å flytte båten til nye båtplassen ( som var for liten ) men vi tjora fast og kom oss hjem spiste mat å slappet av litt. Torsdagen ble brukt til å hente spoiler til E21 og pakking av biler, vask før vi kjørte inn til Oslo fikk også endelig lakkert å montert deksel bak på fangeren kom oss på båten, middag å no pils før vi krøp til sengs for å lade opp til neste dag:) Fredag å sammling på første stopp for en matbit så videre til Koed sitt verksted for service for dem som bestilte det. derfra dro vi til «hoved Koed» der treffet skal holdes for en liten titt ( mer service ) og litt lunsj:) sto også biler klare for slakt der så var det tilbake til hotellet for dusj og middag. Ble så enda en natt med litt mindre søvn en vi burda hatt! Lørdag å klare for treff:) ble så noen pils ila dagen å kjente dette kom til og bli en lang dag! Fikk montert ny belg ( igjen ) å nytt filter kitt som ikke passet men det passet tilslutt;) så var M5’n klar for Benken! Har følt den er litt slapp, spessielt på bånn så dette måtte jeg finne ut av. noe lat, men er jo en gammel bil som har levd et hardt liv. Skal få gått over litt å sjekket om det kan være noe som ikke er helt på stell men er sikkert bare rævkjørt 😂 så var det Koed Afterparty! Tenker de fleste bildene kan forbli på tlf men må si det var en bra kveld:) søndag! Formen er elendig, våknet opp alt for seint å lurte på hva F som skjedde i går.. @danskiii finner en kvittering på taxi hjem fra Byen å Grenaa kl 05:23! Heldigvis så smart som jeg er fikk jeg noen til å kjøre M5’n tilbake til hotellet kvelden før så vi hadde raskt transportmiddel tilbake til Koed for å hente E21! Var drøye 2t til båten gikk så vi sæla på å rakk den båten akuratt 😬 hu dama ved innsjekken var IKKE happy når vi kom ditt noe reduserte å stressa kan ikke skryte på oss at formen var så veldig mye stigende ut dagen men vi kom oss hjem:) dette skal gjentas neste år for dette var et bra treff:) takk for meg! Endret Mai 6, 2019 av liffi Ingvaldsen, norbakken, danskiii og 8 andre reagerte på dette 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 6, 2019 Share Skrevet Mai 6, 2019 Er sånn en tur skal være dette med fest og morro .😀 Sånn elsker hvertfall jeg . Så vanvittig gøy ut hvertfall.😀 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2019 Ja ikke sant! Du får bli med nesteår Jan 🤙🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 6, 2019 Share Skrevet Mai 6, 2019 9 minutter siden, liffi skrev: Ja ikke sant! Du får bli med nesteår Jan 🤙🏻 Ja jeg må bli med på sånt 😀 Elsker en god fest og biltreff . liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2019 Som noen fikk med seg så kjøpte jeg også en E32 i fjor, fikk endelig hentet den. Stått noe kronglete til så måtte vente til snøen gikk før vi kom til. Endelig er den hjemme, så spent på om man får denne oppe å gå🤔 stått i 9-10år stakar og mtp at den har stått ute er jeg overasket over standen. Reltivt hel bil og ikke funnet noe skremmende rust på den enda forutenom litt overflate flekker men fremskjermer må byttes. Dører er strøkne å samme gjelder hjulbuer og bakskermer. Så får man ta en titt under og avgjøre en dag men en så lenge meget overasket:) sort helsydd skinn med elektriske stoler forsn og bak. Planer er å gå over bilen, coilovers, org lykter å blink rundt om samt noe felger. Ellers bare ha som sommer kose bil, så da har fruen ordentlig bil til å fra jobb osv. BjornarHS, viggo E34, danskiii og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå