Joakim. Skrevet Februar 9, 2020 Share Skrevet Februar 9, 2020 (endret) 2 timer siden, liffi skrev: Da var enda en hentet ut fra dvale. Avregistrert i 2011. 1991 535 planen her er og få den på veien igjen å selge den. Få på org felger og lamper bak, service på motor og bytte alt av oljer osv. Må gås over da den har stått lenge. Kul org farge Vulkangrau men er desverre lakkert opp i diamant sort for mange år siden. sort comfor skinn og en relativt hel bil. Du finner det meste av gammel bmw du😂 Meget misunnelig🤩😬 Endret Februar 9, 2020 av Joakim Urke liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 9, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2020 Ja det dukker opp noen 🤓 synd man ikke kan beholde alle sammen. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Februar 9, 2020 Share Skrevet Februar 9, 2020 Ser veldig bra ut denne.😊 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2020 12 timer siden, sveigis skrev: Gøy å finne sånt .😀 Den fargen originalt har jeg aldri hørt om en gang . Nei ikke jeg eller 🙃 Ikke lakkert inni så ser org fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 11, 2020 Share Skrevet Februar 11, 2020 Spennende å se! liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2020 Grom20’n selges videre til noen som trenger vogn snart sessong så parken skal tynnes ut nok en gang ! sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 18, 2020 Share Skrevet Februar 18, 2020 Ja Liffi kjøp og salg må til .😀 Men denne burde vel ryke fort egentlig . liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2020 (endret) Skjer ikke så mye her egentlig! 520’n er solgt og jeg har sminka grisen .. fått på ny lykt, blinklys og fangere så ble den litt "hel" igjen. Ser ikke ut men starter hver dag å grei og kjøre ( skulle hatt en eu men ...... ) de grå stolene i bilen Og et 2+2 Baksete Jeg hadde ekstra er solgt så får hive inn det som står i M5’n en dag så man får begynt på dette alcantara prosjektet Liten justering av feste til fangeren bak måtte til "Liten" gleppe ved blinklys men litt sort teip løste det problemet! Rusty but trusty Få på noen gromme sommerhjul så er det ok bil nr 2 til meg når fruen har Familiebrakka, frem til M5’n skal ut Endret Mars 16, 2020 av liffi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Mars 16, 2020 Share Skrevet Mars 16, 2020 Man tager hva man haver 🤣👍 Omtenksomt å gi griser litt pleie og sminke også ❤️ E34 vettu 🥳 Selv er jeg og 535’n i gang med sesongen 🥳 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2020 I dag klarte jeg ikke vente mer så gravde frem nøkkel til lager og biler. Fant frem batteri og booster å heiv meg i bilen:) godt å ha M5’n tilbake. Gikk rett på å satt på org hjulene da jeg aldri syntes Hartge hjulene gjorde den noe godt. liten luftetur før den skal få ny olje, plugger og ny fordeler ++ ta en liten service så alt er på topp. viggo E34, danskiii, N.E.W. og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 24, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2020 Nå som man ikke kan dra så mye rundt så holder man på hjemme. Rydder og roter rundt i tinga mine så da dukker ting opp. Fikk på no sommer dekk og skal lakke opp en Acs fanger som bare lå og slang BjornarHS og Bimmerlorris reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim. Skrevet Mars 24, 2020 Share Skrevet Mars 24, 2020 Hvordan går det me den 535’n du hentet?🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 24, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2020 Den står nå og venter på sin tur. Er noen biler foran den i køen den skal få litt ordentlig pleie så er ikke gjort på en helg. Joakim. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 24, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2020 Meget spontant men M5’n luftes nå for salg grunnet bil på hånd! 150.000 Tenkte å se om det er noe interesse for min org 3.6 bil. Farge Macao blau Km 267000 Grunnet lav pris er den ikke er vist for å få skilt. Papirer har jeg, men nå er jo BT steng pga virus tidene og jeg har en bil på hånd som jeg lurer på å kjøpe så lufter denne for salg om interessen er der. Bilen er ikke strøken, men rimelig grei for rust. Kanaler er hele men antydning til svakheter foran. Trenger en lakkering for å bli bra da den har en del merker her å der etter år med lagring å bruk, men bra utganspungt. Bakluken burde byttes da den har skade etter dårlig grunnarbeid etter en eller annen skade. 3gir skraper ved høyt turtall Bilen står på K sport coilovers Ettermontert eksos Sorte hella DE Montert bredfront Lakkerte mørke lister Bilen har grått 2+2 interiør. Har liggende et sort Amaretta / alcantara interiør som evt kan kjøpes med. Har også sort taktrekk å det som hører med , komplett shadowline, M tech speil Motorsport håndtak, sorte hella bak lamper m plate +++ mye annet av deler. Pm ved seriøs interesse N.E.W. og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 24, 2020 Share Skrevet Mars 24, 2020 @sveigis du må tippe (og vinne) lotto til helga liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå