sveigis Skrevet Mars 24, 2020 Share Skrevet Mars 24, 2020 5 minutter siden, Shattered skrev: @sveigis du må tippe (og vinne) lotto til helga Så absolutt ,kunne lett hatt denne.😀👍 liffi og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim. Skrevet Mars 24, 2020 Share Skrevet Mars 24, 2020 2 timer siden, liffi skrev: Den står nå og venter på sin tur. Er noen biler foran den i køen den skal få litt ordentlig pleie så er ikke gjort på en helg. Si i fra om du vil selge😎 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 28, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2020 Fikk tatt et lite røsk på bilen i dag:) fikk bytta ene feste til tanken, nytt bensinfilter, olje og filter. Fikk også tatt litt wax on wax off motion 👍🏻 så var det liten luftetur i finværet. danskiii, HenrikSolberg, Patta og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 28, 2020 Share Skrevet Mars 28, 2020 Ble fin nå .😀 Fader de er fine de to M5ene der .😀 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 29, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2020 Rulla inn noe kjent på tomta her i dag.. får settes i køen med resten av prosjektene Bimmerlorris, Patta og danskiii reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 5, 2020 Forfatter Share Skrevet April 5, 2020 Hvis noen er int i recaro stoler så er disse for salg. Ønsker meg 8k for dem danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 7, 2020 Forfatter Share Skrevet April 7, 2020 (endret) Lite som skjer med M5’n men justert ut felga litt i dag hadde på 10mm men var litt gærn og kjøpte 12mm ! rota litt rundt og faktisk solgt noe !! Kjenner det svir i sammle hjertet mitt.. fikk sendt avgårde en M5 front og M tech front 😕 så om noen er fysen på Hartge eller en NY acs front så er det forsalg en så lenge... Endret April 7, 2020 av liffi Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 25, 2020 Forfatter Share Skrevet April 25, 2020 I dag fikk jeg endelig ut fingeren å begynt på interiør bytte taktrekket gikk overaskende greit når man husker p puste med nesa og ikke bli irritert. Holdt på og gå galt noen ganger men var bestemt på at dette skulle jeg ikke ødelegge ( som mye annet jeg gjør ) så begynte på M5’n først da det ikke var så farlig om gikk til helvette! sleit litt med de bakerste klipsa på M5’n så dem knakk men da hadde jeg en plan på det sorte og dem fikk jeg ut hele ser jeg mangler noen sorte skinn detaljer men får prøve og farge opp det grå. Gjenstår å montere dørtrekk, men må få revet av senter på alcantara trekkene og lagt dem over på noen sydde M5 trekk. det sorte hanskerommet hadde ødelagt lås så den ble byttet over Bimmerlorris og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 28, 2020 Forfatter Share Skrevet April 28, 2020 Fikk også endelig tatt et røsk på vindusheisen! Flaks man har delebil i hagen så da ble den borret ut og byttet så nå har jeg vindu igjen må si jeg begynner å like hvordan bilen ser ut nå, men mangler bare hvite skilt👌🏻 Vondt å evt selge men er faktisk også på tanken å bare beholde den .. HenrikSolberg, danskiii og Bimmerlorris reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 28, 2020 Share Skrevet April 28, 2020 Korleis er m5 for rust under🤔? Såg du luftet den for salg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 28, 2020 Share Skrevet April 28, 2020 Det der ble så mye finere med det interiøret .😀 Løftet bil mange hakk 👍 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loefald Skrevet April 28, 2020 Share Skrevet April 28, 2020 Fin bil dette her! liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 29, 2020 Forfatter Share Skrevet April 29, 2020 På 28.4.2020 den 20.15, Skulebollen skrev: Korleis er m5 for rust under🤔? Såg du luftet den for salg 😊 Rust foran i kanaler desverre men ikke rusta i stykker men burde tas med tide, å bunn på fremskjermer som da også er utsatt. ellers er bilen ganske så fin. Man ser noe i bunn på bakdøra såvidt det er, også liten blemme under spoiler hvor den har gnissa men den luka har jo en skade uansett men kan nok reddes da resten av den er strøken rundt skiltlys etc hvor dem ruster. hadde igrunn bestemt meg nå for å bare få skilt på den også legge den ut til 220+ med skilt tenkte jeg da det er lite respons på den slik den står, men nå er den løftet mye pga interiør synes jeg. Verdt 50k mer 👹 Skulebollen og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 29, 2020 Forfatter Share Skrevet April 29, 2020 Hva skal man med henger.. Fått demontert det jeg skal ha og pakka inn det nye eier skal ha. Ender heldigvis ikke som spiker ( enda ) tror nye eier har planer om å lage banebil, så han fikk med en 210 bakstilling å en stor diff så da ble det en siste tur på delebilen i dag 😕 for nå håper jeg. Bimmerlorris og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet April 30, 2020 Share Skrevet April 30, 2020 Ble vanvittig bra interiøret i M5'n no, Alcantara er virkelig nydelig. Er jo en fantastisk jobb du gjør med å løfte denne mange hakk. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå