KKME30 Skrevet Juni 4, 2021 Share Skrevet Juni 4, 2021 På 27.5.2021 den 18.43, liffi skrev: Da kom endelig mattene er ikke org matter men å finne det er ikke lett, men så er ikke dette org bil heller 👹 dette løfter nok bilen. Sakte men sikkert så kommer det seg inni her Så flotte ut de mattene👍 tør jeg spør hvor du kjøpte disse å hva måtte du ut med får de?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 4, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2021 @kkmE30m50dem kjøpte jeg igjennom en fyr / Firma på Facebook som laget baksete. Nojser kaller han seg. Husker ikke helt da jeg fikk en pakke pris på alt. Men rundt 150euro kanskje for mattene mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 5, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2021 Da var kasse bytte gjort møtte på en gjeng org biler på stasjon på vei hjem som hadde vært på treff. Ålreit det. Pekka, Zeveren, Orjan og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 9, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2021 Fikk styra litt i dag. fikk opp bilen på ramper å stramma litt reimer samt sjekka en liten olje lekksje. Ene turboen spytter litt så den må nok snart byttes ( litt blårøyk bak til tider ) fint med lav fanger å høye ramper.. fikk også rydda opp litt kabel tull. Er elnett til Alpina instrument som olje temp / trykk. Datt ut til tider så fikk klippet og kobblet litt så ble det bra. fikk også tatt av grill å montert org BiTurbo merket Bimmerlorris, Sjakalen, Pekka og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 9, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2021 Også fått rota frem brukermanual til bilen morro å lese igjennom litt sveigis, danskiii, Ingvaldsen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 10, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2021 Liten luftetur til Tyrigrava med Svoger. Tok ut barnevogna da bare eldste man var med på tur. Godt med plass i sommer bruks/kosebilen Orjan, Bimmerlorris, danskiii og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 10, 2021 Share Skrevet Juni 10, 2021 34 minutter siden, liffi skrev: Liten luftetur til Tyrigrava med Svoger. Tok ut barnevogna da bare eldste man var med på tur. Godt med plass i sommer bruks/kosebilen Elsker å se sånne biler bli brukt 🙏. Tyrigrava er ikke det et kjent sted der Autofile møtes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 11, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2021 Må brukes! Jo det stemmer. Fast "treff" på Torsdager for europeiske biler mener jeg. Første turen ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2021 Sysla litt med spoileren i dag. Den var så rusten inni så påtide med noe nytt. fikk skrudd / borret ut den gamle samt skrapa glasset rent for lim. Sett flere universale på Ebay så tenkte og prøve en. Noe større men ser ikke harry ut og passformen virker bra. Måtte jo borre ut org festene så lå bestille nye sånne flate muttere for å montere, men fikk lagt den på og ser ikke så galt ut sveigis, danskiii, Mortenej og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Juni 15, 2021 Share Skrevet Juni 15, 2021 Fint med ny og hel spoiler, men hadde jeg hatt den så ville jeg lakket den matt. Men nå er ikke jeg så glad i blankt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 15, 2021 Share Skrevet Juni 15, 2021 Det der ble noe annet ja Liffi 😊 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2021 @Bimmerlorris Den skal bli matt kun prøve montert for nå Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Juni 16, 2021 Share Skrevet Juni 16, 2021 13 timer siden, liffi skrev: @Bimmerlorris Den skal bli matt kun prøve montert for nå He he ja jeg antok egentlig det 😅👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 16, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2021 1 time siden, Bimmerlorris skrev: He he ja jeg antok egentlig det 😅👍 Er også noe støpe kanter som jeg pusser ned for å få en litt finere finish Pekka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Juni 16, 2021 Share Skrevet Juni 16, 2021 Ja det er vel sånne små utbedringer en må gjøre når det ikke er orginalt, men blir vel bra dette ? Liker at du tør å gå litt egne veier. Fint med orginale deler, men samma det så lenge ting funker og det ser ålreit ut. 🤘 Mortenej og liffi reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå