liffi Skrevet Mai 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2018 Får ta deg en tur med M5’n i Bud vett! Idag ble det styra litt smått. Regnet men laget garasje ish... fikk byttet no pærer, ordet noen kabler til lys osv. Fjernet lim rester etter teip på bakskjermen. Å her ser dere skavankene. Bakluka skal taes før bud samt bytte listene på dørene, resten av skavankene får bare bli intill videre. Freakshow, Marius2002 og danskiii reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 3, 2018 Share Skrevet Mai 3, 2018 haha oi! ja der trenger du litt lakk noen steder hvertfall xD liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2018 Ikkesant, men lakken er fin generelt så mulig det bare blir og fikse det som er først då er den jo hel å fin nok en så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 4, 2018 Share Skrevet Mai 4, 2018 Uten å ha sett bilen live, vil jeg si at mesteparten kan fint poleres opp igjen. Jeg tok en e21 fra 1980 som fortsatt hadde samme lakk som fra fabrikk. Etter en god del arbeid ble lakken som ny igjen liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2018 Vill tro den blir bra med polering ja, men mye av disse ripene er dype, typ helt igjennom. Snakket med lakkerer i stad, så jeg bare flekker den opp en så lenge. Er alt inni og under som er under prioritering fremover skal en tur på CCN i oslo på søndag å titte. Tar da med M5’n! Den har sin sjarm selvom den er litt sliten ! ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2018 Fått inn 2+2 og tatt en liten rens inni også fått på en M5 list da den manglet. tanklokk er på, lister og klips montert samt økt verdien på bilen men fler tusenlapper med litt kunst på bakluka! I morgen er det ccn for og hente style 21 som blir overlevert der samt titte litt på biler danskiii og M-jakob reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 5, 2018 Share Skrevet Mai 5, 2018 Bortsett frå kunsten på bakluka (eller kanskje spesielt pga den 😅) so får eg veldig lyst på E34 igjen, og då sjølsagt ein M5. Alltid likt dei, men aldri rota meg til å kjøpa ein 😅 Litt lakkflikking på din so har du ein veldig flott bil 😃 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2018 Den kunsten er jo one off!! E34 er vell noe jeg alltid kommer til og ha i livet. Startet med en 525i, som så ble kompressor matet. Så ble det 540’n og nå M5. I mellom der har jeg også hatt myyyye div E34. M5 er noe eget. Lyden følelsen og ikke minst draget! Gleder meg til denne er ferdig en dag i «topp» stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 6, 2018 Share Skrevet Mai 6, 2018 Kos deg på treff Liffi og ja misunner deg M5 . Ser du nevner svev og ja det er noe eget ja liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2018 Artig på treff og mye fint å se på. Fikk også møtt opp med Pedi her på Bimmers som hadde med noe snadder til meg så nå får man bare svinge seg og få org hjula på stell! danskiii, Werther og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 6, 2018 Share Skrevet Mai 6, 2018 Det blir fint .:) De felga passer e34 gennerelt perfekt .:) liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2018 Ja, måtte nesten ha noen M hjul har litt utvalg nå, men får se hva jeg gjør. Disse Rondell 0021 må jo også prøves på, men liker disse diamant hjula også veldig godt så får se fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2018 (endret) Lite Dillemma ang looken til Gs Bud. 1: kjøre as is, med skade på luka, riper. Azev hjul men liten polering av lakken ( bilen er jo ærlig ) og har et lite 90 talls stuk! 2: samme som over men style 21 / Keskin kt1 / 0021 3: lakke luka, flekke opp bilen, få av streemer i ruta og sota sideruter bak og en av overnevte hjul. Endret Mai 7, 2018 av liffi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2018 (endret) Siden det var mye meninger her 🙄 så trur jeg nok det blir og ha den slik den er. Litt shabby. Ikke ofte man ser en org M5 som har vært igjennom en del. Så for og fulføre 90 talls looken så passer jo disse bra inn.. skal også skrive noe i frontruta ( M power ) EDIT: Dette var en liten spøk Endret Mai 24, 2018 av liffi Bimmerlorris, danskiii og scoot reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Mai 14, 2018 Share Skrevet Mai 14, 2018 Til tider enorm respons her på bimmers 🤣 Ærlig look er toppers 👍 525’n min blir Daily Driver nå. Bare marinere den i Fluidfilm og la det stå til 😉 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå