Ingvaldsen Skrevet Mai 3, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2020 1 time siden, Thundercoil skrev: Ble ikke verst! 😁 ja likte interiøret bedre enn jeg hadde trodd, som er litt synd siden det er alt for slitt til å reddest 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 3, 2020 Share Skrevet Mai 3, 2020 Pent 👍 Savner noe farge inni bilen min og 😬 Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2020 8 timer siden, Daniel. skrev: Pent 👍 Savner noe farge inni bilen min og 😬 det ordner seg nok når landegrensene åpner igjen, ebay kleinzeigen har alltid noe fint på lur Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 4, 2020 Share Skrevet Mai 4, 2020 55 minutter siden, Ingvaldsen skrev: det ordner seg nok når landegrensene åpner igjen, ebay kleinzeigen har alltid noe fint på lur haha ja det tviler jeg ikke på men en liten utfordring å finne et interiør som passer mtp utstyr bilen min har da Saddlebrown eller Terra hadde vært meget oppegående. Eller i "verste fall" Oyster som den ble levert med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2020 3 minutter siden, Daniel. skrev: haha ja det tviler jeg ikke på men en liten utfordring å finne et interiør som passer mtp utstyr bilen min har da Saddlebrown eller Terra hadde vært meget oppegående. Eller i "verste fall" Oyster som den ble levert med. ble din levert med oyster også har noen klart å bygd om til svart ? 😮 Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 4, 2020 Share Skrevet Mai 4, 2020 2 minutter siden, Ingvaldsen skrev: ble din levert med oyster også har noen klart å bygd om til svart ? 😮 Det stemmer. Her ser du interiørbilde fra når den var ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2020 (endret) 2 minutter siden, Daniel. skrev: Det stemmer. Her ser du interiørbilde fra når den var ny. vedkommende som har bygd om til svart skulle jeg gjerne tatt en alvorsprat med.... lyst listværk og så hadde det blitt perfekt Endret Mai 4, 2020 av Ingvaldsen Daniel., Saltkjelen og Mathiseen reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 4, 2020 Share Skrevet Mai 4, 2020 2 minutter siden, Ingvaldsen skrev: vedkommende som har bygd om til svart skulle jeg gjerne tatt en alvorsprat med.... lyst listværk og så hadde det blitt perfekt Haha det skulle du vel Aner ikke hvem av de som gjorde det og hvor det interiøret er nå 🤔 Tja, tror kanskje mørke lister hadde vært bedre. Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 4, 2020 Share Skrevet Mai 4, 2020 Ble fint med det interiøret så absolutt. Tidene har hvertfall forandret seg grassat her på Bimmers ila de 10 årene . Absolutt ingen skulle ha lyst interiør ,det var skammen det og sort var the Shit.😀 Husker da jeg kjøpte min e34 ,var det alltid det samme spm ,når kommer der sort interiør inn? Aldri sa jeg og ser jo nå hvor populært det er blitt med lyst inni bil. Og enig med Jostein ,skulle likt å hatt praten med han som bygde om til sort i din Daniel😀 Ingvaldsen, Daniel. og Skulebollen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2020 Har som kjent hatt problemer med sviktende luftfjøring selv etter å bytta "alt".. men å bygge om til fjær er uaktuelt for da er vitsen borte med å ha touring med krok. tenkte at allke gode ting var 3 så da ble kompressor nr3 kjøpt som også skulle være fra bil som ikke hadde mitt problem, fikk også med modul og slanger går akkurat på kusehåret med m5 specs på godt valsa standardkarosseri, her er den helt i bånn noe den aldri er ved kjøring. så var kompressor, modul og slanger bytta... å så var det å vente, tidligere lå den helt nede på høyre side etter en arbeidsdag. denna gang sto den fra tirsdag til lørdag, og jaggu var det full høyde fortsatt på lørdagen og når jeg startet bilen så startet ikke kompressorn engang😳 så i ren lykkerus så ble det liten kjøretur som ble litt lengre enn tenkt siden bilen var såpass snill. Turist i eget land resterende deler til understell er bestilt og forhåpentligvis påtur snart så da kommer det vell en større oppdatering med dritarbeid snart 😁 sveigis, Saltkjelen, Daniel. og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 10, 2020 Share Skrevet Mai 10, 2020 Kan du tenke deg noe så godt som når man har strevet lenge og ikke får timg til ,og plutselig skjer der et under?😀 Det er følelsen sin det 😀 Fader den er flott bilen din 👍👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2020 2 timer siden, sveigis skrev: Kan du tenke deg noe så godt som når man har strevet lenge og ikke får timg til ,og plutselig skjer der et under?😀 Det er følelsen sin det 😀 Fader den er flott bilen din 👍👍👍 ja det var enten å få det iorden eller selge bilen, så da var det godt å få det iorden flott å flott.. flott bilde, den er bedre å kjøre enn å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 10, 2020 Share Skrevet Mai 10, 2020 15 minutter siden, Ingvaldsen skrev: flott å flott.. flott bilde, den er bedre å kjøre enn å se på Synes nå denne ser virkelig ut blant de bedre e39ene. For der er mye ræl nå av disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2020 2 timer siden, sveigis skrev: Synes nå denne ser virkelig ut blant de bedre e39ene. For der er mye ræl nå av disse. ja e39 er en tapt sak dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2020 Stooor pakke fra Koed idag 😁 når dette er montert så er ALT som påvirker hjulstilling nytt og litt til. tar begge hjullager bak siden de er et helvete å bytte, de framme får stå siden de kan byttest på 30min. med anbefaling fra Trf så har kjøft my pierburg magnetventil som styr vnt på turbo. Saltkjelen, Bimmerlorris og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå