Fahad Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 (endret) Her kommer det en tråd om bilen min! Endte opp med en 2015 M4 istedenfor. Gikk for alpinhvit farge med kabontak. Føler at jeg ikke hadde X6en lenge nok til å gå lei av hvit farge 😀 Planen var å importere en F80 M3 i noen uker før jeg ombestemte meg. Dette her er faktisk noe av det sykeste jeg har kjørt! En skikkelig grom bil for BMW entusiaster! Bilen har gått 20 000 km, og er nesten som ny. Jeg ville ha en med lav km og med det riktige utstyret. Den er som ny innvendig, men utvendig trengte den litt lakk korrigering. Jeg bestilte time hos heinejs fra detailersclub.no og ble enige om å ta en runde med maskin og to lag med voks, så nå er den som ny utvendig også Ekstrautstyr: - M Dct med Drivelogic - Adaptiv M understell - Adaptiv LED lys - HUD - M Drivers Package - Driving Assistent - HK lydanlegg - Elektriske seter med minne - Dab+ - Lys pakke - Ryggekamera - Navi Pro +++ Bilen skal få full M Performance styling. Har bestemt meg for å kjøre med originale felger, og heller bruke spacere. De felgene kler bilen veldig godt synes jeg. Planen er å beholde bilen i kanskje litt over 1 år, og gå for en i8 neste gang Legger ut noen bilder som heinejs har tatt Endret September 12, 2018 av Fahad Runey, BimmerFan!, Fredrik 90 og 26 andre reagerte på dette 29 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Gratulerer med vanvittig lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Gratulerer med ny hurtigfarkost Blir spennende å følge med hva du finner på med denne. Du fokk jo gjort mye unikt med X6en, og tviler ikke på at du finner på noen sprell her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 LEKKERT!!! Og igjen gratulerer! Denne er jo grom allerede, og er sikker på at det blir en av de aller råeste M4ene å se! Har som du vet kjørt F80 en del, og det er en rimelig syk bil. Den har så mye bunndrag og så mye toppeffekt at hjelpes. De som klarer å kjøre med særlig mer motor enn det der må være flink å holde seg i skinnet.. Særlig i Sport+ hvor anti-lag er svært merkbart. Og du har kanskje merket at hvis du ligger i eks 6-giret og trør pedalen i bånn, girer ned så veksles det ikke til 5-giret, men til det giret som gir deg mest effekt! Svært kjekt ved forbikjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Gratulerer med ny rå bil! Denne var så pen at du nesten ikke trenger å gjøre noe med den! Etter å ha sett hva du gjort med X6'en, så forventer jeg ikke noe annet samme høye kvalitetet på mods på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 1 time siden, fupsaker skrev: Gratulerer med vanvittig lekker bil! Takk for det, fupsaker fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 1 time siden, StigJ skrev: Gratulerer med ny hurtigfarkost Blir spennende å følge med hva du finner på med denne. Du fokk jo gjort mye unikt med X6en, og tviler ikke på at du finner på noen sprell her også Takk for det, Stig! Har bestilt noen M Performance deler som kommer på bilen etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 51 minutter siden, Gorg skrev: LEKKERT!!! Og igjen gratulerer! Denne er jo grom allerede, og er sikker på at det blir en av de aller råeste M4ene å se! Har som du vet kjørt F80 en del, og det er en rimelig syk bil. Den har så mye bunndrag og så mye toppeffekt at hjelpes. De som klarer å kjøre med særlig mer motor enn det der må være flink å holde seg i skinnet.. Særlig i Sport+ hvor anti-lag er svært merkbart. Og du har kanskje merket at hvis du ligger i eks 6-giret og trør pedalen i bånn, girer ned så veksles det ikke til 5-giret, men til det giret som gir deg mest effekt! Svært kjekt ved forbikjøring Takk Gorg! Ja den er helt syk! Jeg har programmert slik som jeg vil ha på den med M1 og M2 knappene på rattet. På M2 så har jeg valgt det tøffeste oppsette, og da går den virkelig unna. Med denne bilen er det nesten ikke mulig å holde fartsgrensen 😆 fupsaker og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 (endret) 58 minutter siden, fxslin skrev: Gratulerer med ny rå bil! Denne var så pen at du nesten ikke trenger å gjøre noe med den! Etter å ha sett hva du gjort med X6'en, så forventer jeg ikke noe annet samme høye kvalitetet på mods på denne Takk fxslin! Det blir nok noen oppdateringer på denne også Det er så vanskelig å la være hehe 😀 Endret Mai 2, 2017 av Fahad fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Gratulerer med nok en rå bil. Har aldri vært i nærheten av en M-bil selv, men kan tippe det er rimelig rått ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waterhouse Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Slettes ikke feil det der! Gratulerer så mye med en meget grom bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 30 minutter siden, awt skrev: Gratulerer med nok en rå bil. Har aldri vært i nærheten av en M-bil selv, men kan tippe det er rimelig rått ja. Takk for det Det er ganske rått hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 16 minutter siden, Waterhouse skrev: Slettes ikke feil det der! Gratulerer så mye med en meget grom bil. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Gratulerer med råtøff bil igjen!! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 8 minutter siden, BimmerFan! skrev: Gratulerer med råtøff bil igjen!! 😄 Takk takk BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå