Fahad Skrevet Februar 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2018 Tusen takk for hyggelige ord, Fredrik Jeg er veldig glad i original styling, synes ikke det trengs noe mer på disse bilene. Takk for tipset! Det var jeg faktisk ikke klar over. Her i Oslo salter de som bare det, så det er grunnen til at jeg lar den stå.. men kjenner at jeg begynner å miste tålmodigheten snart 😂 Jepp det gjør vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 5, 2018 Share Skrevet Februar 5, 2018 Det der blir nok snadder Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 6, 2018 Share Skrevet Februar 6, 2018 Dette blir digg, ja! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2018 20 timer siden, Frode D skrev: Det der blir nok snadder 3 timer siden, Gabz skrev: Dette blir digg, ja! Gleder meg lyd er jo halve morra på disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 6, 2018 Share Skrevet Februar 6, 2018 Det der blir gromt garantert .:) Jeg liker jo lyden i disse allerede og tør ikke tenke på hvordan dette blir .. Satser på å få sett og hørt denne en gang ila vår /sommer .:) Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2018 19 timer siden, sveigis skrev: Det der blir gromt garantert .:) Jeg liker jo lyden i disse allerede og tør ikke tenke på hvordan dette blir .. Satser på å få sett og hørt denne en gang ila vår /sommer .:) Du må ta deg en tur ned til Oslo på vårmønstringen i mai 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 27, 2018 Share Skrevet Februar 27, 2018 Dette blir bra Fahad og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2018 4 timer siden, ahj skrev: Dette blir bra Ganske grei lyd på den med Stock downpipes lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2018 (endret) Bestilte nye deler til bilen på fredag: * Burger Motorsports luftfilterkit * M Performance pedaler * M Performance lister som lyser opp når dørene åpnes * M Performance deksel i carbon og alcantara rundt girspaken Eksosen monteres etterhvert når snøen har smeltet. Frontleppa skal også lakkeres i bilens farge. Endret Mars 3, 2018 av Fahad lagunilla, BimmerFan!, fxslin og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 3, 2018 Share Skrevet Mars 3, 2018 Noen spesiell grunn til at du valgte BMS sine filtre? Jeg vurderte de også, blandt de ~200 andre valgene som er til disse bilene. Lyden høres bra ut på den eksosen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2018 1 time siden, Frode D skrev: Noen spesiell grunn til at du valgte BMS sine filtre? Jeg vurderte de også, blandt de ~200 andre valgene som er til disse bilene. Lyden høres bra ut på den eksosen din! Jeg fikk et godt tilbud på BMS sine. Havnet på 4000,- inkludert frakt. Injen og BMS er vel de to som får mest skryt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 3, 2018 Share Skrevet Mars 3, 2018 7 minutter siden, Fahad skrev: Jeg fikk et godt tilbud på BMS sine. Havnet på 4000,- inkludert frakt. Injen og BMS er vel de to som får mest skryt. Skjønner. jeg betalte litt mer for mine Injen, men jeg valgte de fordi filtrene står likt på begge sider (symmetrisk) og har vegger for å holde unna varme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2018 36 minutter siden, Frode D skrev: Skjønner. jeg betalte litt mer for mine Injen, men jeg valgte de fordi filtrene står likt på begge sider (symmetrisk) og har vegger for å holde unna varme. Ja de kostet litt mer på alle de sidene jeg sjekket ut. Hjelper litt på lyden med disse filtrene 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 28, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2018 Pakker i posten er alltid like gøy 😁 gallay, Mathiseen, macrorain og 3 andre reagerte på dette 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Mars 28, 2018 Share Skrevet Mars 28, 2018 BMS? Misunnelig, ingen som lager kit til min bil. Er det ikke lov å ha hybrid og være råner samtidig liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå