Fahad Skrevet Mai 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2017 (endret) 1 time siden, Gorg skrev: Fjerna du folien som var på sidene av luftinntakene? Var vel ikke gjort i bildet over @Fahad ? Så må du få oppdatert profilbilde og profil 😂 Fjerna folien som var rett foran på fangeren. Regner med å få på plass alt sammen denne uken, men har kjempelyst på M Performance endestusser i karbon nå 😐 De er mye større enn de standarde i krom Hehe, det skal jeg få gjort Endret Mai 28, 2017 av Fahad Gorg, Thundercoil og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2017 M Performance diffuser på plass! Listene under kanaldekslene får jeg på i morgen. M4 merke i sort kommer snart, og nye M Performance endestusser i karbon er også bestilt. De originale endestussene er på Ø72, og de jeg har bestilt er på Ø92, så det blir en stor forskjell 😀 ///M3, macrorain, Walkabout og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2017 (endret) Endret Juni 9, 2017 av Fahad Saltkjelen, tobiasw, magneten og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 8, 2017 Share Skrevet Juni 8, 2017 Pent! Blir nok veldig bra med litt bøsere eksos Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2017 Fått på listene i dag. Fikk ikke tatt så gode bilder pga været, men legger ut de jeg tok etter montering. fupsaker, macrorain og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 9, 2017 Share Skrevet Juni 9, 2017 Ser tøft ut med de på, og nå har du nesten full pakke, mangler bare CF speilhus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 9, 2017 Share Skrevet Juni 9, 2017 Begynner å komme seg nå, veldig bra så langt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2017 (endret) 10 timer siden, E.H.D skrev: Ser tøft ut med de på, og nå har du nesten full pakke, mangler bare CF speilhus. 8 timer siden, fxslin skrev: Begynner å komme seg nå, veldig bra så langt!! Takk takk Ja, begynner å komme seg nå De speilhusene har jeg tenkt til å droppe, blir altfor mye karbon på bilen. Endret Juni 10, 2017 av Fahad fxslin, fupsaker og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juni 9, 2017 Share Skrevet Juni 9, 2017 Ser virkelig lekkert ut, gleder meg til å se! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 9, 2017 Share Skrevet Juni 9, 2017 Nydelig bil Fahad! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2017 1 time siden, fupsaker skrev: Ser virkelig lekkert ut, gleder meg til å se! 1 time siden, Enes Yakici skrev: Nydelig bil Fahad! Tusen takk Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2017 New look Dal-z, ///M3, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegaasen Skrevet Juni 12, 2017 Share Skrevet Juni 12, 2017 De M-performance stussene, passer de rett på orginal eksos? Er det noe spesielt som må gjøres for å få de på? Eller er det bare slip off/slip on med de som er der og på med disse? Nydelig bil!! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2017 7 minutter siden, vegaasen skrev: De M-performance stussene, passer de rett på orginal eksos? Er det noe spesielt som må gjøres for å få de på? Eller er det bare slip off/slip on med de som er der og på med disse? Nydelig bil!! =) De originale passer ikke, da må du oppgradere til M Performance eksos. Jeg fikk tak i noen custom made som skal passe rett på. Det følger med klemmer, så trenger ikke å sveise heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 14, 2017 Share Skrevet Juni 14, 2017 On 12.6.2017 at 18.15, Fahad skrev: New look Kult! Er dét folie? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå