Fahad Skrevet Juni 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2017 15 minutter siden, Gorg skrev: Kult! Er dét folie? 😀 Ja er folie Ville prøve noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Juni 14, 2017 Share Skrevet Juni 14, 2017 Wow! Grattis med feeet bil! Bedre med sen gratulasjon enn ingen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 14, 2017 Share Skrevet Juni 14, 2017 Looken var kul den Fahad :). Og regner med du er fornøyd med bilen ellers:). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2017 1 time siden, Dweezil skrev: Wow! Grattis med feeet bil! Bedre med sen gratulasjon enn ingen... Takk for det, Dweezil 1 time siden, sveigis skrev: Looken var kul den Fahad :). Og regner med du er fornøyd med bilen ellers:). Takk, Sveigis Jeg er veldig fornøyd. Veldig morsomt å ha en M bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 14, 2017 Share Skrevet Juni 14, 2017 Faen så "bøs" den er nå! Veldig kul detail! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2017 1 time siden, fxslin skrev: Faen så "bøs" den er nå! Veldig kul detail! Ja begynner å bli veldig fornøyd nå 😀 Mangler bare endestussene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2017 (endret) Hadde en liten photoshoot med kompiser i går. Legger ut noen bilder som jeg tok med mobilen 😁 Vi hadde med oss to M4, E92 M3 og Jaguar F type R med 550 hk! Helt sinnsyk lyd på den! Endret Juni 18, 2017 av Fahad vegaasen, Dark Knight, fupsaker og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Juni 19, 2017 Share Skrevet Juni 19, 2017 Så bilen din i Tønsberg @Fahad. Fyfader å rå den er 😄 fupsaker, Freakshow, magneten og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 19, 2017 Share Skrevet Juni 19, 2017 Spotta deg på soft wash istad. Fy å fin den er! 😃 Fahad og HPVL reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2017 40 minutter siden, BimmerFan! skrev: Så bilen din i Tønsberg @Fahad. Fyfader å rå den er 😄 7 minutter siden, ahj skrev: Spotta deg på soft wash istad. Fy å fin den er! 😃 Takk @BimmerFan!, jeg var der sammen med kompiser og Autoxo. Takk for det @ahj 😀 Måtte fjerne de stygge insektene fra frontruta og fangeren etter turen til Tønsberg i går! Dere må hilse da! 😁 BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 19, 2017 Share Skrevet Juni 19, 2017 24 minutter siden, Fahad skrev: Takk @BimmerFan!, jeg var der sammen med kompiser og Autoxo. Takk for det @ahj 😀 Måtte fjerne de stygge insektene fra frontruta og fangeren etter turen til Tønsberg i går! Dere må hilse da! 😁 Kjørte firmabilen som er en caddy, følte jeg ikke helt passet inn med en M4 😂 Tror kanskje du hørte meg, skrek i dekka 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Juni 19, 2017 Share Skrevet Juni 19, 2017 31 minutter siden, Fahad skrev: Takk @BimmerFan!, jeg var der sammen med kompiser og Autoxo. Takk for det @ahj 😀 Måtte fjerne de stygge insektene fra frontruta og fangeren etter turen til Tønsberg i går! Dere må hilse da! 😁 Jeg så deg ikke rundt bilen Satser på at vi får hilse ved en senere anledning! 😄 Helt klart den råeste BMWn som var der igår Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2017 (endret) 1 time siden, ahj skrev: Kjørte firmabilen som er en caddy, følte jeg ikke helt passet inn med en M4 😂 Tror kanskje du hørte meg, skrek i dekka 😂 Nei herregud bare å hilse uansett hva enn du kjører 😀 Alltid hyggelig å hilse på folk fra dette forumet. 1 time siden, BimmerFan! skrev: Jeg så deg ikke rundt bilen Satser på at vi får hilse ved en senere anledning! 😄 Helt klart den råeste BMWn som var der igår Hmm ja det kan nok stemme, vi parkerte bilene og dro til Peppes 😁 Var sykt varmt da. Jeg hadde med meg @HPVL fra forumet her 😀 Endret Juni 19, 2017 av Fahad BimmerFan! og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2017 Vossen CV1 matt grå eller Vossen VFS2 i bronse? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 20, 2017 Share Skrevet Juni 20, 2017 Vossen VFS1 eller VFS2 (sistnevnte hakket hvassere) i matt grå! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå