Eminent Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 Blir det luft på denne Frode ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 6 minutter siden, Eminent skrev: Blir det luft på denne Frode ? jeg tviler ikke med det første hvertfall mtp at han ikke hadde luft på e46´n så tviler jeg på at det blir på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2017 5 timer siden, Eminent skrev: Blir det luft på denne Frode ? Har ikke bestemt meg enda. Blir Meat eksteriørmods nå i sommer så får jeg se hva jeg velger i vinter. 5 timer siden, Freakshow skrev: jeg tviler ikke med det første hvertfall mtp at han ikke hadde luft på e46´n så tviler jeg på at det blir på denne! Den som venter får se Eminent og Joachim M Vågen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 Hehe , ja vi får bare vente å blir nok bra uansett hva du velger å gjøre når får du bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2017 2 timer siden, Eminent skrev: Hehe , ja vi får bare vente å blir nok bra uansett hva du velger å gjøre når får du bilen? Tenkte å bestille H&R senkefjærer nå i første omgang, og så bestemme meg i vinter hva jeg skal gjøre videre. De altfor høy på fronten Original, så må gjøre noe med en gang. Henter den 17. August. Lenge igjen... Proshift, Eminent og Maggi93 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Juni 26, 2017 Share Skrevet Juni 26, 2017 17 august er ikke så lenge da ? verdt vente tiden, !! Ja de er ganske høye forran :/ gleder meg syyyyykt å se hva du gjør med den! I'll be following heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2017 2 timer siden, Eminent skrev: 17 august er ikke så lenge da ? verdt vente tiden, !! Ja de er ganske høye forran :/ gleder meg syyyyykt å se hva du gjør med den! I'll be following heheh Har ventet siden april. men det nærmer seg hvertfall Du får følge med. Har litt planer ahj og Eminent reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2017 Nye enderør er ankommet. Valgte Burger Motorsport da de har det utseende jeg liker best. De originale er altfor små. Fahad, fxslin, Runey og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 4, 2017 Share Skrevet Juli 4, 2017 Dette her blir så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 4, 2017 Share Skrevet Juli 4, 2017 Godt valg. Liker den typen best, selv. 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 4, 2017 Share Skrevet Juli 4, 2017 Vi venter snart like mye som deg Gleder meg til bilder i august! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2017 8 timer siden, ahj skrev: Dette her blir så bra! 6 timer siden, Thundercoil skrev: Godt valg. Liker den typen best, selv. 😎 3 timer siden, macrorain skrev: Vi venter snart like mye som deg Gleder meg til bilder i august! Hehe, kjekt å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2017 3 uker igjen nå... Siste del av hekken er på plass. Lakkerte reflekser til bakfanger fra IND Distribution. Walkabout, williamwiers, papertiger og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 27, 2017 Share Skrevet Juli 27, 2017 Nice, sånne har jeg også lyst på. Hvordan byttes/festes de? Klips? Ser "install/pry kit" var en option? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 27, 2017 Share Skrevet Juli 27, 2017 5 minutter siden, macrorain skrev: Nice, sånne har jeg også lyst på. Hvordan byttes/festes de? Klips? Ser "install/pry kit" var en option? Hvis de sitter som det gjør på F10 så er det bare å få løsnet dem forsiktig på innsiden og bare dytte inn nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå