Tollefsen Skrevet Juni 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2017 (endret) On 12.6.2017 at 23.32, DanielStance skrev: Kjempeflott bil Sikkert rått med 35D i en 3 serie! Ble bra med leppen, men kan aldri tenke meg at den varer lenge Går seg nok til Endret Juli 23, 2017 av Tollefsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Juni 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2017 (endret) Etter å ha kjørt litt med nytt oppsett på effektsiden, så merker jeg at DSC lampen i clusteret har begynt å blinke som et juletre i desember ved friske pådrag. Quaife ATB LSD er derfor bestilt og planlagt å få montert i overgangen til neste måned. Greit å ha når det skal kjøres Street Legal i august...Stay tuned Endret Juni 19, 2017 av Tollefsen Marius2002, danskiii, TRF og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 20, 2017 Share Skrevet Juni 20, 2017 8 timer siden, Tollefsen skrev: Etter å ha kjørt litt med nytt oppsett på effektsiden, så merker jeg at DSC lampen i clusteret har begynt å blinke som et juletre i desember ved friske pådrag. Quaife ATB LSD er derfor bestilt og planlagt å få montert i overgangen til neste måned. Greit å ha når det skal kjøres Street Legal i august...Stay tuned Montere selv? Blir det på min også. Bare det kommer noe på effekt siden først Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 20, 2017 Share Skrevet Juni 20, 2017 rått! Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Juni 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2017 9 timer siden, ahj skrev: Montere selv? Blir det på min også. Bare det kommer noe på effekt siden først Lokalt bilverksted (Kvål Auto) som driver med litt custom arbeid utenom standard service. ahj og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Juli 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2017 Liten update: Quaife ATB diff er på plass og fungerer utmerket ... Nye eksosstusser er bestilt i black chrome. Blir montert når de ankommer. Reiser bort til E30Meet førstkommende fredag sammen med en kompis. Blir utstilling og dragrace på lørdagen. Kjekt å få testa bilen nå når det begynner å ligne noe. Har enda ikke hatt bilen på dyno, men skal gjøres i starten av september. ahj, fupsaker, danskiii og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knoett Skrevet Juli 9, 2017 Share Skrevet Juli 9, 2017 8 timer siden, Tollefsen skrev: Liten update: Quaife ATB diff er på plass og fungerer utmerket ... Nye eksosstusser er bestilt i black chrome. Blir montert når de ankommer. Reiser bort til E30Meet førstkommende fredag sammen med en kompis. Blir utstilling og dragrace på lørdagen. Kjekt å få testa bilen nå når det begynner å ligne noe. Har enda ikke hatt bilen på dyno, men skal gjøres i starten av september. Stilig oppsett! Kvål auto har vel dyno hos seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 9, 2017 Share Skrevet Juli 9, 2017 Very nice! Litt lettere å plante kreftene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Juli 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2017 6 timer siden, Knoett skrev: Stilig oppsett! Kvål auto har vel dyno hos seg? Kvål auto har dyno hos seg ja, men tar det i september får jeg gjort det til 1/3 av prisen. 3 timer siden, ahj skrev: Very nice! Litt lettere å plante kreftene? Utrolig mye bedre nå ja. DSC slår kun inn når den skal nå ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knoett Skrevet Juli 9, 2017 Share Skrevet Juli 9, 2017 3 timer siden, Tollefsen skrev: Kvål auto har dyno hos seg ja, men tar det i september får jeg gjort det til 1/3 av prisen. 1/3 av prisen, noe kampanje jeg ikke har fått med meg? Mener de snakket om ca 2-3k for dyno? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Juli 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2017 (endret) 18 minutter siden, Knoett skrev: 1/3 av prisen, noe kampanje jeg ikke har fått med meg? Mener de snakket om ca 2-3k for dyno? Er ikke hos Kvål, men ift prisen jeg fikk fra dem så får jeg satt bilen på rullende landevei hos noen andre. Kvål har dynapack. Endret Juli 9, 2017 av Tollefsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Juli 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2017 (endret) Kjapp oppdatering; Fikk sveist på nye stusser ikveld. Fyller diffuseren mye finere enn org gjør. Neste på lista er å få tatt service på automatkassa og deretter få lagt inn programvare på girkassa som gjør at det blir natt og dag forskjell. Ellers er det utstilling i Kristiansand 6. August, samt Street legal på Lista flyplass 12. & 13.August Endret Juli 21, 2017 av Tollefsen ahj, fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juli 22, 2017 Share Skrevet Juli 22, 2017 (endret) Ser bra ut mister! Får sitte på nestegang for å kjenne på effekten! Hilsen tullingen med e36 som er litt senket.. hehe Endret Juli 22, 2017 av Luxcy Tollefsen og CatoSlettebø reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet August 6, 2017 Forfatter Share Skrevet August 6, 2017 Idag går turen til Kristiansand for utstilling. Ble sent igår kveld montert Hartge Type C på bilen for å se hvordan det ble. Blir å kjøre på disse ned til utstillingen for å gjøre opp min mening om det er noe jeg ønsker i større dim på bilen til våren MarcusSteffensen, Magnus., hsd og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet August 6, 2017 Share Skrevet August 6, 2017 (endret) Hartge type c i 18" (?) , det er jammen meg ikke noe tull Har du tenkt å bruke denne bilen om vinteren eller blir den satt bort? eventuelt håper jeg virkelig du kunne skrivd litt om hvordan quaife oppfører seg på is/snø med tanke på om den bremser på begge hjula mtp fremkommelighet, eller vil begynne å spinne på ene. Endret August 6, 2017 av hsd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå