Orjan Skrevet August 30, 2018 Share Skrevet August 30, 2018 Hera Mica er jo bare lekkert!! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 25, 2018 Forfatter Share Skrevet September 25, 2018 Noen av bildene jeg har tatt av BMW i8 Roadster, Donington Grey. Artig bil, fikk låne den en hel dag! Var faktisk 20 grader den dagen, så det ble med taket nede Tok litt tid å finne frem til knappen, men det var enkelt når knappen var funnet frem 😂 Mange som så langt etter denne når jeg kjørte gjennom gatene. Skiller seg voldsomt ut fra mengden. Det mest morsomme var når jeg tok bilder atmed et kontorbygg da en fyr i en Mercedes kjørte forbi sakte mens han filmet meg og bilen Designer og Orjan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 25, 2018 Forfatter Share Skrevet September 25, 2018 Her er en knippe av bildene jeg tok av en sort i8 roadster. Designer, Orjan og Mathiseen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 25, 2018 Forfatter Share Skrevet September 25, 2018 Noen av de andre M bilene fupsaker, StigJ, Orjan og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 26, 2018 Share Skrevet September 26, 2018 Nydelige bilder! Men har du flere bilder av den M3n? Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 26, 2018 Forfatter Share Skrevet September 26, 2018 2 minutter siden, Orjan skrev: Nydelige bilder! Men har du flere bilder av den M3n? Takker Ja, det kommer etter hvert Følg meg gjerne på Instagram, det kommer først der. Har og har hatt en utrolig hektisk periode i det siste på jobb, så har ikke fått vært så mye på forumet. Men det blir mye mer aktivitet her om ikke lenge. Orjan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 26, 2018 Share Skrevet September 26, 2018 ...og nuh er du fulgt også på Instagram Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 26, 2018 Forfatter Share Skrevet September 26, 2018 28 minutter siden, Orjan skrev: ...og nuh er du fulgt også på Instagram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2018 Møtte @Frode D i forrige uke. Har lenge siklet etter den fantastiske M3’en hans. Så når det passet måtte vi møtes for en shoot! Artig å møte en fra forumet også, meget hyggelig kar 😃 Frode D, Designer, Runey og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 23, 2018 Share Skrevet Oktober 23, 2018 Nydelig bilde gleder meg til å se mer! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2018 Går da ikke an å få noe bedre bakparti enn det her? papertiger, fupsaker, Weltzin og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2018 Mitt hittil mest likte bilde på Instagram (på egen konto)! 😃 ahj, olenikolai, Walkabout og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2018 Var så heldig at jeg fikk lånt meg en i8 Roadster i Donnington Grey en dag i september! Tredje i8 jeg har kjørt. En første generasjon, og nå to i8 roadster. Det anbefales på det sterkeste! Makan til oppmerksomhet denne drar. Overalt hvor jeg kjørte så fikk folk nakkesleng. Til og med en kar i en relativt ny Mercedes holdt på å kjøre på noen når han passerte meg mens jeg tok bilder. fupsaker, Designer og BimmerFan! reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 29, 2018 Share Skrevet Oktober 29, 2018 Flotte bilder som vanlig. Forstår ikke hvorfor de har satt på den dustete roadster-klumpen bak sidevinduene. Ser rett og slett skikkelig malplassert ut. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2018 12 minutter siden, Saltkjelen skrev: Flotte bilder som vanlig. Forstår ikke hvorfor de har satt på den dustete roadster-klumpen bak sidevinduene. Ser rett og slett skikkelig malplassert ut. Takker Ja, jo. Kan si meg enig i det. Ikke alt med denne er helt perfekt designmessig. Men den er meget tøff, og i visse vinkler litt mindre tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå