danskiii Skrevet Juni 24, 2017 Share Skrevet Juni 24, 2017 (endret) Da var det handlet neste bil i rekken, som igjen ble en bmw. Begynner å merke en trend her etterhvert... Jeg lette lenge etter en bil med brunt skinn interiør, fordi JEG synes det ser dritkult ut! Kombinasjonen av sort og brunt, med NBT navi var det eneste jeg lenge jaktet etter, ingenting annet betydde noe. Men jeg måtte til slutt innse at dette kom ikke til å skje i min prisklasse, så jeg begynte utvide hosrisonten noe. Det boblet seg til slutt ned til 2 forsskjellige biler. En f31 som var kjørt 25kkm, msport, panorama og nbt men import. En annen lik f31, uten panorama, men med shadowline, 30/40mm senk og div performance deler. Denne med 43kkm, norsksolgt. Etter å ha pratet med selger av den norsksolgte en liten stund så fant jeg ut dette er jo en kamerat av megnsom selger. Har alltid brukt kallenavn så ingen kjente igjen hverandre før etter en uke med prat. Morsomt ble det Etter en del om og men så ble det kompisen sin bil. Han er god med bil og har tatt godt vare på den. Den var også den av de to som enda hadde nybilsgaranti i 2 år. Vi møttes i bergen da jeg bor i ålesund og han i sandnes. Han å enda en felles kompis tok fjordline tilbake til stavanger, som er genialt for en billig fylletur mellom byene! (Om du holder deg unna baren) Jeg fikk nøklene, satt meg i setet og merket at her hørte jeg hjemme. Så jeg kjørte dem til båten og snudde snuten mot ålesund. Veldig kjapt bilde før avreise. Etter vel 7 timer med kjøring, ferjer, campingvogner osv så ble det en kjapp vask og så hjem til en kjær sofa. Det vil komme flere og bedre bilder etterhvert som jeg får ryddet ut av bilen. Hadde også utvask og overtakelse i leiligheten jeg solgte så den er full i ting og tang. Litt om bilen; det er en F31 fra 2014 og kjørt ca 43500km nå. 318d med sine små 136hk. Skulle gjerne hatt mer så vil prøve se om mppk kan fås til denne bilen slik jeg beholder garantien, men vi får se. Denne posten vil bli utvidet og redigert en del ganger ila kommende uke så følg gjerne med på den så slipper jeg fylle med innlegg som skulle vært her Utstyrsliste: 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 2PA Locking Wheel Bolts 2PF 19"m Lt/aly Wheels Star Sp. 403m/mt 205 Automatic Transmission 230 Eu Specific Additional Equipment 248 Steering Wheel Heating 249 Multi-function For Steering Wheel 258 Runflat Tyres 3AA Roof Rails Black 320 Model Designation, Deletion 337 M Sport Package 4AD Interior Alum. Lengthwise Fine 4AE Armrest Front Retractable 4DL High.trim Fin. Black High-gloss 420 Sun Protection Glazing 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 465 Through-load System 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 5DA Passenger Airbag Deactivate 5DC Folding Rear-seat Headrests 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 520 Foglights 521 Rain Sensor 522 Xenon Light 534 Automatic Air Conditioning 544 Cruise Control With Braking Function 563 Lights Package 575 Additional 12v Power Socket 6AC Intelligent Emergency Call 6AE Teleservices 6AK Connecteddrive Services 6AP Remote Services 6NR Apps 6NS Enhanced Telephony With Extended Sm 6UH Traffic Information 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont 609 Navigation System Professional 654 Dab Tuner 676 Hifi Loudspeaker System 698 Area-code 2 704 M Sport Suspension 710 M Leather Steering Wheel 715 M Aerodynamics Package 760 Individual High-gloss Satin Chrome 775 Individual Roof-lining Anthracite 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SM Vin, Visible From Outside 8TG Anti-theft System 8V1 Ncap Label 842 Cold Climate Version 843 Engine Design 850 Add Fuel Tank Filling For Export 853 Language Version English 885 Swedish / On-board Documentation Vehicle options S1CB CO2 package S548 Kilometer-calibrated speedometer Bilder fra annonsen: (Tatt av enda en kamerat fant jeg ut) Spoiler Endret August 18, 2018 av danskiii macrorain, fxslin, magneten og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 Gratulerer med flott flåte! F31 er veldig fine biler, og brunt interiør er aldri feil. Så her krever jeg masse interiørbilder Noe helt annet enn E21 dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2017 20 minutter siden, Gabz skrev: Gratulerer med flott flåte! F31 er veldig fine biler, og brunt interiør er aldri feil. Så her krever jeg masse interiørbilder Noe helt annet enn E21 dette! Takk Kanskje jeg har formulert meg noe feil, men det ble alså ikke brunt interiør, rett og slett pga jeg ikke fant noe i min prisklasse som var aktuelt.. Jeg har jo E21 enda men den duger ikke som hverdagsbil, ihvertfall ikke for meg som kjører så mye som jeg gjør. Den er ikke en "trygg" bil og gir grei tresmak i skalken etter noen lange timer F31 derimot er bare ren glede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 Aaah, jeg som leste litt fort. Jaja, tøffe og digge biler er det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 Gratulerer med fin bil F3x ser veldig bra ut med M-Sport Er og enig med deg at brunt skinn er tøft! Cinnamon, Saddle Brown og alle de. Passer veldig godt på både gamle og nye BMWer Gode biler å kjøre også Tror nok du blir fornøyd, selv om du sikkert allerede er det danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 Grattis med deilig F31 😃🙏🏻🙏🏻 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2017 7 timer siden, DanielStance skrev: Gratulerer med fin bil F3x ser veldig bra ut med M-Sport Er og enig med deg at brunt skinn er tøft! Cinnamon, Saddle Brown og alle de. Passer veldig godt på både gamle og nye BMWer Gode biler å kjøre også Tror nok du blir fornøyd, selv om du sikkert allerede er det Takk Har lett og funnet alle dørtrekk og alt av plast, så finner jeg seter så vil jeg nok bytte alt ut tror jeg hehe men det får være en god stund til. Nå skal det kjøpes ny bolig igjen først Digger saddle brown, passer konstrasten med det sorte så bra! Blir nok mindre svett inskalken med det jeg har nå da 4 timer siden, Gorg skrev: Grattis med deilig F31 😃🙏🏻🙏🏻 Takk Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 Grattis! Noen store planer for denne?😄 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2017 3 minutter siden, Dal-z skrev: Grattis! Noen store planer for denne?😄 Takk Nei ikke foreløpig. Ny bolig topper listen Prøver å finne performance kit til 318d for å beholde garanti, hadde vært greit med litt ekstra giv. Mye jeg har lyst til da, skal legge ut noen langtidsplaner etterhvert Garantert det blir noen impulskjøp, er altfor flink til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 Hehe.. Kjenner til problemet! Skjønner forøvrig godt at du ønsker en form for tuning. 318d leverer nok for norske forhold, men ikke mer enn nok Hadde jo en slik selv, men i 143hk versjon med x-Drive. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 Gratulerer med flott bil . Likte den godt :). danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2017 2 timer siden, Dal-z skrev: Hehe.. Kjenner til problemet! Skjønner forøvrig godt at du ønsker en form for tuning. 318d leverer nok for norske forhold, men ikke mer enn nok Hadde jo en slik selv, men i 143hk versjon med x-Drive. Ja x-drive har litt mer, men også litt mer vekt vel? 1 time siden, sveigis skrev: Gratulerer med flott bil . Likte den godt :). Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 Gratulera med kjempefin bil! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 Ja, tenker det er litt mer vekt i de. Litt mer drivverkstap også, så vinninga går nok opp i spinninga... danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2017 Takke takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå