Shattered Skrevet Januar 9, 2018 Share Skrevet Januar 9, 2018 Slapp du å kjøre opp på nytt @Gabz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2018 1 time siden, laffe skrev: Hva - kjører du uten ESP ABS-sensor HF ville ikke være med å leke lenger, den syntes heller jeg skal kjøre uten ABS og antispinn i vinter 4 minutter siden, Shattered skrev: Slapp du å kjøre opp på nytt @Gabz? Nei, ingen oppkjøring eller prøvetid. Hadde det vært lenger enn 6 mnd hadde jeg fått begge deler, så vidt jeg har forstått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 9, 2018 Share Skrevet Januar 9, 2018 Så rart! Jeg mista den i 6 måneder (riktignok noen år siden), måtte ta teori og oppkjøring på nytt : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2018 Sikkert forskjell på hvorfor man mistet også. Jeg mistet jo ikke for en isolert hendelse, men for prikkbelastning, og der er det jo egne spesifikke regler for straff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 9, 2018 Share Skrevet Januar 9, 2018 gratulerer med lappen igjen gabz! men det skinn interiøret må du få rensa i en fei gutt! xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 9, 2018 Share Skrevet Januar 9, 2018 1 time siden, Freakshow skrev: gratulerer med lappen igjen gabz! men det skinn interiøret må du få rensa i en fei gutt! xD Det fikser du JR 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2018 Takker, JR! Ja, synes du skal komme og ta det for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Januar 9, 2018 Share Skrevet Januar 9, 2018 4 timer siden, Gabz skrev: ABS-sensor HF ville ikke være med å leke lenger, den syntes heller jeg skal kjøre uten ABS og antispinn i vinter Kjekt å slippe og hele tiden slå av antispinn da Og gratulerer med førerkort tilbake - krysser fingrene for at det ikke ryker igjen pga en breisladd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2018 Hahaha, ja det er en måte å se det på. Takk for det! Nei, må holde på det denne gangen. Får heller vente til sommeren og slippe løs tøylene på bane med MX5'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 9, 2018 Share Skrevet Januar 9, 2018 1 time siden, Djwik skrev: Det fikser du JR 😊 ja du mener det? xD 1 time siden, Gabz skrev: Takker, JR! Ja, synes du skal komme og ta det for meg haha! nå har du lappen igjen så da får du heller komme hit xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2018 Er lat selv om jeg har lappen RemyNG og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 9, 2018 Share Skrevet Januar 9, 2018 Grattis med lapp tilbake og kjør forsiktig.:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 9, 2018 Share Skrevet Januar 9, 2018 4 timer siden, Gabz skrev: Er lat selv om jeg har lappen haha det veit jeg men du burde jo for faen meg være "råne" klar mtp at du har vært lapplaus xD on a nother note prøv å la være å kjøre fra deg lappen igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2018 (endret) @sveigis Takktakk! Will do @Freakshow Hahaha, joda, får nok til det en dag vettu Ja, skal prøve på det denne gangen. Endret Januar 10, 2018 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2018 Går over til neste side, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå