Gabz Skrevet August 2, 2018 Forfatter Share Skrevet August 2, 2018 Takktakk! Ås sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 3 timer siden, Gabz skrev: Takktakk! Ås sentrum. Forsatt meget lokal, bra:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 5, 2018 Share Skrevet August 5, 2018 Her er det lenge siden jeg har kikka innom, men du kjører på med wheelers dealers, det er kjekt å se og gratulerer med leilighet - får håpe det går i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 5, 2018 Forfatter Share Skrevet August 5, 2018 (endret) Takker! Endret August 5, 2018 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 6, 2018 Share Skrevet August 6, 2018 Gratulerer! Regner med du arrangerer innflyttningstreff 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 6, 2018 Share Skrevet August 6, 2018 1 time siden, danskiii skrev: Gratulerer! Regner med du arrangerer innflyttningstreff 😅 God ide! Det må du fikse @gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 6, 2018 Forfatter Share Skrevet August 6, 2018 Takk for det, @danskiii Hahaha, klart det! --------------------------------------------------------------------------------------- Fått levert E28 til verksted for (forhåpentligvis) siste gangen nå, slik at den kan få justert eller eventuelt byttet ut mekanismen til håndbrekket, da den tar ujevnt på hver side og jeg fikk feil på dette på EU. Og når det er i orden, så er det bare etterkontrollen igjen før den er "ferdig". Fikk også sendt avgårde E39en jeg lånte litt deler fra, til vraking idag. Så det var meget deilig å få den haugen vekk fra gårsplassen. Adios! MX5en er også på verksted om dagen da slavesylinderet til clutchen var veldig modent for utskifte og jeg uansett skulle ha inn en forsterket stålomspunnet slange til denne. Men viste seg at mastersylinderet også burde skiftes så det skal taes samtidig. Dette inntraff selvfølgelig dagen før verkstedet tok ferie, så den blir stående der i et par uker. I den anledning måtte jeg jo ha noe å pendle til jobb i, så da har jeg faktisk handlet meg en Audi A3. 2003-modell med 1.6 bensin og manuell. Kjedeligste kombinasjonen egentlig, men fungerer helt greit til formålet som midlertidig pendlebil. Veldig pen farge på den iallefall, og er et pent karosseri. Fikk den til godt under markedspris så tjener jo uansett på den også. Generelt grei stand på den, byttet mye slitedeler hos forrige eier. Eneste jeg skal gjøre med den før salg er å rydde opp i litt småfiks (dra ut en liten bulk i frontfanger, rydde opp i noe kabler innvendig, generell shine osv.), men det er nok ikke noe jeg skal oppdatere med her. Designer, danskiii, Werther og 4 andre reagerte på dette 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 11, 2018 Share Skrevet August 11, 2018 Var og titta på den gamle 330Den din da den er tilsalgs, har etter hva jeg kunne se gått under 5000km siden du solgte den. Den var det nok å ta tak i på. Skikkelig rusthaug.. Mye blow-by i motor, skvær gåent hjullager bak, rista mye på tomgang. Fikk hele hånda oppi kanalene på den bla. Kjølevæske over hele motoren.. Det ble ikke noe kjøp i denne omgang, men man får vel se om man får landa en deal. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 11, 2018 Forfatter Share Skrevet August 11, 2018 (endret) Trist, @FredrikE24.. Den var ganske bra når den forlot meg, så har vel ikke fått noe kjærlighet etter den gang. Endret August 11, 2018 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 11, 2018 Forfatter Share Skrevet August 11, 2018 Ettersom denne nå var på plass.. Og bilen var ren etter en vask idag.. Så var det ut på Finn på leten etter et nytt hjem Mye trafikk så langt så forhåpentligvis blir den hentet i nærmeste fremtid. Annonsen ligger her: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=126408507 danskiii, fxslin, Designer og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 11, 2018 Share Skrevet August 11, 2018 Synd du skal selge, men håper da du får det du ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 11, 2018 Share Skrevet August 11, 2018 Lykke til med salg! Håper den går til et godt hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet August 11, 2018 Share Skrevet August 11, 2018 Lykke til med salg. Til tross for små skavanker rundt om, ser det ut som en veldig ryddig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 12, 2018 Forfatter Share Skrevet August 12, 2018 Mange takk, boys! Skavankene var planen å få fikset alt sammen egentlig, men har igjen lite motivasjon for denne bilen dessverre, så vil heller finne et godt hjem til den som kan ta over og ordne det lille som er igjen for å få den perfekt Flott lite prosjekt å styre med i vinter så har man strøken cruiser til sommeren. fxslin og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 On 12.8.2018 at 12.17, Gabz skrev: Mange takk, boys! Skavankene var planen å få fikset alt sammen egentlig, men har igjen lite motivasjon for denne bilen dessverre, så vil heller finne et godt hjem til den som kan ta over og ordne det lille som er igjen for å få den perfekt Flott lite prosjekt å styre med i vinter så har man strøken cruiser til sommeren. Vært mye interesse for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå