awt Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 Holder på å redigere en film fra turen vi hadde til Nürburg, men tror ikke jeg ville hatt så veldig store forventninger. Her er forresten to bilder til, tatt ut bakruten på "følgebilen". Og så kan jeg jo legge dette inn her også.
Saltkjelen Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Jeg kan ikke få roset bilen din godt nok awt. Bilen er sexy i rød og M5 speilene setter virkelig prikken over i'en. Nesten så jeg vurderer omlakkering av min bil..
awt Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 Jo takk for det. Ja, det er bare til å male i vei. Nå begynner høsten å nærme seg også, så da håper jeg å få iverksatt planene jeg har, samt noen nye som jeg funderer på.
Saltkjelen Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Nå begynner høsten å nærme seg også, så da håper jeg å få iverksatt planene jeg har, samt noen nye som jeg funderer på. Det høres meget bra ut og jeg forventer samtidig å få en liten oppdatering på hva de nye planene er. Jeg venter spendt på fortsettelsen..
awt Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 Tja, jeg har jo et sett senkefjærer liggende, men sitter litt på gjerdet her da jeg er redd for at den fortsatt blir litt høy. Ellers håper jeg å få montert HUD når jeg kommer hjem fra jobb, samt at håper på at bluetooth, fjernlysassistent, aut. avblendbare/el. innfellbare speil, innvendig lyspakke og sånne ting også kommer på plass. Kunne også gjerne tenkt meg combox, men her må CIC-en oppdateres, noe jeg ikke har utstyr til (enda). Holder også på å sjekke litt opp i High end Individual-lydpakken, samt aktiv cruise control, men der tror jeg jeg sliter litt med tanke på at jeg har manuell.
awt Skrevet November 12, 2012 Forfatter Skrevet November 12, 2012 Begynte på et aldri så lite prosjekt i dag.. Så får vi se om jeg rekker å bli ferdig før vi trenger bilen.
ESveen Skrevet November 12, 2012 Skrevet November 12, 2012 E61 er utrolig fin i rødt. Lekkert! Ser du går "all in"? Hva er planen?
skiern Skrevet November 12, 2012 Skrevet November 12, 2012 Om jeg hadde startet på noe tilsvarende tror jeg ikke at jeg hadde kalt det et "lite" prosjekt
Tzunami Skrevet November 12, 2012 Skrevet November 12, 2012 du har vel gjort dette noen ganger før nå? demonteringen altså? Men er spent på hva dette prosjektet går ut på! enda mere dilldall?
norbakken Skrevet November 12, 2012 Skrevet November 12, 2012 Om jeg hadde startet på noe tilsvarende tror jeg ikke at jeg hadde kalt det et "lite" prosjekt +1! Ser ut som du holder hodet kaldt hvertfall, det skal du ha Nydelig bil forresten!
wicky124 Skrevet November 12, 2012 Skrevet November 12, 2012 Han skal ettermontere playstation i dashen....
Ron Jeremy Skrevet November 12, 2012 Skrevet November 12, 2012 Meget spennende! Imola er en fantastisk flott farge! Dette følger jeg med på!
awt Skrevet November 13, 2012 Forfatter Skrevet November 13, 2012 Jeg kan vel igrunn formidle at det var en drittjobb. Selve HUD-panelet er på plass, men ingenting er koblet enda. Det er ingen problem å koble dette selv om bilen er skrudd sammen igjen. Dessverre så har vi kun denne ene bilen, så slike ting kan jeg bare gjøre om vi ikke trenger den på en liten stund. Jeg er heller ikke 100% fornøyd med hvordan selve displayet er på plass, så jeg må sjekke litt opp i det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå