Dirty Skrevet Juli 24, 2017 Skrevet Juli 24, 2017 (endret) Hei Folkens Nå er det en stund siden jeg har vært aktiv her, men ble litt gira på en ny prosjektråd. Som flere sikkert har fått meg seg, har jeg nå solgt min BMW E30 «M3» banebilen som jeg har bygd på siden 2010. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å begynne på noe nytt prosjekt, da vi har bygget hus og venter kid nr2 i august. Men etter frafall fra E30Meet I år ble jeg så gira, jeg bare måtte bygge noe å kjøre med på E30Meet 2018 Bilen er noe utenom det vanlige vil jeg påstå. Det er en rørramme 1602 fra 75. Den trenger MYE arbeid. Men så er det jo moro også. Litt deler som er på nå. E30 M3 bakstilling med forsterkninger i bærearmene Z3 Difflokk med innfestninger K sport coilovers K sport bremser E36 forstilling Fått den hjem og inn i garasjen Bremser og elnett som skal monteres Det er veldig mye sveisejobb igen rundt om på helebilen. Fått sveist inn forsterkning på traversen fremme litt tilpassing av glassfiber kan man si Endret Juli 24, 2017 av Dirty danskiii, JE, bimmerfun og 12 andre reagerte på dette 15
bimmerfun Skrevet Juli 24, 2017 Skrevet Juli 24, 2017 Fett! Blir artig å følge med videre Dirty reagerte på dette 1
Dirty Skrevet Juli 24, 2017 Forfatter Skrevet Juli 24, 2017 Holder på med tilpassing av rattstamme. Er ikke så mange kveldene igjen til den er ferdig sveist da blir det farge på den alt utenom tak og glassfiber delene. Skal også lage en ramme bak til batteri og fuelcell. Planen er svart inni og under, rødt bur. Utvending har jeg ikke bestemte meg helt enda, men med svart i kupe kan man jo velge hva som helst av farge Marius2002, lagunilla, BjornarHS og 2 andre reagerte på dette 5
Hawkon88 Skrevet Juli 24, 2017 Skrevet Juli 24, 2017 Er dette den som m3yngve begynte på? Planer for motor? kult prosjekt forresten!
Dirty Skrevet Juli 24, 2017 Forfatter Skrevet Juli 24, 2017 46 minutter siden, Hawkon88 skrev: Er dette den som m3yngve begynte på? Planer for motor? kult prosjekt forresten! Stemmer er den, Nei vet ikke helt enda. vil aldri kunne få lisens på denne. så skal holde kosten nede litt. Men veldig lett bil så tror kanskje en S50b32 hadde passa greit effektmessig Hawkon88 reagerte på dette 1
BjornarHS Skrevet Juli 25, 2017 Skrevet Juli 25, 2017 Svært tøft og spesielt projekt! Dirty reagerte på dette 1
tommyheimberg Skrevet Juli 25, 2017 Skrevet Juli 25, 2017 Endelig ny tråd, og i samme gode stil som vanlig!:-). Rått prosjekt!! Hvorfor får du aldrig lisens på den? Dirty reagerte på dette 1
Dirty Skrevet Juli 26, 2017 Forfatter Skrevet Juli 26, 2017 20 timer siden, tommyheimberg skrev: Endelig ny tråd, og i samme gode stil som vanlig!:-). Rått prosjekt!! Hvorfor får du aldrig lisens på den? Er ikke lov med rørrammebil i drifting, men kan kjøre treninger så godt nok for meg, har ikke tid til noe annet uansett. Fått laget feste til rattstammen. Stemningsbilde fra garasjen Runey, Zeveren, williamwiers og 1 annen reagerte på dette 4
RF91 Skrevet Juli 26, 2017 Skrevet Juli 26, 2017 Satan so rått Va jo ganske grei den forrige skrensebilen din, so eg ser fram til å sjå korleis denna vinkelsliparen blir Dirty reagerte på dette 1
StigJ Skrevet Juli 27, 2017 Skrevet Juli 27, 2017 Frykter dette kommer til å bli tøft Spennende å følge med på utviklingen. Dirty reagerte på dette 1
macrorain Skrevet Juli 27, 2017 Skrevet Juli 27, 2017 Som småbarnsfar til to gutter selv, så forstår jeg ikke hvordan man får tid til et slikt prosjekt med 1 og snart 2 unger - men all ære til deg, dette ser tøft ut! Dirty reagerte på dette 1
Dirty Skrevet Juli 27, 2017 Forfatter Skrevet Juli 27, 2017 11 timer siden, macrorain skrev: Som småbarnsfar til to gutter selv, så forstår jeg ikke hvordan man får tid til et slikt prosjekt med 1 og snart 2 unger - men all ære til deg, dette ser tøft ut! Hehe.. ja nei blir nå på kvelden når unger er i seng, kan jo ikke legge hele hobbyen på hylla On 26.7.2017 at 21.20, RF91 skrev: Satan so rått Va jo ganske grei den forrige skrensebilen din, so eg ser fram til å sjå korleis denna vinkelsliparen blir Jo takk satser på denne blir enda bøsere Ikke så spennende oppdateringer enda, går i sveising. Fått på plass forsterkninger på skrå. var redd for at vangen skulle kunne knekke Det mangler egentlig litt sveising overalt, tidkrevende. tommyheimberg, JE, macrorain og 1 annen reagerte på dette 4
Dirty Skrevet Juli 28, 2017 Forfatter Skrevet Juli 28, 2017 Ramme til glassfiber rumpen er under oppbygging, bygger det slik at jeg kan ta av hele bakparten på få sekunder i en del. Tror det kan bli tøft på treff å vippe av både front og bakparten for litt show. jeg ser forresten at flere har plastikkhjulbuer som er tredd eller poppa fast på hjulbuen for å fylle ut kapet mellom stålhjulhus og glassfiberen. Noen her som har kjennskap til det? jeg ser forresten at flere har plastikkhjulbuer som er tredd eller poppa fast på hjulbuen for å fylle ut kapet mellom stålhjulhus og glassfiberen. Noen her som har kjennskap til det?
Dirty Skrevet August 2, 2017 Forfatter Skrevet August 2, 2017 Fått på litt grunning. Hadde ikke lyst til å spandere på meg lakkbox lakking. skal som sagt holde kosten nede. så det ble kost og rulle. Men det ble no egentlig veldig bra skal ta et strøk til. Beskyttelseramme ramme rundt Fuelcell in the making Litt deler har også ankommet garasjen disse her er geniale, er istendenfor popnagler Hawkon88 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå