M-jakob Skrevet Oktober 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2017 10 timer siden, Carlsius skrev: Vinterhjulene blir nok midt i blinken! En av de peneste felgene du kan sette på en E9x etter min smak Veldig pent interiør i bilen, det eneste som trekker ned er en kjedelig girspak. Ikke vurdert å bytte over i en med alu på, f.eks.? Girspaken blir nok som det er, hvis jeg skal gjøre noe inne i bilen så blir det nye stoffmatter. Men blir heller litt oppgradering av andre ting først Carlsius. M-sport blir vel neste prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Oktober 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2017 Da ble det noen bilder i går kveld med «nye vinterhjul» på bilen. Dekkene virker fine å kjøre på og kjenner at de lager mindre støy enn sommer dekkene som jeg hadde. Skal bli morro å teste ut på vinter føre etterhvert. papertiger, fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 31, 2017 Share Skrevet Oktober 31, 2017 Fine felg dette på fin bil. Er jo og spent å høre hvordan denne er på vinterføre Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Oktober 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2017 3 timer siden, sveigis skrev: Fine felg dette på fin bil. Er jo og spent å høre hvordan denne er på vinterføre Ja er veldig spent selv så blir opp mot Rauland fjellene å prøve iløpet av vinteren, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 31, 2017 Share Skrevet Oktober 31, 2017 Ryddig oppsett det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet November 1, 2017 Forfatter Share Skrevet November 1, 2017 5 timer siden, Gabz skrev: Ryddig oppsett det der Takk for det Gabz. Ja liker å holde det litt orginalt på vinterhjul. Får se hvor lett det er å holde de rene iløpet av vinteren hehe Hadde vel kanskje vært enklere med en felg med mindre eiker men syntes disse passer meget bra på e91 n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 1, 2017 Share Skrevet November 1, 2017 Fint oppsett! Enig ang. det der med eiker, hadde vært lettere renhold med en plain 5-eiket felg uten doble eiker osv i så måte var Style 230-felgene som stod på E91’en jeg hadde fantastiske å ha med å gjøre. M-jakob reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet November 15, 2017 Forfatter Share Skrevet November 15, 2017 Da ble det ny modell betegnelse på bakluken. Sort var jo nesten ikke synlig. Vurderte dekal trimming med 330i men fant ut at jeg kjører orginalen 😉 fupsaker og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet November 19, 2017 Forfatter Share Skrevet November 19, 2017 Etter mange mil på veien så ikke bilen ut. Og det var jo fint vær i dag så da passet det fint med en vask. Deilig å ha garasje til å ta den siste tørken av bilen og at den holder seg ren til neste tur. Blir fort støvete eller skitten av å stå ute. papertiger og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 20, 2017 Share Skrevet November 20, 2017 Deilig M-jakob reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet November 27, 2017 Forfatter Share Skrevet November 27, 2017 Forrige eier hadde oppgradert til M3 look blinklys som ja ikke passet på bilen syntes jeg og ikke var de noe fine heller. Så da var det raskeste vei innom dele sjappa. Gs bildeler har jo butikk i Skien og orginale blinklys hadde de på lager. 👌 Så da var det bare å få revet av de gamle og sette på nye.(De var festet med dobbel sidig teip så de satt litt.) Heldigvis plug and play arbeid etter å ha demontert.😀 mslello, Marius2002, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 27, 2017 Share Skrevet November 27, 2017 Mye bedre Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet November 27, 2017 Forfatter Share Skrevet November 27, 2017 6 minutter siden, Gorg skrev: Mye bedre Takk for det Gorg. Er litt deilig å få forandret på ting en ikke er fornøyd med. Trenger ikke være mye en skal gjøre før det ser litt bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 30, 2017 Share Skrevet November 30, 2017 Mye finere med org ja uten tvil. Små detaljer ,gjør mye M-jakob og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet November 30, 2017 Forfatter Share Skrevet November 30, 2017 12 timer siden, sveigis skrev: Mye finere med org ja uten tvil. Små detaljer ,gjør mye Takk for det Sveigis Ja liker å ha visse ting orginalt. Så kan jeg heller velge noe annet merke når det gjelder felg og understell etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå