Robin L Skrevet April 21, 2018 Share Skrevet April 21, 2018 Skikkelig flotte felger! Kledde bilen bra😀 Er det m5- buer bak på denne eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 21, 2018 Share Skrevet April 21, 2018 (endret) dobbelpost Endret April 21, 2018 av Robin L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 21, 2018 Forfatter Share Skrevet April 21, 2018 13 minutter siden, Robin L skrev: Skikkelig flotte felger! Kledde bilen bra😀 Er det m5- buer bak på denne eller? Nei. Har den dumme falsen. Den kapper jeg enten bort eller valser den bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet April 21, 2018 Share Skrevet April 21, 2018 Ohh! Riktig stuk og riktig felger på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 21, 2018 Forfatter Share Skrevet April 21, 2018 5 timer siden, lagunilla skrev: Fitment!😍 Blir bedre etter du får hjulpet meg med 4-hjulskontroll 5 timer siden, Robin L skrev: Skikkelig flotte felger! Kledde bilen bra😀 Takk. Synes de kler bilen bra og høyst uvanlig, lenge mellom hver gang man ser slike felger. 5 timer siden, Eselfjes skrev: Ohh! Riktig stuk og riktig felger på denne! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 21, 2018 Share Skrevet April 21, 2018 Blir så perfekt! De felgene er virkelig prikken over i'en! ja, litt misunnelig på de... Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 21, 2018 Forfatter Share Skrevet April 21, 2018 17 minutter siden, fxslin skrev: Blir så perfekt! De felgene er virkelig prikken over i'en! ja, litt misunnelig på de... Tror de hadde sittet ganske pent i buene på Z3 M'n faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 21, 2018 Share Skrevet April 21, 2018 Deilig! Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 22, 2018 Share Skrevet April 22, 2018 8 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Tror de hadde sittet ganske pent i buene på Z3 M'n faktisk Jeg vet de hadde sittet pent;-) har sikla over en del bilder med ulike varianter RH/ACS på Z3M’er:-) Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 22, 2018 Share Skrevet April 22, 2018 griselekkert! ikke annet å si! Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 23, 2018 Forfatter Share Skrevet April 23, 2018 Time for valsing hos Valsemesteren bestilt 1. Mai. Da skal fitmenten være på stell til Vårmønstringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 24, 2018 Forfatter Share Skrevet April 24, 2018 (endret) Iom at jeg skal ha alcantara ZHP girkule og handtak til brekket så må også skinnbelgene rundt dette oppgraderes. Ny belg til giret må jeg ha uansett da kula som sitter i nå er integrert i skinnet og i rammen som skinnet er limt til. Kunne kjøpt ny belg på koed fra en 530i eller liknende. Men synes det var dyrt for litt skinn. Så kjøpte like så godt nye belger til gir og brekk på ebay til 1/5 av prisen. Og det av ekte skinn av god kvalitet. Har hatt den originale kula i treværk liggende da jeg synes slikt er fint å spare på til evt neste eier om vedkommende ønsker å sette bilen tilbake til originalt. Så jeg tok ramma fra trekula og øverførte den til den nye skinnbelgen. Ramma som må overføres Etter litt arbeid så det slik ut Brukte Superlim til å lime skinnet. Funka fjell egt. E60 545i short-shift er også kommet i hus. Alcantara kule og brekkhandak er forhåpentlig klar til henting på Posten i morgen. Endret April 24, 2018 av Slavearbeider'n tennbrikket, Mathiseen og Ivrig86 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 24, 2018 Share Skrevet April 24, 2018 Kunne sikkert kjøpt brukt på Koed og til mye lavere pris Bilen ser sykt bra ut nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 24, 2018 Forfatter Share Skrevet April 24, 2018 (endret) 6 minutter siden, Daniel. skrev: Kunne sikkert kjøpt brukt på Koed og til mye lavere pris Bilen ser sykt bra ut nå! Kunne jeg sikkert, men som sagt prisen for ebay skinnet var latterlig billig så måtte nesten bli det. Hadde ikke passet inn med brukt skinnbelg sammen med ny kule, handtak, og ratt. Da får like gjerne alt av skinn være nytt. Takk, ikke helt fornøyd med fitmenten men jeg er på ballen Endret April 24, 2018 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet April 24, 2018 Share Skrevet April 24, 2018 Kjenner jeg er et lite hint av misunnelig på bilen her ja. Ser bra ut! Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå