Slavearbeider'n Skrevet Desember 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2017 Rusing innendørs Rusing utendørs Skal se om jeg får tatt en video av kaldstart om ikke lenge codex, Havers, Ivrig86 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre 2468 Skrevet Desember 9, 2017 Share Skrevet Desember 9, 2017 Tøff lyd og fine enderør !! Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 9, 2017 Share Skrevet Desember 9, 2017 (endret) Deilig Brølet av en E39 M5 er utvilsomt en av verdens vakreste lyder. Endret Desember 9, 2017 av Gabz Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2017 2 minutter siden, Gabz skrev: Deilig Brølet av en E39 M5 er utvilsomt en av verdens vakreste lyder. Kunne ikke sagt meg mer enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Desember 9, 2017 Share Skrevet Desember 9, 2017 Rett og slett "BØS" Hm, mulig dette er noe for Z3'en også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2017 17 minutter siden, fxslin skrev: Rett og slett "BØS" Hm, mulig dette er noe for Z3'en også... Ja, jeg angrer ikke på muffler delete. Masse lyd og morro for veldig lite penger. Kostet ikke mer en litt over 2500,- Hadde enderør, bolter og muttere til eksosopphenget selv og jeg hadde demontert eksosen påforhånd. Sparte sikkert en tusenlapp på det. Jeg sier go for it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2017 En liten julegave til meg selv..... Endelig orginale facelift lykter, da kan man endelig bli ferdig med rompa på bilen, mangler bare 3M teip for å montere baklukeflippen nå. Ivrig86, RF91 og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 11, 2017 Share Skrevet Desember 11, 2017 Wow! Heftig lyd!! 😃 Samme motor som denne, med litt eksosmod så låt den helt himmelsk! (Si ifra om jeg skal fjerne bildet) Han skulle kjøre forbi oss, og det var så mye snerr at jeg skvatt til i passasjersetet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2017 5 minutter siden, Gorg skrev: Wow! Heftig lyd!! 😃 Samme motor som denne, med litt eksosmod så låt den helt himmelsk! (Si ifra om jeg skal fjerne bildet) Han skulle kjøre forbi oss, og det var så mye snerr at jeg skvatt til i passasjersetet! Ganske heftig lyd ja, å trå pedalen helt i bunn i tunneler er helt himmelsk.Bilde kan få stå det. En "Hartge H50" er så spesielt at det kan få stå i tråden min. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Desember 11, 2017 Share Skrevet Desember 11, 2017 Blir svært bra å få byttet ut baklyktene på denne! Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2017 4 minutter siden, BjornarHS skrev: Blir svært bra å få byttet ut baklyktene på denne! yes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2017 (endret) Har fått starta med monteringa av baklyktene. Iom at det er så forbanna kaldt er det begrenset hvor mye man orker å gjøre i en uisolert garasje men en lykt er nå hvertfall på plass. Bi-xenon prosjektorene har også kommer så nå er snart alt av lys på stell. Er usikker på jeg skal kjøre helrøde baklys eller hvite blink, har nå hvertfall brukt rød lyktespray, om jeg liker helrøde lykter blir det bytta til folie på sikt. Ellers så vasker jeg det bort å kjører hvite isteden. Kommer flere bilder forhåpentligvis i morgen hvis det ikke blir for kaldt. Men her er nå hvertfall ett. Endret Desember 12, 2017 av Slavearbeider'n BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Desember 13, 2017 Share Skrevet Desember 13, 2017 Tror jeg ville kjørt hvit blink, men er jo en smaksak RF91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 13, 2017 Share Skrevet Desember 13, 2017 Stemmer for hvit jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2017 Da ble jeg endelig ferdig med lyktene, siden det er så kaldt er det begrenset hvor mye jeg tar frem kameraet. Det viktigste er vel før og etter bilder? Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå