Fischquig Skrevet Desember 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2017 (endret) Tiden flyr i julestria, men får slenge inn litt påfyll med bilder enn så lenge. Har fått f10-style sideblink også, men ikke fått tid til å montere enda. Satser på å få målt til litt eksos i jula, slik at jeg får sveiset om til 335-look før snøen smelter igjen Har bluetooth i bilen slik at jeg får handsfree osv, men ser ikke ut til at det går å streame musikk via bt. Er det jeg som er dum eller går det eventuelt ann å programmere om slik at jeg får denne funksjonen? Vaske vaske vaske og noen bilder fra i høst Endret Desember 11, 2017 av Fischquig tobiasw, Daniel., Gorg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 10, 2017 Share Skrevet Desember 10, 2017 Tror disse er for gamle til å streame musikk via BT. Jeg bruker Tune2Air i min i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Desember 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2017 Ja, det kan hende 😅 Da får jeg fortsette med aux-kabel hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Januar 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2018 (endret) Ikke stort som har skjedd her den siste tiden grunnet andre prosjekter, men rotet meg omsider til å skifte sideblinklys. Ble fornøyd selv både med passform og utseende. Kunne tenkt meg litt mer stemningsbelyaning innvendig uten at det skal se harry ut... er det noen som har erfaring med dette? Endret April 2, 2018 av Fischquig Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet April 1, 2018 Forfatter Share Skrevet April 1, 2018 (endret) Har endelig fått tid til å sveise eksos og ble meget fornøyd med resultatet! Var i tvil om 4" endestusser ble too much, men synes dette ble helt passe. Nå gledes det bare til å få på igjen sommerhjulene. Før: Etter: Og et lite påskebilde 😊 Ser forøvrig at bilen fortjener en runde med detailing når snøen smelter... Endret April 2, 2018 av Fischquig And-reas, Marius2002, magneten og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet April 1, 2018 Share Skrevet April 1, 2018 (endret) On 25.10.2017 at 21.48, Fischquig skrev: Tusen takk for gratulasjoner! Kommer ikke så godt frem på bildene, men er også panoramatak på bilen, noe som gjør en stor forskjell på fine høstdager. Når det kommer til eksos så må det jo sveises om litt for at det skal passe med diffusoren. Tenker at 2x 3,8" eller 4" utblås hadde vært pent. Men er det noen som vet om det er plass til 4" i utsparingen på originaldiffusoren på 335? (min ligger 35 mil unna). Bildene under viser henholdsvis 3.8" og 4", Fin bil! Det er plass til 4", sjekk min *EDIT* Ja ser du har fått på Endret April 1, 2018 av mowz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet April 2, 2018 Forfatter Share Skrevet April 2, 2018 Ja, 4" ble helt perfekt Fin bil du har! Hvordan var passformen på diffusoren din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Mai 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2018 Blir lenge mellom oppdateringene her, men det hender jeg knipser noen bilder. Slenger ut noen her: Gorg, tobiasw, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 30, 2018 Share Skrevet Mai 30, 2018 Rålekker den bilen din!:) Fischquig reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mai 30, 2018 Share Skrevet Mai 30, 2018 Veldig fin bil! Pent interiør. E91 LCI holder seg godt Fischquig reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Mai 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2018 Takk for det! Ja, syns de holder seg veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 1, 2018 Share Skrevet Juni 1, 2018 Nydelig E91 😍 Fischquig reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 1, 2018 Share Skrevet Juni 1, 2018 Veldig lekker bil! Interiør er meget flott. Men forstår ikke at du vil ha 335 look eksos på denne? Det er jo en 318? Fischquig reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 2, 2018 Share Skrevet Juni 2, 2018 10 timer siden, M-Tech skrev: Veldig lekker bil! Interiør er meget flott. Men forstår ikke at du vil ha 335 look eksos på denne? Det er jo en 318? Det er nok mang en 318,320,520 som har det her inne. Estetisk er det penest, enn så lenge det ikke er noe fake-M3 ombygging har jeg ikke noe imot det. Fischquig reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Juni 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2018 Takk for det! Synes 335-eksosen er mye penere, derfor er den montert. Tenker det går greit så lenge jeg ikke klistrer på 335d eller M3-logo på bakluka 😜 Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå