Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
51 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Ser jeg ordlag meg litt uklart. Jeg tenkte mer på at dette er noe som BMW går bort ifra på modeller lansert etter 2022/23. Man får vel ikke full Merino på f eks en G60/61? 

Når G05/G06/G07 etterhvert fases ut så fases vel også full Merino og Manufaktur ut med disse modellene. 

Ja, da stiller det seg litt annerledes og du har i og for seg rett. En ser jo bare på ordinær 2-, 3- og 4-serie, der skinntrukket dashbord bortfalt med LCI nå i 2025. På G60/G61 får man generelt sett "ikke noe fancy utstyr", så der er selvsagt alt som heter skinn og luksus borte. Jeg kan ikke se for meg at det blir bedre med det første, men BMW hevder hardnakket at G65 X5 blir et steg opp i luksussegmentet. Hva nå det innebærer, er vanskelig å forstå med tanke på hva man ser fra de i dag.

Skrevet
11 timer siden, Saltkjelen skrev:

Det lille hanskerommet blir alltid levert med skinn når bilen har "full merino" på G05/G06/G07, dvs. skinn på underdel av dashbord. Det BMW derimot sluttet med var å levere skinn på nedre del av midtkonsoll (de fjernet "merino extended"), slik at det ikke lenger var en mellomversjon for biler med og uten fullskinn, samt at takluketrekket ikke lenger var i alcantara på 2021-modeller og nyere. Skinn på rattstammen er Individual Manufaktur og har aldri vært en del av det ordinære Individual-programmet til BMW. 

Ellers er jo rattstammen i glatt, matt plastikk, så denne gir en betydelig bedre kvalitetsfølelse enn den halvblanke, ruglete plastikken som ellers finnes. :P

Mener bestemt jeg har alcantara på takluketrekk på min 21 modell 🤔

Skrevet
9 timer siden, Skulebollen skrev:

Mener bestemt jeg har alcantara på takluketrekk på min 21 modell 🤔

Hmm, sikker? BMW fjernet dette på 2021-produksjonen.

2021:
attachment.php?attachmentid=3462431&stc=

2020 (2021 som fikk etter montert et 2019-2020 trekk):
attachment.php?attachmentid=3462430&stc=

Skrevet
19 minutter siden, Skulebollen skrev:

Ja er ikke dette alcantara så vet neggu ikke jeg😆 Kanskje bilen min er en overligger? 

IMG_20250419_121252537.jpg

IMG_20250419_121259830.jpg

Ikke frist meg mere 🫣😄

Skrevet
21 minutter siden, Skulebollen skrev:

Ja er ikke dette alcantara så vet neggu ikke jeg😆 Kanskje bilen min er en overligger? 

IMG_20250419_121252537.jpg

IMG_20250419_121259830.jpg

Bilen din er produsert 24/10-2020 så det er nok ikke en overligger. 

Skrevet
13 minutter siden, Tony Soprano skrev:

Ikke frist meg mere 🫣😄

Kun en snartur for deg og få hentet denne vel😬 Den har alt du ser etter og litt til😏

Skrevet
2 timer siden, Skulebollen skrev:

Kun en snartur for deg og få hentet denne vel😬 Den har alt du ser etter og litt til😏

Ja en helt riktig X5 med kanonflott farvekombo ! Helt klart en bil jeg kunne tenkt meg 😊 Men er i G11/G12 modus om dagen og jeg er litt for glad i diesel👋

Skrevet

@Skulebollen jeg leser at det har vært litt tilfeldig for folk som har fått med nytt og gammelt trekk i noen måneder etter 07/2020, så det virker å være litt «tilfeldig» de første månedene om hvem som fikk og ikke. Ingen senere biler har i alle fall! 

Akkurat din X5, er nok eneste som faktisk gjør at jeg nesten vurderer å bytte ut både i3S og M550d.. 😅

Skrevet
1 time siden, Saltkjelen skrev:

Akkurat din X5, er nok eneste som faktisk gjør at jeg nesten vurderer å bytte ut både i3S og M550d.. 😅

Er ikke dette helt feil motorisering for deg da? Dere har iallfall ikke lagt skjul på hva dere synes om ladbar hybrid 😅

Skrevet
17 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Er ikke dette helt feil motorisering for deg da? Dere har iallfall ikke lagt skjul på hva dere synes om ladbar hybrid 😅

Jo, det er helt feil, men bilen ellers er jo så riktig at det er nesten så man ser gjennom fingrene for det. ;) 

Skrevet
1 time siden, Saltkjelen skrev:

Jo, det er helt feil, men bilen ellers er jo så riktig at det er nesten så man ser gjennom fingrene for det. ;) 

Jeg tror du hadde blitt fornøyd jeg 👍 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...