mslello Skrevet Lørdag kl. 15:00 Forfatter Share Skrevet Lørdag kl. 15:00 4 timer siden, Bjerknez skrev: Jeg har sett noen tester rundt om på Youtube og det virker som om RainX er den som leverer best resultat? Har ikke prøvd Rain x på mange år. Da var det ikke spesielt imponerende iallfall. Men de har sikkert gjort endringer siden det. Har brukt Aquapel de siste årene, men det var vanskelig å få tak i nå i høst. Så prøver noe nytt for meg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mandag kl. 12:54 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 12:54 Perfekt 1. Desember og 1. Søndag i advent. 9 pluss, bare å finne fram spylern.. Vises at saltsesongen er i gang.. Fikk den være ren noen timer.. Rakk på i3'n også.. Ampera, E.C., Saltkjelen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Mandag kl. 12:56 Share Skrevet Mandag kl. 12:56 Finnes ikke misunnelig i det hele tatt for tenk... mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mandag kl. 13:13 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 13:13 16 minutter siden, Bjerknez skrev: Finnes ikke misunnelig i det hele tatt for tenk... Det er bare å glede seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mandag kl. 13:40 Share Skrevet Mandag kl. 13:40 On 11/30/2024 at 11:25 AM, Bjerknez said: Jeg har sett noen tester rundt om på Youtube og det virker som om RainX er den som leverer best resultat? Tja, prøvde for 10 år siden, bodde på Vestlandet så det passet fint. Først var det kjekt, men i det den hydrofobe effekten avtar litt (etter noen uker) så blir det masse veldig finfordelte droplets på ruta. Så du sitter egentlig med en form for konstant dugg som ikke vil tørke vekk. Mulige andre produkter et bedre eller at jeg ikke vasket godt nok, men for meg så ble det ikke noe mer RainX eller noe annet på ruta etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mandag kl. 16:09 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 16:09 2 timer siden, E.C. skrev: Tja, prøvde for 10 år siden, bodde på Vestlandet så det passet fint. Først var det kjekt, men i det den hydrofobe effekten avtar litt (etter noen uker) så blir det masse veldig finfordelte droplets på ruta. Så du sitter egentlig med en form for konstant dugg som ikke vil tørke vekk. Mulige andre produkter et bedre eller at jeg ikke vasket godt nok, men for meg så ble det ikke noe mer RainX eller noe annet på ruta etter det. Enda lenger siden jeg prøvde. Men samme opplevelse. Men når vi fikk i3, så har den en stor frontrute og viskerne har litt problemer med å få med alt grums i motorvei fart under saltsesongen. Så da dukket lysten til å prøve opp igjen. Veldig fornøyd med Aquapel. Vannet flyr av og varer ett år. Ikke noe slør etter viskerne. Så langt fungere Glaco enda bedre. Voldsom prelling og ikke noe slør. Får vi se hvor lenge den varer. Viktig å polere og rense ruta skikkelig først uansett da tenker jeg. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 22 timer siden Share Skrevet 22 timer siden 19 timer siden, E.C. skrev: Tja, prøvde for 10 år siden, bodde på Vestlandet så det passet fint. Først var det kjekt, men i det den hydrofobe effekten avtar litt (etter noen uker) så blir det masse veldig finfordelte droplets på ruta. Så du sitter egentlig med en form for konstant dugg som ikke vil tørke vekk. Mulige andre produkter et bedre eller at jeg ikke vasket godt nok, men for meg så ble det ikke noe mer RainX eller noe annet på ruta etter det. Prøvd og bruk clay på ruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet 22 timer siden Share Skrevet 22 timer siden Nei, ikke den gangen. Det var bare en vanlig vask etterfulgt av en ekstra runde på ruta med glassrens. Som (om jeg husker riktig) skulle være nok iht. bruksanvisninga for påføring. mslello og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå