Cato Slettebø Skrevet Januar 19, 2018 Share Skrevet Januar 19, 2018 Ser du ikke ligger på latsiden Frode! Liker det jeg ser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2018 13 timer siden, awt skrev: Jeg er offshore nå, så får ikke sjekket før om to uker er jeg redd. Okei, da er det mulig jeg bestiller brukt en annen plass. 12 timer siden, Cato Slettebø skrev: Ser du ikke ligger på latsiden Frode! Liker det jeg ser! Liker å ha noe å holde på med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 20, 2018 Share Skrevet Januar 20, 2018 Gratulerer med flott brukis Blitt Bluecrew hos deg nå. Det med PDC, husker du hvilken modul og hva den heter for å snu den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2018 On 20.1.2018 at 16.54, ahj skrev: Gratulerer med flott brukis Blitt Bluecrew hos deg nå. Det med PDC, husker du hvilken modul og hva den heter for å snu den? Takk! Ja det er mye blått nå Det ligger under iDrive-menyen hvis jeg husker riktig. Den må låses opp for €15. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2018 Mulig disse blir brukt som sommerhjul på denne. Syns det kler bilen meget godt (må ned et par hakk i profil og bredde dog). Photoshoppet til passelig høyde: Walkabout, fupsaker, Fahad og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 Var ganske kledelig på den ja Hvor langt inne sitter de i forhold til skjermkant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2018 1 time siden, Daniel. skrev: Var ganske kledelig på den ja Hvor langt inne sitter de i forhold til skjermkant? Med 255 og 285 dekk som står på nå så er de ganske flush, men med 225 og 255 som jeg har tenkt så blir det nok 10mm spacer bak for å få de langt nok ut. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 55 minutter siden, Frode D skrev: Med 255 og 285 dekk som står på nå så er de ganske flush, men med 225 og 255 som jeg har tenkt så blir det nok 10mm spacer bak for å få de langt nok ut. Tror det kan bli bra ja Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 24, 2018 Share Skrevet Januar 24, 2018 Ooooh, det kledde den veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2018 3 timer siden, Gabz skrev: Ooooh, det kledde den veldig godt. Takker. Blir nok enda bedre med riktig dekkdim til bilen. - Ellers har jeg montert ny bakpotte skitten bil siden men... Daniel., fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 24, 2018 Share Skrevet Januar 24, 2018 Den så bra ut Er vel noe annet enn 325/330 bakpotte siden den ikke er matt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2018 10 timer siden, Daniel. skrev: Den så bra ut Er vel noe annet enn 325/330 bakpotte siden den ikke er matt? Takk takk. Dette er en fra ebay. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 25, 2018 Share Skrevet Januar 25, 2018 Stilig med de felgene. Hvilket innpress er det på dem? Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2018 12 minutter siden, ahj skrev: Stilig med de felgene. Hvilket innpress er det på dem? De er 9x19" et29 og 10x19 et40. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 25, 2018 Share Skrevet Januar 25, 2018 Gjør så ufattelig mye med dobbelstuss. Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå