sveigis Skrevet September 4, 2021 Skrevet September 4, 2021 Det der er så knalltøffe felger 😊 Kommer til å passe bil veldig bra 😊
Børvis Skrevet September 4, 2021 Forfatter Skrevet September 4, 2021 3 minutter siden, sveigis skrev: Det der er så knalltøffe felger 😊 Kommer til å passe bil veldig bra 😊 Hehe ja. Må bare finne hvilke sett eg vil bruke. Regner me det blir 17 da eg har tuv papirer på disse 😊
sveigis Skrevet September 4, 2021 Skrevet September 4, 2021 2 minutter siden, Børvis skrev: Hehe ja. Må bare finne hvilke sett eg vil bruke. Regner me det blir 17 da eg har tuv papirer på disse 😊 Hadde jeg og gjort .😊
Børvis Skrevet September 10, 2021 Forfatter Skrevet September 10, 2021 750 bremser ferdig lakkert. Ble gun metall grey med sølv skrift. Her da men med klarlakk i pulver for best mulig finish. Bare å få karroseri oppi vippa no så håper eg det går fort å bli ferdig under der😊 Begynner å nærme seg noke. Ferdig pulverlakkert. Var ikkje behov for klarlakk. Holder seg bra dette i flere år.. Bimmerlorris og liffi reagerte på dette 2
Børvis Skrevet September 18, 2021 Forfatter Skrevet September 18, 2021 Nå er det jo sånt at ble brått endring av planer på bilen her... Har skaffet original elle 2 stk original e34 ac schnitzer silhouette kit! Rykter sier det er bygd 44 biler.. Så er det jo sånt at ingen i verden har bygd silhouette kit på touring før og ingen veit koss det ser ut.. Så da har eg tenkt.. at eg skal gå for å silhouette kit på min e34 540i touring. I daytona violett! Aså blir det jahre edition intriør. Så blir veldig unik bil. Så håper å vær kanskje den første til å bygge ac schnitzer silhouette touring... som er veldig spennende og føle kje heilt kor spesielt dette kommer til å bli. Er egentlig helt ubrukelig å skrive her på forumet , men dokumenter her for min egen del , så får andre føle itte vis dem vil det. Litt bilder følger med. viggo E34, KKME30, Bimmerlorris og 9 andre reagerte på dette 12
Zeveren Skrevet September 19, 2021 Skrevet September 19, 2021 Dette blir forbanna rått! Gleder til å se oppdateringer! Børvis reagerte på dette 1
Mortenej Skrevet September 19, 2021 Skrevet September 19, 2021 Dette blir spennende Børvis reagerte på dette 1
Børvis Skrevet Oktober 3, 2021 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2021 Kw coilovers ankommet, rett og slett strøkent, med m5 fjærer for å fjerne at det blir for " bløtt " Taktrekk levert inn til omtrekking av alcantara👍 Vippsa snart ferdig tilpassa til bilen. Kjeme fleire bilder snart.. Bimmerlorris reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Oktober 3, 2021 Skrevet Oktober 3, 2021 Er M5 tyngre i snuten enn 540? Eventuelt tyngre både framme og bak?
Børvis Skrevet Oktober 4, 2021 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2021 6 timer siden, RF91 skrev: Er M5 tyngre i snuten enn 540? Eventuelt tyngre både framme og bak? Heilt ærlig , så trur eg 540 er tyngre.. men spørte koed.no for sterkere fjærer pga hørt at kw er litt " bløtt " ved aktiv kjøring. Selve motoren skal vist nok være 20kg forskjell , s38b38 er tyngre, men m5 har jo annen styring og bremser å slikt. En frisk 540 med 6 trins manuell og 3.23 diff utveksling. Går bedre enn 34 m5 med 3.6 og skal derretter ikkje så mye til å ta en 3.8 også.😊
Børvis Skrevet November 20, 2021 Forfatter Skrevet November 20, 2021 Vis noen er gira på å være me å skrape så ordner eg vafle og kaffe😂😂 tar lang tid... men er verdt det. Vis noen kjeder seg. Tro meg.. vil heller kjede meg enn dette her😂 Er framgang. Sakte me sikkert , varme , skrape , tenke , skrape litt mer , ... går masse tid.. blir nok bra te slutt Weltzin, sveigis, tambur4 og 1 annen reagerte på dette 4
RF91 Skrevet November 20, 2021 Skrevet November 20, 2021 Satan for ein jobb 😂 Ser fleire skaffar seg sånn MBX-maskin til desse jobbane. Kanskje da kunne ha vore nåke for deg? 🤔
Børvis Skrevet November 20, 2021 Forfatter Skrevet November 20, 2021 3 timer siden, RF91 skrev: Satan for ein jobb 😂 Ser fleire skaffar seg sånn MBX-maskin til desse jobbane. Kanskje da kunne ha vore nåke for deg? 🤔 Hjelper svært lite på store overflater desverre.. men helt konge på små ting😄 sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet November 20, 2021 Skrevet November 20, 2021 Gud bedre Torstein ,her går du all in ser jeg men dette blir knall altså😊😊 Men ser jo hel ut under faktisk kontra mange andre e34er.
RF91 Skrevet November 20, 2021 Skrevet November 20, 2021 3 timer siden, Børvis skrev: Hjelper svært lite på store overflater desverre.. men helt konge på små ting😄 Snakka me om samme tingen? For eg tenke (utan å faktisk ha brukt ei sånn) at ein slik slipar på no vera mykje bedre enn å varma opp og skrapa for hånd 😅 Ke tenke du, @hsd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå