sveigis Skrevet September 4, 2021 Share Skrevet September 4, 2021 Det der er så knalltøffe felger 😊 Kommer til å passe bil veldig bra 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet September 4, 2021 Forfatter Share Skrevet September 4, 2021 3 minutter siden, sveigis skrev: Det der er så knalltøffe felger 😊 Kommer til å passe bil veldig bra 😊 Hehe ja. Må bare finne hvilke sett eg vil bruke. Regner me det blir 17 da eg har tuv papirer på disse 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 4, 2021 Share Skrevet September 4, 2021 2 minutter siden, Børvis skrev: Hehe ja. Må bare finne hvilke sett eg vil bruke. Regner me det blir 17 da eg har tuv papirer på disse 😊 Hadde jeg og gjort .😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet September 10, 2021 Forfatter Share Skrevet September 10, 2021 750 bremser ferdig lakkert. Ble gun metall grey med sølv skrift. Her da men med klarlakk i pulver for best mulig finish. Bare å få karroseri oppi vippa no så håper eg det går fort å bli ferdig under der😊 Begynner å nærme seg noke. Ferdig pulverlakkert. Var ikkje behov for klarlakk. Holder seg bra dette i flere år.. Bimmerlorris og liffi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet September 18, 2021 Forfatter Share Skrevet September 18, 2021 Nå er det jo sånt at ble brått endring av planer på bilen her... Har skaffet original elle 2 stk original e34 ac schnitzer silhouette kit! Rykter sier det er bygd 44 biler.. Så er det jo sånt at ingen i verden har bygd silhouette kit på touring før og ingen veit koss det ser ut.. Så da har eg tenkt.. at eg skal gå for å silhouette kit på min e34 540i touring. I daytona violett! Aså blir det jahre edition intriør. Så blir veldig unik bil. Så håper å vær kanskje den første til å bygge ac schnitzer silhouette touring... som er veldig spennende og føle kje heilt kor spesielt dette kommer til å bli. Er egentlig helt ubrukelig å skrive her på forumet , men dokumenter her for min egen del , så får andre føle itte vis dem vil det. Litt bilder følger med. Lars89, mathiseeen, KKME30 og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet September 19, 2021 Share Skrevet September 19, 2021 Dette blir forbanna rått! Gleder til å se oppdateringer! Børvis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet September 19, 2021 Share Skrevet September 19, 2021 Dette blir spennende Børvis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet Oktober 3, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2021 Kw coilovers ankommet, rett og slett strøkent, med m5 fjærer for å fjerne at det blir for " bløtt " Taktrekk levert inn til omtrekking av alcantara👍 Vippsa snart ferdig tilpassa til bilen. Kjeme fleire bilder snart.. Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 3, 2021 Share Skrevet Oktober 3, 2021 Er M5 tyngre i snuten enn 540? Eventuelt tyngre både framme og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet Oktober 4, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2021 6 timer siden, RF91 skrev: Er M5 tyngre i snuten enn 540? Eventuelt tyngre både framme og bak? Heilt ærlig , så trur eg 540 er tyngre.. men spørte koed.no for sterkere fjærer pga hørt at kw er litt " bløtt " ved aktiv kjøring. Selve motoren skal vist nok være 20kg forskjell , s38b38 er tyngre, men m5 har jo annen styring og bremser å slikt. En frisk 540 med 6 trins manuell og 3.23 diff utveksling. Går bedre enn 34 m5 med 3.6 og skal derretter ikkje så mye til å ta en 3.8 også.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet November 20, 2021 Forfatter Share Skrevet November 20, 2021 Vis noen er gira på å være me å skrape så ordner eg vafle og kaffe😂😂 tar lang tid... men er verdt det. Vis noen kjeder seg. Tro meg.. vil heller kjede meg enn dette her😂 Er framgang. Sakte me sikkert , varme , skrape , tenke , skrape litt mer , ... går masse tid.. blir nok bra te slutt Weltzin, sveigis, Bimmerlorris og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 20, 2021 Share Skrevet November 20, 2021 Satan for ein jobb 😂 Ser fleire skaffar seg sånn MBX-maskin til desse jobbane. Kanskje da kunne ha vore nåke for deg? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet November 20, 2021 Forfatter Share Skrevet November 20, 2021 3 timer siden, RF91 skrev: Satan for ein jobb 😂 Ser fleire skaffar seg sånn MBX-maskin til desse jobbane. Kanskje da kunne ha vore nåke for deg? 🤔 Hjelper svært lite på store overflater desverre.. men helt konge på små ting😄 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 20, 2021 Share Skrevet November 20, 2021 Gud bedre Torstein ,her går du all in ser jeg men dette blir knall altså😊😊 Men ser jo hel ut under faktisk kontra mange andre e34er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 20, 2021 Share Skrevet November 20, 2021 3 timer siden, Børvis skrev: Hjelper svært lite på store overflater desverre.. men helt konge på små ting😄 Snakka me om samme tingen? For eg tenke (utan å faktisk ha brukt ei sånn) at ein slik slipar på no vera mykje bedre enn å varma opp og skrapa for hånd 😅 Ke tenke du, @hsd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå