Blinklys Skrevet Januar 10, 2022 Share Skrevet Januar 10, 2022 (endret) 5 timer siden, Børvis skrev: 20+1 , bmw behold 1 bil selv. Slikt som det der forundrer meg Hver av bilene får et nummer fra 1-20, og det gis inntrykk av at det kun er 20 laget.. Også står det én til hos de som laget dem.. Det er jo villedende, ettersom det ikke stemmer at bilen er 1/20 På samme måte som Ferrari Enzo var det vel, 399 laget. Men plutselig var det satt sammen en til og det var 400, som ble gitt til paven eller hva det var.. La ved et bilde under jeg fant som illustrerer poenget mitt, da det er fra 1 av de 20.. Nei 21 Endret Januar 10, 2022 av GreenE36Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 10, 2022 Share Skrevet Januar 10, 2022 Men for salg var det vel 20. Kall gjerne da den de beholdt nr. 0 Blinklys og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Januar 10, 2022 Share Skrevet Januar 10, 2022 (endret) 15 minutter siden, StigJ skrev: Men for salg var det vel 20. Kall gjerne da den de beholdt nr. 0 Det er et veldig bra poeng 👍 Men om de en dag selger denne feks på Barrett Jackson, da faller det argumentet litt gjennom.. Siden det er 21 i "publikums" hender Men det er vel slik med flere biltyper, vet feks Acura NSX Zanardi Edition hadde 50 laget, men det eksisterer både 1 og 2 "prototyper" eller "pre-produksjonsmodeller" tror jeg Endret Januar 10, 2022 av GreenE36Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet Januar 10, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2022 10 timer siden, GreenE36Cab skrev: Slikt som det der forundrer meg Hver av bilene får et nummer fra 1-20, og det gis inntrykk av at det kun er 20 laget.. Også står det én til hos de som laget dem.. Det er jo villedende, ettersom det ikke stemmer at bilen er 1/20 På samme måte som Ferrari Enzo var det vel, 399 laget. Men plutselig var det satt sammen en til og det var 400, som ble gitt til paven eller hva det var.. La ved et bilde under jeg fant som illustrerer poenget mitt, da det er fra 1 av de 20.. Nei 21 Skal si deg en ting, det er veldig mye bmw har laget som ingen i verden veit om enda.. bare sjå på bmw m8 som plutselig dukket opp i media for 2-3 år sia.. dem har laget veldig mye og står at dem har " solgt 20 stk " og beholdt 1 til seg selv. Bmw selger ikkje biler dem har i samlingen sin, for det er nok bare prototyper.. enzo ferrari laget jo flere enn hva han hadde oppgit i media og han er nok ikkje den eneste. Men føler dette sporer litt utav prosjekt tråden min 😅 angående 20 jahre pluss 1 er noe eg har lest og kan kje love at det stemmer.. men det burde gi menining si det er 20 års suksessfulle år med bmw motorsport i 1992 så ville no eg iallefall beholdt 1 bil til seg selv pga historie ☺ liffi og Blinklys reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet Januar 16, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2022 Taktrekk snart ferdig trekt om , blir som natt te dag Blinklys, hsd, M-jakob og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 16, 2022 Share Skrevet Januar 16, 2022 Det blir veldig fint ,rett og slett noe helt annet . Gjør så mye med helhetsinntrykket og spesielt på Touring . Der er taket stort og man ser alt . Børvis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet Januar 16, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2022 2 timer siden, sveigis skrev: Det blir veldig fint ,rett og slett noe helt annet . Gjør så mye med helhetsinntrykket og spesielt på Touring . Der er taket stort og man ser alt . Ja her går eg " all inn " så sparer ikkje så veldig mye på denne bilen... taktrekket er gjort av noen andre da eg ikkje har talmodighet å få det så pent som dem proffe gjør det 😁 Blinklys og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 20, 2022 Share Skrevet Januar 20, 2022 Godt arbeid her! Tøft med så sjeldent interiør også Børvis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet Februar 9, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2022 Fått gjort litt siden sist.. stakk på jobb den 25 januar. 5 veke. Berre 2.5 veke igjen.. Fått sveist en del. Kommer seg på ene siden. Har litt igjen på innerkanal og litt bakant. Og 1 forsterkning plate.. så kan man vel sveise på kanaler.. må si dette er ganske tid krevende.. og finner fort meir og meir rust.. men må bare ta alt man ser og kan siden man er så godt i gang😅 Finner en liten rust flekk.. sku bare sjekke hvor langt det gikk... Ignorere sveiene på venstre side da det ikke er ferdig slipt... Bilde sier sitt... fikk hentet 30min før eg sko på jobb fikk ikke åpnet engang.. men er en del håndsydde deler til intriør blant annet sydd dashbord å midtkonsoll å del anna fra utvida skinnpakke fra m5. Håper å være på plass rundt 10 mars og få begynt.. sveigis, Bimmerlorris, hsd og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Februar 9, 2022 Share Skrevet Februar 9, 2022 Jøss, hvordan kom du over sydde godbiter fra Russland ? 😳😅 Håper det er tipp topp 🤞☺️ Børvis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet Februar 9, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2022 1 minutt siden, Bimmerlorris skrev: Jøss, hvordan kom du over sydde godbiter fra Russland ? 😳😅 Håper det er tipp topp 🤞☺️ Fikk tips fra e34 folket i utlandet.. kan ikke si er noe billigt da😂 jada er som nytt.. skal ta bilder for å gjøre alle mesunnelige😂😂 Bimmerlorris og Blinklys reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Februar 9, 2022 Share Skrevet Februar 9, 2022 Dette skal det bli bra å se og bli misunnelig på Mulig du har skrevet det tidligere, men hvilken farge er det på det? Børvis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 10, 2022 Share Skrevet Februar 10, 2022 Spennende saker, ventes i stor spenning! Børvis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet Februar 10, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2022 23 timer siden, GreenE36Cab skrev: Dette skal det bli bra å se og bli misunnelig på Mulig du har skrevet det tidligere, men hvilken farge er det på det? Intriør? Eller dash? Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Februar 10, 2022 Share Skrevet Februar 10, 2022 Akkurat nå, Børvis skrev: Intriør Det fra Russland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå