awt Skrevet August 16, 2018 Share Skrevet August 16, 2018 Bilen uten M-sport: 👍 (var enig med @StigJ, og syntes den var pen som den var) Bilen med M-sport: 👍👍 (den ble jo faktisk enda tøffere likevel) Tåkelys: 👎 (jeg ble litt glad når jeg så du kjørte uten, helt til skuffelsen plutselig kom på s.12) Tøff bil, og godt arbeid! Liker (mesteparten) av det du har gjort. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 17, 2018 Forfatter Share Skrevet August 17, 2018 8 timer siden, awt skrev: Bilen uten M-sport: 👍 (var enig med @StigJ, og syntes den var pen som den var) Bilen med M-sport: 👍👍 (den ble jo faktisk enda tøffere likevel) Tåkelys: 👎 (jeg ble litt glad når jeg så du kjørte uten, helt til skuffelsen plutselig kom på s.12) Tøff bil, og godt arbeid! Liker (mesteparten) av det du har gjort. Synes selv M-sport gjorde mye, selv om non-m vokste på meg så er jeg glad jeg byttet. Vel får høre det av mange, og selv er jeg 50:50 så mye mulig de forsvinner igjen, men de kostet såpass at jeg har ikke like god samvittighet til å fjerne de enda som @magneten ville gjort. Hyggelig å høre @awt! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 17, 2018 Forfatter Share Skrevet August 17, 2018 Har opprettet tråd på Winter Beatern, her er link til de som vil følge med. lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 18, 2018 Forfatter Share Skrevet August 18, 2018 Et aldri så lite blogginnlegg må deles da jeg tok i bruk noe jeg aldri har brukt i en bil før. 😂 Sitter nemlig i skrivende stund, stivpyntet og helgardert med splitter ny dress fra Dressmann. Bryllup er neste på dagsplanen, ikke mitt. 😅 Visste altså ikke om det var kleshenger i E92, men joda! Awesome da blir den ikke et skrukketroll på vei til Dama. I all hast så jeg at skoene ikke var i nærhetene av rene. Og ikke vet jeg hvor skopuss står henn i detta huset. Da blei det Autoglym’s Leather Cleaner og en fresh microfiber klut fra Bilpleiekongen. De ble jo helt strøkne! 😎 Legg merke til den utrolig spreke kjølebaggen min 🙈 I morra er det Veterantreff her jeg bor, kommer vel ca 1000stk biler, bare å ta turen! God helg folkens! 😄 Tollefsen, fupsaker, Runey og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 24, 2018 Forfatter Share Skrevet August 24, 2018 Ja dere husket kanskje hvordan GSP D44 felga passet foran med 245? Så på Onsdag fikk jeg lagt om fra 245 til 215, og da smatt felgene fint på! Men dog subber det akkurat i lokariskjermen bak, så skal prøve å heve eller justere camber bak i dag. Fikk nå hvertfall montert felgene i går. Til tross for at dette ikke var en felgtype jeg hadde tenkt til å ha på denne, så funker de rimelig bra som midlertidige felger! Skulle ønske vi hadde alfast på tunet...pukk er digg men et helvette med noe annet en parkering og vask Fitment foran Fitment bak At work, ikke lenge til helja nå! lagunilla, mr.Wreckless, MarcusSteffensen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 24, 2018 Share Skrevet August 24, 2018 For en rå bil Absolutt etter bokji ;);) Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 24, 2018 Forfatter Share Skrevet August 24, 2018 15 minutter siden, sveigis skrev: For en rå bil Absolutt etter bokji ;);) Takker! Morro at du la om te halling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 24, 2018 Share Skrevet August 24, 2018 Haha ja . Var i Hallingdal i sommer på Ford mot Opel treff. Der traff jeg mange hallingdøler samt endel fra Valdres ,dæven de hadde motor i Oplene sine gitt:). Meget trivelige folk alle fra Hallingdal og Valdres og gud bedre de var ikke redd for å bruke bilene heller Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 24, 2018 Forfatter Share Skrevet August 24, 2018 13 minutter siden, sveigis skrev: Haha ja . Var i Hallingdal i sommer på Ford mot Opel treff. Der traff jeg mange hallingdøler samt endel fra Valdres ,dæven de hadde motor i Oplene sine gitt:). Meget trivelige folk alle fra Hallingdal og Valdres og gud bedre de var ikke redd for å bruke bilene heller ÅSSÅ SA DU IKKE IFRA?! 😮 Hehe ja i Vællers er dom glade i opel men begynner å bli en del BMWer der nå faktisk. Nei her skal det brukes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 24, 2018 Share Skrevet August 24, 2018 Dette ble jo veldig stilig Skal du beholde de BMW felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 24, 2018 Share Skrevet August 24, 2018 3 timer siden, Designer skrev: ÅSSÅ SA DU IKKE IFRA?! 😮 Hehe ja i Vællers er dom glade i opel men begynner å bli en del BMWer der nå faktisk. Nei her skal det brukes Nei du skjønner at jeg skjønte ikke at du var fra Hallingdal da. Protrim er jo godt representert i Opelmiljøet og trimming gennerelt Og som du nevner begynner det å bli endel Bmwer og hører jeg rykter om ja. Et kjent navn er jo HippeOmegaen :):). Men neste gang eller dvs i 2019 ,skal jeg opp igjen og da møtes vi . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 24, 2018 Forfatter Share Skrevet August 24, 2018 2 timer siden, ahj skrev: Dette ble jo veldig stilig Skal du beholde de BMW felgene? Takk 😁 tja hvordan det? Intressert? 😅 2 timer siden, sveigis skrev: Nei du skjønner at jeg skjønte ikke at du var fra Hallingdal da. Protrim er jo godt representert i Opelmiljøet og trimming gennerelt Og som du nevner begynner det å bli endel Bmwer og hører jeg rykter om ja. Et kjent navn er jo HippeOmegaen :):). Men neste gang eller dvs i 2019 ,skal jeg opp igjen og da møtes vi . Aha ja. 😄 Du må huge ut! 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 24, 2018 Share Skrevet August 24, 2018 9 timer siden, Designer skrev: Takk 😁 tja hvordan det? Intressert? 😅 Tenkte siden du har kjøpt noen felger at disse ble litt overflødig da 😅 De felgene er ganske så lekre 😃 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 25, 2018 Share Skrevet August 25, 2018 Det er en fin bil du har der, men felger med dekkstrekk blir helt feil på en 335i i mine øyne.🙄 Hver sin smak dog... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 25, 2018 Forfatter Share Skrevet August 25, 2018 7 timer siden, ahj skrev: Tenkte siden du har kjøpt noen felger at disse ble litt overflødig da 😅 De felgene er ganske så lekre 😃 Send meg en PM om du er interessert. 😉 6 timer siden, M-Tech skrev: Det er en fin bil du har der, men felger med dekkstrekk blir helt feil på en 335i i mine øyne.🙄 Hver sin smak dog... Det er nå så. Jeg har ikke noe mot litt strekk, ønsker ikke kjempestrekk men litt liker jeg. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå