Designer Skrevet Januar 29, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2019 For å forklare "nesten strøkent" så er det kun slitasjen av den lyseblå stripen på toppen som utgjør det ordvalget. Men det er ikke noe problem, denne folierer jeg i orange som resten av detaljene på bilen. 👌 Gleder meg så sykt til våren nå! Alt som skal på innvendig som utvendig! ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Januar 30, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2019 (endret) Har mulighet til å lage Showplates på jobb, men klarer ikke å bli fornøyd. Så for meg noe morsomt men ikke for tullete heller. Noen som har noen kule forslag? Endret Januar 31, 2019 av Designer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 31, 2019 Share Skrevet Januar 31, 2019 Det rattet tror jeg blir veldig bra på din bil Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Januar 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2019 (endret) 7 minutter siden, ahj skrev: Det rattet tror jeg blir veldig bra på din bil Ja det blir meget digg å få inn! 😁 Bare så kjedelig å sitte på pinebenken 2,5-3 mnd. til! 😩 😂 Endret Januar 31, 2019 av Designer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Januar 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2019 På 30.1.2019 den 9.38, Designer skrev: Har mulighet til å lage Showplates på jobb, men klarer ikke å bli fornøyd. Så for meg noe morsomt men ikke for tullete heller. Noen som har noen kule forslag? En annen tanke er å lage de Sveitsiske skilta på ny uten Export merket, da jeg synes de sveitsiske skiltene er nokså fine. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Januar 31, 2019 Share Skrevet Januar 31, 2019 Grom vogn 😊 Helt råflott M3 ratt 🙌 Er det trekt om i Norge ❓ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Januar 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2019 14 minutter siden, Tony Soprano skrev: Grom vogn 😊 Helt råflott M3 ratt 🙌 Er det trekt om i Norge ❓ Takker Det veit jeg ikke, vet du @ahj? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 31, 2019 Share Skrevet Januar 31, 2019 2 timer siden, Tony Soprano skrev: Grom vogn 😊 Helt råflott M3 ratt 🙌 Er det trekt om i Norge ❓ Nei! Dette rattet kommer direkte fra BMW slikt. Så ingen jalla trekking her 😈 Jeg har kjøpt likt til min E91 men da med Paddles fra M3 også. Her har dere delenummerne hvis dere tviler: Uten DCT: 32302212772 Med DCT: 32302212773 Designer og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Januar 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2019 (endret) 45 minutter siden, ahj skrev: Nei! Dette rattet kommer direkte fra BMW slikt. Så ingen jalla trekking her 😈 Jeg har kjøpt likt til min E91 men da med Paddles fra M3 også. Her har dere delenummerne hvis dere tviler: Uten DCT: 32302212772 Med DCT: 32302212773 Å herre!! og jeg som har skrevet i innlegget før at det er trekt om! 🤦♂️ Endres med en gang! 😅 Endret Januar 31, 2019 av Designer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Januar 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2019 Fått ordna prikken over i'en på M3 rattet! Tony Soprano og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Februar 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2019 Noen sider tilbake så nevnte jeg på at jeg ville få "M" knappen til å bli min eksosspjeld knapp. Så jeg lurer litt på hva slags symbol jeg skal ha på denne. 1. Eksos symbol - vanlig i andre biler. 2. Smugface emoji 3. ///M logo 4. M knapp symbolet evt. andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 6, 2019 Share Skrevet Februar 6, 2019 💨 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 6, 2019 Share Skrevet Februar 6, 2019 Eksos-symbol. Definitivt. Smileyen tror jeg er gøy i en uke og så angrer du 😅 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Februar 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2019 1 time siden, StigJ skrev: 💨 😂 5 minutter siden, Frode D skrev: Eksos-symbol. Definitivt. Smileyen tror jeg er gøy i en uke og så angrer du 😅 Er ganske så enig. 😎 Kan lage alle å og rullere, det som er kjekt med å jobbe med dette StigJ, Walkabout og lagunilla reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 6, 2019 Share Skrevet Februar 6, 2019 PERFEKT! Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå