papertiger Skrevet Mars 22 Share Skrevet Mars 22 Har fått tilbud på følgende stjernemerkede, non-run flat dekk til 5-serien i dimensjon: F: 245/40-19, B: 275/35-19 Pirelli P Zero PZ4 Goodyear F1 Assymetric 3 (pris inkl cashback-kampanje) Pris på begge alternativer: ca 13500kr ferdig balansert og lagt på felg. Noen som har erfaring med noen av disse og kan hjelpe meg i en retning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Mars 22 Share Skrevet Mars 22 56 minutter siden, papertiger skrev: Har fått tilbud på følgende stjernemerkede, non-run flat dekk til 5-serien i dimensjon: F: 245/40-19, B: 275/35-19 Pirelli P Zero PZ4 Goodyear F1 Assymetric 3 (pris inkl cashback-kampanje) Pris på begge alternativer: ca 13500kr ferdig balansert og lagt på felg. Noen som har erfaring med noen av disse og kan hjelpe meg i en retning? De er gode å kjøre på begge to, men ville valgt GY. Har det på to av bilene mine og de er veld gode. Synes pirelli slites fort. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F-11 Skrevet Mars 22 Share Skrevet Mars 22 I bedriften her, samt hos Dekkpartner Agder supply sies det at Sava er like gode dekk som Goodyear, all den tid de bruker samme form....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 22 Share Skrevet Mars 22 19 minutes ago, F-11 said: I bedriften her, samt hos Dekkpartner Agder supply sies det at Sava er like gode dekk som Goodyear, all den tid de bruker samme form....? Det kan så være, men jeg har malt meg inn i et M5-hjulhjørne og trenger stjernemerket. Da er det forsvinnende få alternativer tilgjengelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 22 Share Skrevet Mars 22 32 minutes ago, Lars S said: De er gode å kjøre på begge to, men ville valgt GY. Har det på to av bilene mine og de er veld gode. Synes pirelli slites fort. er det nye GY? Assy3 er vel noen år nå, lurer på hvordan de står seg mot nyere alternativer som nettopp Pirelli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 22 Share Skrevet Mars 22 45 minutter siden, F-11 skrev: I bedriften her, samt hos Dekkpartner Agder supply sies det at Sava er like gode dekk som Goodyear, all den tid de bruker samme form....? Jeg føler alle slike billigmerker «egentlig» er et dyrt merke og blablabla. Mitt inntrykk er mer av sorten «dette har vi høyere avanse på». Øyvind L., Otis, TRF og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Mars 22 Share Skrevet Mars 22 3 timer siden, papertiger skrev: er det nye GY? Assy3 er vel noen år nå, lurer på hvordan de står seg mot nyere alternativer som nettopp Pirelli. Har hatt både assy 3 og 5 og kan ikke si jeg kjente forskjell. Men du kan jo skrive Mail til GY og spørre om assy 3 er gammel teknologi eller om de har gjort forbedringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 22 Share Skrevet Mars 22 13 minutes ago, Lars S said: Har hatt både assy 3 og 5 og kan ikke si jeg kjente forskjell. Men du kan jo skrive Mail til GY og spørre om assy 3 er gammel teknologi eller om de har gjort forbedringer. Ser ut som det går mot Asy3 foran Pirelli. Lest og sett litt lester, både mot Asy5 og Pirelli, og virker som de kommer bra ut på det meste, spesielt på hvor lenge de varer sammenlignet med Pirelli - i tråd med hva du har erfart. Asy5 er etterfølgeren til Asy3 på samme måte som Pilot Sport 5 er det for 4’eren, med små forbedringer på det meste. Men det er kun 3’eren som er i stjernemerket utgave. Lars S reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smashy Skrevet Juni 27 Share Skrevet Juni 27 Hvordan er det med staggered setup på i4 xdrive? Er stjernemerka dekk et krav på denne varianten av xdrive også eller er det fritt frem her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juni 27 Share Skrevet Juni 27 25 minutter siden, smashy skrev: Hvordan er det med staggered setup på i4 xdrive? Er stjernemerka dekk et krav på denne varianten av xdrive også eller er det fritt frem her? Du har jo ikke noen fordelingskasse å ta hensyn til, så ville ikke mistet nattesøvnen om jeg har kjørt uten sondre, fupsaker og smashy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smashy Skrevet Juni 27 Share Skrevet Juni 27 2 hours ago, Ingvaldsen said: Du har jo ikke noen fordelingskasse å ta hensyn til, så ville ikke mistet nattesøvnen om jeg har kjørt uten Supert, takk for svar 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mandag kl. 12:33 Share Skrevet Mandag kl. 12:33 (endret) Målte rulleomkrets på sommerdekka i dag etter en sesong på F11’en (nye i mai, kjørt ca 12000km på de siden da) Dekk: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 * Dimensjoner: F 245/40-19, B 275/35-19. Omkrets: Framme: 2126mm Bak: 2126mm. avvik 0,00%. 👌🏻 Endret Mandag kl. 12:43 av papertiger ///M-ini95, laffe, wSax og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mandag kl. 14:42 Share Skrevet Mandag kl. 14:42 2 timer siden, papertiger skrev: Dekk: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 * fantastisk ! dette er stjernemerkede dimensjoner ? hvordan er de iforhold til trapping på innsiden ?` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mandag kl. 17:04 Share Skrevet Mandag kl. 17:04 2 hours ago, Ingvaldsen said: fantastisk ! dette er stjernemerkede dimensjoner ? hvordan er de iforhold til trapping på innsiden ?` Dette er stjernemerkede dimensjoner for F10/G30/G31 ja. En av to i 19" som er stjernemerka og ikke RFT (den andre er Pirelli PZ4). Kan ikke si jeg ser eller har merka noe til trapping. Å gå fra Goodyear Excellence RFT* i samme dimensjon var en stor forandring, bilen kjører som i smør, perfekt kombo av komfort og gode kjøreegenskaper. Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå