danskiii Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 (endret) Holas amigos. Er det noen flere som kan være gira på et lite bmw treff i gladmat uka i Stavanger? Jeg selv kommer hjem den 17.juli og kunne gjerne satt av noen timer til sosial bmw prat og glaning Endret Juli 16, 2018 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buckwee Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 Flott tiltak! Jeg er gjerne med om jeg er hjemme 😁 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2018 Kjempe saker! @awt, @StigJ, @magneten, @Tollefsen, @Walkabout? Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 Jajaja, samme her danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 Hadde vært veldig hyggelig, men jeg er nok ikke hjemme rundt den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 (endret) 3 timer siden, danskiii skrev: Kjempe saker! @awt, @StigJ, @magneten, @Tollefsen, @Walkabout? Jeg er med! Jobber dagtid på hverdagene, men stiller ellers. Hadde vært artig @papertiger Endret Juni 27, 2018 av Walkabout danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 Ja dette kunne vært kjekt! Jobber på dagtid men kan stille på ettermiddag/kveld enten med Mini-BMW’en eller med BMW’en danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 Ja jeg kunne også tatt turen ned fra Haugesund hvis det blir på kveldinga danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2018 Nydelig folkens! Da ordner vi til på kveldinga så flest kan komme 👍 Tollefsen, Hpi, magneten og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 Er med jeg ja. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2018 Hva sier folket til onsdag 18.07 kl.18.00? Kom gjerne med forslag på plassering, siden jeg bor i Ålesund så er jeg ikke heeelt oppdatert på hvor samlingsplassene er lengre 😛 magneten, Tollefsen og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juni 29, 2018 Share Skrevet Juni 29, 2018 Tidspunkt passer fint for min del. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 30, 2018 Share Skrevet Juni 30, 2018 Tror det skulle gå fint danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 30, 2018 Share Skrevet Juni 30, 2018 Kommer på gladmaten, så eg kan være med😁 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 15, 2018 Share Skrevet Juli 15, 2018 (endret) Hvor smeller det? @danskiii @Buckwee @Walkabout @papertiger @Hpi @StigJ @bmwgreg90 @andreaskarm Endret Juli 15, 2018 av magneten Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå