Bmw mann Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 Noen i Stavanger som kjenner til verksteder som ser gjennom fingrene på det tåpelig forbudet om ikke lov å sote de fremre vinduene? Trenger en etter kontroll som tar for seg kun det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 6 timer siden, Bmw mann skrev: Noen i Stavanger som kjenner til verksteder som ser gjennom fingrene på det tåpelig forbudet om ikke lov å sote de fremre vinduene? Trenger en etter kontroll som tar for seg kun det... Forbudet mot sota ruter er nok ikke så tåpelig ved en evt ulykke. I tilfeller der det står om liv og helse kan en rute som ikke knuser slik den er ment å knuse, grunnet filmen som knytter glasset sammen, være forskjellen melllm liv og død. Er enig med deg ang forbudet, men enkelte ting synes jeg det faktisk er greit at det er forbud mot. Kjedelig om du mister livet fordi nødetater sliter med å få deg ut av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolaip Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 6 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Forbudet mot sota ruter er nok ikke så tåpelig ved en evt ulykke. I tilfeller der det står om liv og helse kan en rute som ikke knuser slik den er ment å knuse, grunnet filmen som knytter glasset sammen, være forskjellen melllm liv og død. Er enig med deg ang forbudet, men enkelte ting synes jeg det faktisk er greit at det er forbud mot. Kjedelig om du mister livet fordi nødetater sliter med å få deg ut av bilen. Men er ikke sideruter vanligvis laminert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Juli 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2018 Det var ikke det som var spørsmålet. Hvis en film stopper dem for å kunne redde livet får det bare være, da kan en begynne å lure hva slags kunnskap de har eller ikke har. Vennligst kun svar på spørsmål, dette er ikke noe diskusjons forum asv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 33 minutter siden, Bmw mann skrev: (...) dette er ikke noe diskusjons forum hsd, lagunilla, Maxmek og 10 andre reagerte på dette 3 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 Ja jeg tenker et bilverksted som gir blaffen i regelverket for PKK setter pris på å bli hengt ut her Maxmek og MGunders reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buckwee Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 Jeg var innom et par verksteder for dette i Stavanger - endte med jeg måtte betale for en hel del PKK som jeg ba om at de ikke la inn i systemet, slik at jeg kunne prøve på nytt en annen plass. Det var dyrt, og det endte med at jeg måtte kjøpe noen barberblader og en sitrusspray.. Så er nok ikke så enkelt om du ikke kjenner noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 Det er jo også det at hvis politiet ser slike ting, så er det meget mulig at det kommer en reaksjon. I beste fall ender det opp med kontroll hos biltilsynet, og kjenner jeg dem rett er vel ikke godkjente sota ruter et tegn på at her kan det være mer. Ellers er vel alternativet et fårelegg og tur til biltilsynet. Vinn-vinn for staten. Jeg tror ellers at sota sidevinduer foran har med det å ikke stenge sikt mer enn at filmen er et problem ved ulykker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Juli 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2018 Hvis noen har info som jeg spør etter, vennligst PM meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Juli 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2018 Da har jeg kjøpt ekstra sett med vindu istedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juli 23, 2018 Share Skrevet Juli 23, 2018 Det var akkurat det tipset som jeg ville gi deg.😀 Du har 318ISen enda? Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Juli 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2018 1 time siden, Eirik Viste skrev: Det var akkurat det tipset som jeg ville gi deg.😀 Du har 318ISen enda? Hilsen Eirik. Det har jeg! vil du komme å fikse den :D PM meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå