Slavearbeider'n Skrevet September 30, 2018 Share Skrevet September 30, 2018 7 minutter siden, systomen skrev: Holder på å skal farge dørtrekkene foran nå, men får ikke maskeringstape'n til å sitte (ruglette plastikk). Noen som har prøvd, og har noen gode tips? Prøvd annen teip? Finnes flere forskjellige maskeringsteiper ift lim, hvor lenge de kan sitte på, hva de kan sitte på osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systomen Skrevet September 30, 2018 Share Skrevet September 30, 2018 34 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Prøvd annen teip? Finnes flere forskjellige maskeringsteiper ift lim, hvor lenge de kan sitte på, hva de kan sitte på osv. Nei, må innom å kjøpe en annen type i morra å prøve 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systomen Skrevet Oktober 6, 2018 Share Skrevet Oktober 6, 2018 Lørdagssyssel😁 3 lag til i morgen nå fxslin, bimmerfun, Mathiseen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systomen Skrevet Oktober 7, 2018 Share Skrevet Oktober 7, 2018 Fornøyd med resultatet, tror jeg bytter til børstet alu istedet for treverket 😊 Synspunkter? magneten, AlexHD, norbakken og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systomen Skrevet Oktober 8, 2018 Share Skrevet Oktober 8, 2018 Montert i bilen igjen, og byttet ut listverk med børstet alu. Bare å farge førerstol i kveld, før ruteskift på Onsdag. Den ene bakfelgen er på sveising nå, og er tilbake ila helga. Får begynne poleringen til OMS i slutten av uken 👍 Blir morro! mr.Wreckless og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 8, 2018 Share Skrevet Oktober 8, 2018 Synes treværk er kledelig med brunt jeg. Blir litt gubbepreg, noe som egentlig er litt kult siden 99% av de som kjører E46 synes det er gubbete. De fleste har stort sett sorte-, alu- eller carbonlister. Jeg var ikke noe fan av trelister da interiøret mitt var sort, men med brunt interiør fikk pipa en annen lyd Marius2002, Peak, magneten og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systomen Skrevet Oktober 8, 2018 Share Skrevet Oktober 8, 2018 Veldig usikker selv, syns begge deler er kult😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 8, 2018 Share Skrevet Oktober 8, 2018 Jeg har ca samme farge i F30’n min, elsker den! Men jeg synes faktisk det var mer kledelig med trelister systomen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systomen Skrevet Oktober 9, 2018 Share Skrevet Oktober 9, 2018 Da var alt ferdig og montert igjen! magneten, bimmerfun og norbakken reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 9, 2018 Share Skrevet Oktober 9, 2018 Rødt og brunt er så riktig! 😍 systom reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet Oktober 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2018 28 minutter siden, Frode D skrev: Rødt og brunt er så riktig! 😍 Må si meg enig her, riktig fornøyd med hvordan resultatet ble! Nå skal det jo også sies at du har ett bevis på at blått og brunt også hører godt sammen Skal jo ha ny endepotte etterhvert, noen som har noe tips til hva jeg bør gå for her? Rimelig traust slik det er i dag! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 9, 2018 Share Skrevet Oktober 9, 2018 2x86 mm. Tynnveggede. Det eneste riktige. Dropp dieselstuss. Er ikke noe rånebil det her. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet Oktober 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2018 6 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: 2x86 mm. Tynnveggede. Det eneste riktige. Dropp dieselstuss. Er ikke noe rånebil det her. Får se hva som dukker opp i løpet av høsten, men noe dieselstuss kan du forsikre deg om at det ikke blir. Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet Oktober 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2018 Plukket nettopp opp bilen fra ruteskift, gjorde seg med ny rute og ikke minst ny pakning rundt (Det var skjært ut biter av den gamle i forbindelse med lakkeringen i vinter) Nå er det rett hjem for siste innspurt før Vegard i Proglazer kommer med produkter på Fredag, slik at jeg kan starte med poleringen Mathiseen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systomen Skrevet Oktober 13, 2018 Share Skrevet Oktober 13, 2018 Tok en skikkelig vask i dag, først skum, deretter håndvask og til slutt tørk før den ble kjørt inn i garasjen på vent til mandag når Proglazer kommer for å titte på lakk osv. Den ene bakfelge har kommet tilbake fra sveising, og levert til å få på dekket igjen. De skal også få en runde med polering. Neste uke går vell med på polering, før snuten settes sørover til Lillestrøm. Hvem her blir å se på Oslo Motor Show? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå