systom Skrevet Oktober 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2018 (endret) En veldig nødvendig polering foregår for øyeblikket, utrolig mange små riper og swirls å jobbe med her. Proglazer Trippel Compund og Medium/Grov pute Taket er i originalfargen, og trengte virkelig litt kjærlighet. Her hang microfiberkluten nesten fast😂 Brukte noen timer på bakfanger og bakluke, som virkelig var stripete og fæl! Resultat før siste finish og Proglazer H7 Semicoating når vi ankommer Norges Varemesse på Torsdag formiddag. Modena tilbake fra sveising, og fått på dekk igjen. En runde med Autosol, og til slutt Meguairs all metall polish. Vasket alle kroker med vann og q-tips. Her gjenstår bare voksing av senter. Regner med å være så og si ferdig utvendig i kveld (Fredag), dør, skjerm, panser og frontfanger gjenstår. Etter dette gjenstår bare en liten rens av gulvmatter og gulv innvendig 😃 Endret Oktober 19, 2018 av systom fxslin, bimmerfun og Designer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 19, 2018 Share Skrevet Oktober 19, 2018 Deilig med rød og blank bil var utrolig mye bruksmerker i den til å være lakkert for ett(?) år siden... Og de hjulene er helt perfekt! systom reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet Oktober 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2018 21 minutter siden, Frode D skrev: Deilig med rød og blank bil var utrolig mye bruksmerker i den til å være lakkert for ett(?) år siden... Og de hjulene er helt perfekt! Myk lakk og ikke polert og beskyttet etter lakkering, så er det utrolig hvor fort det blir merker Takk Digger de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systomen Skrevet Oktober 21, 2018 Share Skrevet Oktober 21, 2018 Endelig klar for Oslo Motor Show 😊 Ferdig polert, klar for coating når vi kommer frem. Fikk en innvendig vask i dag, gjorde ikke vondt for å si det sånn😅 Noen her som har forslag til ny farge på senter? Liker de som de er, men leker litt med tanken på å bytte farge i vinter. HenrikSolberg, Diiesel og Designer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet Oktober 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2018 Som nevnt tidligere er jeg på utkikk etter luftkit, så om noen vet av noe interessant så si gjerne ifra Interessert i komplett kit til e46, eller evt. kun styring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Oktober 24, 2018 Share Skrevet Oktober 24, 2018 Du har kanskje sett disse? Anyways .. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=130973673 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=117330019 systomen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systomen Skrevet Oktober 26, 2018 Share Skrevet Oktober 26, 2018 Endelig klar i Norges Varemesse, etter en hektisk dag i går. Mista leppa på tur nedover, så den trenger noe rep når jeg kommer hjem igjen🤨 Stikk innom å si hei! HenrikSolberg, Marius2002 og fxslin reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grantas K. Skrevet Oktober 26, 2018 Share Skrevet Oktober 26, 2018 Ser meeget bra ut! Kommer innom på lørdagen og sier hei hvis jeg treffer på deg 😀 systomen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Oktober 27, 2018 Share Skrevet Oktober 27, 2018 Nice. Skal inn på OMS i morgen! Da skal denne studerers, synes felgene er feeete... systomen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet Oktober 27, 2018 Share Skrevet Oktober 27, 2018 Veldig flott E46 Coupe! systomen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Oktober 27, 2018 Share Skrevet Oktober 27, 2018 Kommer innom i morgen 😁 systomen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systomen Skrevet Oktober 29, 2018 Share Skrevet Oktober 29, 2018 Dere som var på OMS, hva syntes dere? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grantas K. Skrevet Oktober 29, 2018 Share Skrevet Oktober 29, 2018 1 time siden, systomen skrev: Dere som var på OMS, hva syntes dere? 😁 En av de fineste bilene der i mine øyne! Du gjorde en god jobb med poleringen ihvertfall, og misunner de felgene dine ganske mye 😀 Var første gangen min på oms og ble egentlig litt sjokkert over hvor uforsiktig enkelte folk var når de gikk rundt bilene, var en som klarte å tråkke på felgen din mens jeg så på bilen din 🤔 Hvis jeg skulle utstilt min så hadde jeg nok gjerdet den godt inn 😂 systom reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet Oktober 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2018 9 timer siden, Grantas K. skrev: En av de fineste bilene der i mine øyne! Du gjorde en god jobb med poleringen ihvertfall, og misunner de felgene dine ganske mye 😀 Var første gangen min på oms og ble egentlig litt sjokkert over hvor uforsiktig enkelte folk var når de gikk rundt bilene, var en som klarte å tråkke på felgen din mens jeg så på bilen din 🤔 Hvis jeg skulle utstilt min så hadde jeg nok gjerdet den godt inn 😂 Tusen takk! Ja, kjeftet på mange i helga.. Mange som prøvde å åpne døra, tok på bilen osv. Skjønner ikke hva de tenker med🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Oktober 30, 2018 Share Skrevet Oktober 30, 2018 (endret) Fikk tittet litt på på bilen din på OMS. Like nydelig i virkligheten! Og de felgene er bare kule på denne bilen. Var ikke en av dem som tok på eller tråkket på felger Endret Oktober 30, 2018 av fxslin systom reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå