Designer Skrevet November 22, 2018 Share Skrevet November 22, 2018 AWESOME! systomen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anz Skrevet November 22, 2018 Share Skrevet November 22, 2018 På 17.11.2018 den 22.08, systomen skrev: Prøvemonterte CSL luka i dag, for å sjekke litt passform osv. Passformen var overraskende bra, har hørt en del skrekkhistorier om disse lukene fra GS. Lakk next👌 Har også bestilt sideskjørt extensions. Er det slik at de indre lyktene stikker ut litt iforhold til de ytterste? systom reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet November 22, 2018 Share Skrevet November 22, 2018 På 2.11.2018 den 8.53, systom skrev: Veldig usikker på hva jeg skal gå for, men heller mer og mer i mot dobbelstuss på venstre side. Når det gjelder alcantara til automat, har jeg liksom ikke funnet noe på Ebay enda.. Mulig jeg er jævlig dårlig til å lete da😂 jeg har også veldig stor tro på dobbelstuss på venstre side! som f.eks magnaflow eller eisenmann systom reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 22, 2018 Share Skrevet November 22, 2018 På 2.11.2018 den 8.53, systom skrev: Veldig usikker på hva jeg skal gå for, men heller mer og mer i mot dobbelstuss på venstre side. Når det gjelder alcantara til automat, har jeg liksom ikke funnet noe på Ebay enda.. Mulig jeg er jævlig dårlig til å lete da😂 Sjekk ut cobywheel.com for interiør deler. Der kjøpte jeg custom alcantara zhp girkule og handtak til brekket. Rask shipping også systom reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet November 23, 2018 Forfatter Share Skrevet November 23, 2018 (endret) 14 timer siden, anz skrev: Er det slik at de indre lyktene stikker ut litt iforhold til de ytterste? Ørlitt muligens, ikke justert så nøye der 13 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Sjekk ut cobywheel.com for interiør deler. Der kjøpte jeg custom alcantara zhp girkule og handtak til brekket. Rask shipping også Takk, skal sjekke ut der! (UPDATE: Sjekket ut nå, går definitivt med noen kroner på den sia der etterhvert!) 16 timer siden, Designer skrev: AWESOME! Takk, håper resultatet blir bra! 14 timer siden, Ingvaldsen skrev: jeg har også veldig stor tro på dobbelstuss på venstre side! som f.eks magnaflow eller eisenmann Jeg tenker også det, bare ikke funnet noe spesifikt jeg skal gå for enda (Jeg har heller letet så mye etter det enda) Bakluka er forhåpentligvis klar for henting i ettermiddag, eventuelt på mandag Gleder meg til å få montert den, da mangler kun eksos for at stumpen ser bra ut! Endret November 23, 2018 av systom Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet November 26, 2018 Forfatter Share Skrevet November 26, 2018 Har funnet belger og fjærbein av merket GAS i Sverige, drar over og henter de på Lørdag! And-reas og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet November 28, 2018 Forfatter Share Skrevet November 28, 2018 CSL luka er kommet tilbake fra lakk, og montert. Dårlig passform på innsiden av luka, så sliter med å få på plass koppen som holder lyspærerne til lyktene. Må nok file der, men blir heldigvis ikke visende. Sideskjørt extensions har kommet, avventer litt med å montere de. Skal inn i nytt verksted i helga, heldigvis meldt plussgrader så jeg får tatt en skikkelig vask før den settes inn igjen Designer og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet November 28, 2018 Share Skrevet November 28, 2018 Ble pent med den luka der systom reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet November 30, 2018 Forfatter Share Skrevet November 30, 2018 Styring til luftfjæringa er kommet i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 30, 2018 Share Skrevet November 30, 2018 Er det helt manuell styring? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet November 30, 2018 Forfatter Share Skrevet November 30, 2018 (endret) 3 timer siden, Frode D skrev: Er det helt manuell styring? 🤔 Det stemmer Frode Skulle gjerne hatt Airlift 3p eller lignende, men med økonomien jeg har nå, prioriterer jeg å få kjøpt litt andre deler også! Får oppgradere når jeg har råd Endret November 30, 2018 av systom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 30, 2018 Share Skrevet November 30, 2018 Jeg forstår det med økonomien, men et skikkelig styringssystem er alfa omega når det kommer til luft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet November 30, 2018 Forfatter Share Skrevet November 30, 2018 2 minutter siden, Frode D skrev: Jeg forstår det med økonomien, men et skikkelig styringssystem er alfa omega når det kommer til luft. Jepp, får funke til jeg får oppgradert Ga ikke mange kronene for det Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systomen Skrevet Desember 2, 2018 Share Skrevet Desember 2, 2018 Fått gjort litt i dag! Flyttet inn i nytt lokale, isolert sådan. Skal bli godt å slippe å fryse kukken av seg😅 Vasket den, før jeg kjørte den inn og satte den på bukker. Fikk ordnet oss en liten sofakrok, og en reol til å ha verktøy og deler. Skal lage oss en arbeidsbenk mellom reolen og sofaen der! Det skal også inn en bil til. Sensoren til xenonlysa har vært defekt helt siden jeg kjøpte bilen, men har aldri somla meg til å bytte den. MEN i dag fikk jeg endelig byttet den, smal sak som tok ca 5 minutter😅 Ny vs gammel 😊 Til slutt tok jeg av en av demperene foran, og vasket den for å ta mål til belgene👍 Designer, HenrikSolberg og fxslin reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Desember 3, 2018 Share Skrevet Desember 3, 2018 Digg å komme i hus! Blir vel enda mer framgang nå systom reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå