mkj Skrevet September 4, 2018 Share Skrevet September 4, 2018 Til info ble server justerert og softwaren Bimmers kjører på oppdatert i dag klokken 14.40. Hovedsaklig er det snakk om ulike mindre bug fixes, spesielt i forhold til visning i nettleseren Microsoft Edge. Også fart bør oppleves noe forbedret når vi får reindeksert alt innhold igjen. Dette kan ta en dag eller syv. bimmerfun og sandersander reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 4, 2018 Share Skrevet September 4, 2018 Farten på f. eks. "Ulest innhold" er iallefall mykje betre no 🙂 Ikkje sant, @bimmerfun? 😄 bimmerfun reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet September 4, 2018 Share Skrevet September 4, 2018 7 timer siden, RF91 skrev: Farten på f. eks. "Ulest innhold" er iallefall mykje betre no 🙂 Ikkje sant, @bimmerfun? 😄 #elskerdet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 8, 2018 Share Skrevet Desember 8, 2018 Får ikke lastet opp bilder via tlf (android) lengre, noe bugs ute å går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Desember 8, 2018 Share Skrevet Desember 8, 2018 2 timer siden, danskiii skrev: Får ikke lastet opp bilder via tlf (android) lengre, noe bugs ute å går? Jeg har samme problem. Både på IOS, OSX og Windows 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Desember 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2018 11 timer siden, danskiii skrev: Får ikke lastet opp bilder via tlf (android) lengre, noe bugs ute å går? 8 timer siden, Daniel80 skrev: Jeg har samme problem. Både på IOS, OSX og Windows 10 Hmm... Her er det noe krøll ja. Får nok ikke funnet ut av det før i morgen dessverre. Takk for at dere gav beskjed! danskiii og Daniel80 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Desember 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2018 Test danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 11, 2019 Share Skrevet November 11, 2019 Noen endringer idag? Synes plutselig det var reklame overalt(mobil iallefall). Skjønner at inntekter til å drifte må komme fra en plass så det er bare nysgjerrighetsspørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet November 11, 2019 Forfatter Share Skrevet November 11, 2019 Hmm... Nei, det har ikke vært gjort på den fronten på veldig lenge. Kan hende at Google har oppdatert noen automatiske plasseringer dog. Skal ta en titt. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morkan Skrevet November 11, 2019 Share Skrevet November 11, 2019 34 minutter siden, Marius2002 skrev: Noen endringer idag? Synes plutselig det var reklame overalt(mobil iallefall). Skjønner at inntekter til å drifte må komme fra en plass så det er bare nysgjerrighetsspørsmål +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet November 11, 2019 Forfatter Share Skrevet November 11, 2019 Fyllgraden på annonser har stått på 80% hos Google Adsense i sikkert ett års tid. Har justert ned "trykket" til 60%, da det ikke skal påvirke inntekten i særlig grad i følge Google. Noe mindre enn det går nok ikke. Håper det hjelper litt 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 11, 2019 Share Skrevet November 11, 2019 Har og veldig mye reklame rundt forbi her nå 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 11, 2019 Share Skrevet November 11, 2019 (endret) 16 minutter siden, mkj skrev: Fyllgraden på annonser har stått på 80% hos Google Adsense i sikkert ett års tid. Har justert ned "trykket" til 60%, da det ikke skal påvirke inntekten i særlig grad i følge Google. Noe mindre enn det går nok ikke. Håper det hjelper litt 🙂 . -bilde- Kan godt ha på 80%, vi vil ikke at det skal gå utover driften her! Det jeg tenkte på var reklameplassering. Jeg fikk en rullgardin i topp og en stor reklame i topp. Det har ikke vært før. Det er den rullgardina(der det står Bohus her på bildet under) som er "i veien". Slik ser det ut: Endret November 11, 2019 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 12, 2019 Share Skrevet November 12, 2019 Her er det også så mye reklame nå at det er "vanskelig" og bruke mobiltlf.. har ikke testet på PC enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet November 12, 2019 Forfatter Share Skrevet November 12, 2019 Ja, er en sticky som dekker +/- 10% av skjermen på mobil. Saken er at Google nå plasserer automatisk ut annonser innen for 60% av der Google mener det er ok å ha reklame. Skal jeg få det bort, så må jeg nok bruke litt tid på manuell plassering som passer greit i alle enheter og skjermoppløsninger. Skal se om jeg kan bruke litt av søndagen på det, men kan ikke love noe. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå