Gå til innhold

Oppdatering av Bimmers 04.09.18


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Til info ble server justerert og softwaren Bimmers kjører på oppdatert i dag klokken 14.40. Hovedsaklig er det snakk om ulike mindre bug fixes, spesielt i forhold til visning i nettleseren Microsoft Edge. Også fart bør oppleves noe forbedret når vi får reindeksert alt innhold igjen. Dette kan ta en dag eller syv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
11 timer siden, danskiii skrev:

Får ikke lastet opp bilder via tlf (android) lengre, noe bugs ute å går?

 

8 timer siden, Daniel80 skrev:

Jeg har samme problem. Både på IOS, OSX og Windows 10

Hmm... Her er det noe krøll ja. Får nok ikke funnet ut av det før i morgen dessverre. Takk for at dere gav beskjed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...
34 minutter siden, Marius2002 skrev:

Noen endringer idag? Synes plutselig det var reklame overalt(mobil iallefall). Skjønner at inntekter til å drifte må komme fra en plass så det er bare nysgjerrighetsspørsmål :) 

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyllgraden på annonser har stått på 80% hos Google Adsense i sikkert ett års tid. Har justert ned "trykket" til 60%, da det ikke skal påvirke inntekten i særlig grad i følge Google. Noe mindre enn det går nok ikke. Håper det hjelper litt 🙂

fyllgrad-annonser.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, mkj skrev:

Fyllgraden på annonser har stått på 80% hos Google Adsense i sikkert ett års tid. Har justert ned "trykket" til 60%, da det ikke skal påvirke inntekten i særlig grad i følge Google. Noe mindre enn det går nok ikke. Håper det hjelper litt 🙂

.   -bilde-

 

Kan godt ha på 80%, vi vil ikke at det skal gå utover driften her! Det jeg tenkte på var reklameplassering. Jeg fikk en rullgardin i topp og en stor reklame i topp. Det har ikke vært før. Det er den rullgardina(der det står Bohus her på bildet under) som er "i veien". 
Slik ser det ut:


483B5CE6-D5BC-44BC-B6F5-07C6EC35D2E0.thumb.png.8373365367b4f695bacacb6a4ab0c214.png

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er en sticky som dekker +/- 10% av skjermen på mobil. Saken er at Google nå plasserer automatisk ut annonser innen for 60% av der Google mener det er ok å ha reklame. Skal jeg få det bort, så må jeg nok bruke litt tid på manuell plassering som passer greit i alle enheter og skjermoppløsninger. Skal se om jeg kan bruke litt av søndagen på det, men kan ikke love noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...