Freakshow Skrevet September 10, 2018 Share Skrevet September 10, 2018 På 5.9.2018 den 22.19, Frode D skrev: Nå snakker vi godbil Denne kan du nok trives med lenge! Jeg rettet en feil i listen din btw: (-) Fjerne tåkelys takk frode! xD første jeg tenkte på selv xD gratulerer forøvrig gabz med flott bil! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 10, 2018 Forfatter Share Skrevet September 10, 2018 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 11, 2018 Forfatter Share Skrevet September 11, 2018 Ramlet inn en fin pakke her idag. Oooh! Da var det jo bare å sette igang med å få ting montert. Beklager på forhånd bildekvaliteten; dårlig mobilkamera som er i bruk her, men skal prøve å få resultatet fram så godt som mulig. Utgangspunktet ser jo da slik ut: Forskjell på halogen og skikkelig LED: Halvveis! Blir enorm forbedring det her. Begge halogen ute, klart for å få det ferdig. Ferdig! Stor forskjell Litt stivt med 1800kr for et sett parklyspærer men vil nå si at det absolutt er verdt det. Før/etter: Matcher pent med tåkelysene også. (Gjenstår å se om de blir der eller blir fjernet da..) Mmmmmm. Så var det skiltlysene sin tur. Sto originale i som var veldig svake. Ville ha en fin oppgradering uten at det ble alt for mye og overdrevent lys. Osram sin chip i de nye som fungerer veldig bra. Sterkt og pent lys, men absolutt ikke for mye. Setter igang! Originale vs. de nye: 50/50: Før/etter: Enda en før/etter: Ble veldig bra dette! Avslutter med noen stemningsbilder Skitten og fæl, men la gå. sandersander, awt, Tony Soprano og 15 andre reagerte på dette 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet September 11, 2018 Share Skrevet September 11, 2018 Veldig fin bil Heldig med skiltnummeret også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet September 11, 2018 Share Skrevet September 11, 2018 Flott bil 😊 Fine oppgraderinger 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 12, 2018 Forfatter Share Skrevet September 12, 2018 Mange takk, boys! Veldig fornøyd med skiltnummer, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 12, 2018 Share Skrevet September 12, 2018 Oi, ////Meget fin E92, ja, gratulerer så ///Masse! Dog synes jeg at blå bil kler blå N-merker best ZHP blir fint, og på vei snart Edit: Behold tåkelysene.. Nakent uten! 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 12, 2018 Forfatter Share Skrevet September 12, 2018 Takktakk, HF! Ja, det blir bra! Tåkelysene er jeg enda veldig usikker på, men svarte N-merker foretrekker jeg uansett hva egentlig. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 12, 2018 Share Skrevet September 12, 2018 Enig med HF over her!😎 Tåkelys må beholdes. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 12, 2018 Forfatter Share Skrevet September 12, 2018 Fikk inn servicedelene idag. Så da var det rett på demontering. Nærmer oss. Trengs virkelig en motorvask snart. Her var det visst K&N filter. Men ikke noe spesielt behov for det, egentlig. Kan like greit bare ha originalt og bytte regelmessig. Så da var det ut med litt mer deksler. Ut med det gamle, inn med det nye. Veivhusventilasjon også. Nytt på plass. Dermed også vekk med dette. Så inn med nytt kupéfilter. Og til slutt var alt på plass igjen. Og igjen, ja, det ser ikke ut her og skal vaskes ASAP Men nå har iallefall motor ny olje, oljefilter, veivhusventilasjon, luftfilter, kupéfilter, innsugspakninger og kjølevæske, så det er deilig å vite. Også har jeg jo bestilt nye emblemer foran og bak i helgen. Men ved nærmere titt idag la jeg merke til at propellene i logoen faktisk var foliert og at emblemet selv fortsatt var originalt! Så da var det jo bare å rive av folien så er det tilbake sånn det skal være Ganske fin stand på emblemet også, så da blir nok det jeg bestilte bare liggende foreløpig (det foran skal byttes uansett). Herregud så godt å ha vekk den forferdelige folien. Litt limrester her enda på bildet, men ser nå iallefall tusen ganger bedre ut. Utløseren til drivstofflokket var også ødelagt og forrige eier hadde dermed fjernet den. Men den fikk jeg også inn fra Koed idag, så da var det bare å hive den på plass også Og vipps! Og med det tar jeg kvelden med god samvittighet. StigJ, mslello, Mathiseen og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 12, 2018 Share Skrevet September 12, 2018 Sweet oppdatering, alltid digg med service når det trengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 12, 2018 Share Skrevet September 12, 2018 (endret) Gabz fikser alle sine biler til sitt originale utseende! Meget bra. Endret September 13, 2018 av Otis Skrivefeil Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 12, 2018 Share Skrevet September 12, 2018 Digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet September 12, 2018 Share Skrevet September 12, 2018 Flott bil Gabz med heldig skiltnummer! Har du forresten planer om m-sport på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 13, 2018 Forfatter Share Skrevet September 13, 2018 Mange takk, boys! M-sport bakfanger og sideskjørt skal på, ja. Kanskje M-sport frontfanger, får se. Har alle planene til bilen i førstepost, oppdateres ettersom nye ting kommer opp eller blir utført. HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå