Gå til innhold

NEXT Europe 2019-1(edit: nå også 2020-1 ) kart


 Share

Anbefalte innlegg

Etter det jeg har fått med meg fra et polsk forum er Polen kun med hovedveier på West kartet :(
Så skal jeg oppdatere kartet til 2019-2 må jeg bytte på grensa ja..Endte opp med å beholde 2019-1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn East ettersom den skulle støtte Norge, og ellers de landene jeg skulle til.

Det stemte ikke, så er nå tilbake på West, og må bytte til East igjen på ferjekaien i Helsinki.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Lastet ned 2019-3 Europe, men stod ingenting om East/West. Lastet ned via Connected Drive sine hjemmesider og BMWs originale downloader spesifikt til VIN(min bil). 🤔 Fikk ikke lagt inn pga. bilen leser ikke eksterne HDD og minnepennene jeg hadde var bare 8GB. Må kjøpe 32GB i morgen skjønner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Marius2002 skrev:

Hmmm. Lastet ned 2019-3 Europe, men stod ingenting om East/West. Lastet ned via Connected Drive sine hjemmesider og BMWs originale downloader spesifikt til VIN(min bil). 🤔 Fikk ikke lagt inn pga. bilen leser ikke eksterne HDD og minnepennene jeg hadde var bare 8GB. Må kjøpe 32GB i morgen skjønner jeg!

Kjøp heller 64GB, tror kanskje 32 er akkurat for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, papertiger skrev:

Kjøp heller 64GB, tror kanskje 32 er akkurat for lite.

15GB(14,6-7-8 ett eller annet) stod det :) Så det burde være innafor.

Edit: Her er fra unge håpefulle meg som legger inn på HDD, før jeg visste om at bilen ikke støttet den type HDD. 14,71GB står det.

ADC72DCB-DAB6-4F5B-8A01-746D0CD6AE01.thumb.jpeg.37fbf8339a97c0f4b5464c803d4e8763.jpeg

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2019 den 21.29, Marius2002 skrev:

Hmmm. Lastet ned 2019-3 Europe, men stod ingenting om East/West. Lastet ned via Connected Drive sine hjemmesider og BMWs originale downloader spesifikt til VIN(min bil). 🤔 Fikk ikke lagt inn pga. bilen leser ikke eksterne HDD og minnepennene jeg hadde var bare 8GB. Må kjøpe 32GB i morgen skjønner jeg!

"2019-3 Europe" er ikke NEXT utgaven hvis jeg ikke tar helt feil.
Derfor du ikke er berørt av det som diskuteres her enda, kommer nok om 2 år 😛

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Makky123 skrev:

 "2019-3 Europe" er ikke NEXT utgaven hvis jeg ikke tar helt feil.
Derfor du ikke er berørt av det som diskuteres her enda, kommer nok om 2 år 😛

Okei, jeg aner ikke 🤷🏼‍♂️ Tenkte kart var kart, bare tilpasset forskjellige biler/iDrive. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med East vs. West i sommer:

West fungerte i:

Norge, Sverige, Danmark, Finland og Tyskland

East fungerte i:

Estland, Latvia, Litauen, Polen, Tyskland og Danmark

Har grunnet latskap fortsatt East i bilen, så får laste ned 2020-1, da det er lite vits å legge inn 2019-2 igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...