Vingerei Skrevet Januar 25, 2019 Share Skrevet Januar 25, 2019 Heisann Laget meg en profil her nettopp Har hatt min 2014 modell 520 xdrive touring siden februar 215. Ganske så orginal, men har 20" BBS CHR på sommer. Kunne tenkt meg et større hjulsett på sommer. 21" eller 22". Gått nå 65 tkm. Ustyrskoder det liker vi Model description 520d xDrive Market Europa Type 5J51 E-Code F11 (MUE) Chassis Touring Steering links Doors 5 Engine N47D20O1 - 2,00l (135kW) Drive Allrad Transmission automatisch Body color Glaciersilber Metallic (A83) Upholstery Leder Dakota/schwarz Exklusivnaht (LCLZ) Production date 21.03.2014 Assembled in Dingolfing Code Serienausstattung Standard Equipment S1CCA Auto Start Stop Funktion Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration S316A Automatische Heckklappenbetätigung automatic trunk lid mechanism S4U2A Eco pro Driving experience switch incl. ECO PRO S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S851A Sprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 Umfang CO2 package S230A Zusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specific S248A Lenkradheizung Steering wheel heater S258A Bereifung mit Notlaufeigenschaften Tire with run-flat functionality S2NBA BMW LM Rad M Doppelspeiche 351 BMW LA wheel, M Double Spoke 351 S2PAA Radschraubensicherung Lug bolt retainer S2TEA Automatikgetriebe mit Schaltwippen Automatic transmission with gearshift paddles created on: www.bmwarchiv.org Data for vehicle identification number: WBA5J510X0D076555 Code Sonderausstattung Optional Equipment S2VBA Reifendruckanzeige Tyre pressure control (TPC) S302A Alarmanlage Alarm system S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering P337A M Sportpaket M Sports package S3ACA Anhängerkupplung Trailer coupling S3AGA Rückfahrkamera Reversing camera S3ATA Dachreling Aluminium satiniert Roof rail, aluminum, satin finish S402A Panoramadach elektrisch Electric panoramic roof S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S481A Sportsitz Sports seat S488A Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S4MRA Interieurleisten Aluminium Hexagon Interior strips, aluminum hexagon S4URA Ambientes Innenlicht Ambient interior lighting S4UYA Ski- und Snowboardtasche Ski and snowboard case S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S524A Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S5A1A LED Nebelscheinwerfer LED Fog lights S5ACA Fernlichtassistent High-beam assistant S5ASA DRIVING ASSISTANT DRIVING ASSISTANT S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S610A Head-Up Display Head-up display S654A DAB-Tuner Radio Bavaria C III S676A HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system S698A Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligenter Notruf Intelligent emergency call S6AEA TeleServices TeleServices S6AKA ConnectedDrive Services ConnectedDrive Services created on: www.bmwarchiv.org Data for vehicle identification number: WBA5J510X0D076555 Code Sonderausstattung Optional Equipment S6AMA Real-Time Traffic Information Real Time Traffic Information S6ANA Concierge Services Concierge service S6APA Remote Services Remote Services S6ARA Internet Internet S6NSA Komforttelefonie mit erw. Smartphone Convenience telephony with extended smartphone connectivity S6WAA Instrumentenkombi mit erweitertem Umfang Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrumentenkombi mit erweitertem Umfang Instrument cluster, expanded equipment S710A M Lederlenkrad M leather steering wheel S715A M Aerodynamikpaket M Aerodynamics package S760A Hochglanz Shadow-Line High gloss shadow line S761A Individual Sonnenschutzverglasung Individual sunshade glazing S775A Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite P7S9A Connected Drive Services Paket S843A Leistungsreduzierung Power reduction S877A Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S8KAA Ölwartungsinterval 30.000km/24Monate Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8TFA Aktiver Fussgängerschutz Active pedestrian protection S8THA SPEED LIMIT INFO SPEED LIMIT INFO S8V1A Hinweisschild Label Chris A, KireS og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 25, 2019 Share Skrevet Januar 25, 2019 F11 i sølv er lekkert og ryddig, riktig model også. Fornøyd med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vingerei Skrevet Januar 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2019 Just now, Ron Jeremy said: F11 i sølv er lekkert og ryddig, riktig model også. Fornøyd med bilen? Hei. Ja er meget fornøyd, beste bilen jeg har hatt. Komfortabel, god plass, lavt forbuk og fremkommelig med xdrive. Skulle gjerne hatt mere power da, men mye vil ha mere sies det. Eneste tullet jeg har hatt er EGR og Adblue. EGR ventil ble byttet, og adblue software ble oppdatert. Ikke verst det synes jeg på fire år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vingerei Skrevet Januar 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2019 Litt innvendig bilder Lakken er behnadlet med Rupes og Scholl polish, deretter forseglet med G technic CSL. (gjort selv) Skinn blir behandlet Swisswax. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vingerei Skrevet Januar 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2019 Vinterfelger cityhopper og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 25, 2019 Share Skrevet Januar 25, 2019 Dette var en ryddig og fin F11! Passet spesielt fin med sølv BBS mot Glaciersilver, fin kombo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vingerei Skrevet Januar 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2019 1 minute ago, papertiger said: Dette var en ryddig og fin F11! Passet spesielt fin med sølv BBS mot Glaciersilver, fin kombo. Takker for det Sikler på større felger og litt senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Januar 26, 2019 Share Skrevet Januar 26, 2019 Fin bil, ville tatt senk først isåfall Tror kanskje felgene passer bra når du får bilen noe lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vingerei Skrevet Januar 26, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2019 36 minutes ago, BMWlog said: Fin bil, ville tatt senk først isåfall Tror kanskje felgene passer bra når du får bilen noe lavere. Takk :) ja det er jo verdt og prøve, som du ser av bildene ser den litt vel høy ut. Hva er passelig senk her? 35mm? Tips til senkesett? Prøver og lese meg litt her, utrolig mye bra info rundt om :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 26, 2019 Share Skrevet Januar 26, 2019 10 timer siden, Vingerei skrev: Hei. Ja er meget fornøyd, beste bilen jeg har hatt. Komfortabel, god plass, lavt forbuk og fremkommelig med xdrive. Skulle gjerne hatt mere power da, men mye vil ha mere sies det. Eneste tullet jeg har hatt er EGR og Adblue. EGR ventil ble byttet, og adblue software ble oppdatert. Ikke verst det synes jeg på fire år Adblue, er ikke dette er 14´med N47? Trodde adblue kom først som 15 model med den nye 190hk dieselen? Hva slags trøbbel snakker vi om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 26, 2019 Share Skrevet Januar 26, 2019 Synes denne var riktig så fin med de 20’’ BBS hjula. Og som andre har sagt, hadde heller senket enn å bytte til enda større felger (som egentlig gjør senk enda mer nødvendig). 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vingerei Skrevet Januar 26, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2019 7 hours ago, Ron Jeremy said: Adblue, er ikke dette er 14´med N47? Trodde adblue kom først som 15 model med den nye 190hk dieselen? Hva slags trøbbel snakker vi om? Trodde adblue kom 14 model jeg, men de detaljene kan jeg ikke så mye om. Fikk feilmelding mens jeg kjørte og verkstedet opplyste at egr ventil måtte byttes, så ble gjort på garanti. Adblue feilmelding mens jeg kjørte, da var det nivået som var feil, dvs den trodde tanken var tom. Det skjedde etter en fylling med Biltema sin adblue. Aldri skjedd før eller etter. Skylder litt på tema sin adblue her. Her ble adblue software oppdatert, vært stabilt siden. uglefossen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vingerei Skrevet Januar 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2019 (endret) Skiftet diffusoer ifjor. Lakkerte fanger etter en smell med hegner draget. Vokset før montering. Nylakkert fanger før montering. Skftet også den baklampa som hadde sprekt, uten noe videre forklaring på hvorfor det har skjedd. Se også den dårlige pakningen Kabel klipset satt hardt, så her brukte jeg to stk plast tenger og dro klipset fra hverandre. Slipper man å dra i kabelen og ødelegge de Kan være greit med en magnet stav når man tar av muttrene, de har en lei tendens til å dette ned i sprekker! Før Etter: Rengjort med surfex hd og lagt voks. Endret Januar 27, 2019 av Vingerei papertiger og Carlsius reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Januar 27, 2019 Share Skrevet Januar 27, 2019 Flott bil med fin farge kombinasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vingerei Skrevet Januar 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2019 9 hours ago, Chris A said: Flott bil med fin farge kombinasjon! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå