Shattered Skrevet September 16, 2019 Share Skrevet September 16, 2019 Godt du har flere biler å velge i, men uansett kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 16, 2019 Forfatter Share Skrevet September 16, 2019 11 minutter siden, Shattered skrev: Godt du har flere biler å velge i, men uansett kjedelig! Joda ,biler er det nok av ,men denne må være opp og gå 😀 Den viktigste bilen her . Men jeg skal få denne til og med litt hjelp . Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet September 16, 2019 Share Skrevet September 16, 2019 ville tatt en kjapp sjekk av dyser, ellers kan man prøve å kjøle ned kamsensor for å se om det er den som kødder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 16, 2019 Forfatter Share Skrevet September 16, 2019 5 minutter siden, viggo E34 skrev: ville tatt en kjapp sjekk av dyser, ellers kan man prøve å kjøle ned kamsensor for å se om det er den som kødder? Sendt pm 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 16, 2019 Share Skrevet September 16, 2019 Det er jo ikke noe vits å sjekke kamsensor all den tid det mangler railtrykk. Da blir det ikke noe start... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 16, 2019 Share Skrevet September 16, 2019 Enig med Otis. Sjekke dyser er det neste nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet September 16, 2019 Share Skrevet September 16, 2019 ja, er fort gjort og teste dysene👌🏼 er nokk mest sannsynlig der det ligger. men snodig det er kun problem på varm motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 16, 2019 Share Skrevet September 16, 2019 Nei det er ikke rart i det hele. Dieseltråden, første post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 17, 2019 Forfatter Share Skrevet September 17, 2019 (endret) Til alle. Blir dysesjekk next og det fort. Men selv om jeg skrur bil selv ,føler jeg dette er komplisert ,så her må fagfolk inn å hjelpe gitt 😀 Endret September 17, 2019 av sveigis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 17, 2019 Share Skrevet September 17, 2019 En grunnleggende lekkasje test er enkelt å gjennomføre, men du må ha utstyret. https://www.biltema.no/bil---mc/verkstedsutstyr/testinstrument/analoge-testinstrumenter/dieseltester-common-rail-2000040924 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 17, 2019 Forfatter Share Skrevet September 17, 2019 Jeg smeller på her og nå skal bil opp til fetteren min og han sier det samme . Byttet akkurat en injektor på samme bil og nøyaktig samme syndrom ble perfekt etterpå .😀 Så nå må jeg bare få tak i disse glassene til å måle mengde . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet September 17, 2019 Share Skrevet September 17, 2019 som jeg sa tidligere Jan kan du svinge innom apoteket å kjøpe deg 6x60ml engangs sprøyter til 10kr pr stk å lage det settet selv😉 alt du trenger da er en liten slangestump sprøyte å dyse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 17, 2019 Forfatter Share Skrevet September 17, 2019 13 minutter siden, viggo E34 skrev: som jeg sa tidligere Jan kan du svinge innom apoteket å kjøpe deg 6x60ml engangs sprøyter til 10kr pr stk å lage det settet selv😉 alt du trenger da er en liten slangestump sprøyte å dyse Ja fader , men enda bedre , jeg er diabetiker og datteren min , så sprøyter har jeg millionvis av , kanyler til diabetes blir vel litt tynt som slanger til dyser 😀😀🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 17, 2019 Share Skrevet September 17, 2019 Kjedelig med slikt fusk, håper det ordner seg greit 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 17, 2019 Forfatter Share Skrevet September 17, 2019 2 timer siden, Fredrik 90 skrev: Kjedelig med slikt fusk, håper det ordner seg greit 👍 Ja fader det er det ,men du kjenner meg ,jeg får orden på alt av bilene mine . De skal alltid gå og hvertfall familiebilen . Passer perfekt egentlig ,da får jeg tatt alt annet og som gå gjennom slanger i motor ja alt .😀 Så et dumt spm her ,vil en bil gå bedre med frisk injektor? For jeg synes denne går godt ,men aldri farlig å få litt ekstra liksom . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå