Daniel. Skrevet April 18, 2020 Forfatter Share Skrevet April 18, 2020 (endret) 2 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Har sagt det før og sier det igjen. Pælm sånn drit til skogs Hjelper meg ikke nå 😂 Har i grunn ikke hatt problemer med de siden jeg kun strammer de med rundt 80nm, men når selve nøkkelen er på avveie så er man jo like langt 🤷♂️ De blir nok byttet ut med vanlig bolt ja. --------------------------------------------- Siden jeg har et spesielt talent med å klare å starte nye sider på forum så får jeg poste bildet en gang til..... Endret April 18, 2020 av Daniel. ahj, Saltkjelen, ///M-ini95 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 19, 2020 Share Skrevet April 19, 2020 Ordentlig smakfullt! Har du vurdert å montere lave takrails? Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 19, 2020 Forfatter Share Skrevet April 19, 2020 2 timer siden, Saltkjelen skrev: Ordentlig smakfullt! Har du vurdert å montere lave takrails? Takk 😊 Ja, og det står relativt høyt på ønskelisten. Men gjenstår å få tak i det, samt å få montert det. Må vel ned med taktrekk og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 19, 2020 Share Skrevet April 19, 2020 Ja, ned med taktrekk, men det er jo fort gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 19, 2020 Forfatter Share Skrevet April 19, 2020 14 minutter siden, Saltkjelen skrev: Ja, ned med taktrekk, men det er jo fort gjort. Tok en kjapp titt på newtis og ser ut som det er en del plukk som må demonteres 🤔 Mon tro om det går an å få lirket det ned nok til å få inn en liten skralle 🤔 Ser jo ut til at selve railsene kun er festet med tre muttre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 19, 2020 Share Skrevet April 19, 2020 Det er fort gjort å få knekk i pappen om man skal bende det ned, så ville anbefalt å slippe ned trekket istedet. I all hovedsak sitter trekket av stolpedekslene, håndtak og solskjerm, men dette er jo fort gjort å ta ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 19, 2020 Forfatter Share Skrevet April 19, 2020 3 minutter siden, Saltkjelen skrev: Det er fort gjort å få knekk i pappen om man skal bende det ned, så ville anbefalt å slippe ned trekket istedet. I all hovedsak sitter trekket av stolpedekslene, håndtak og solskjerm, men dette er jo fort gjort å ta ned. Ja, godt mulig. Ser ut som det er en del klemmer/klips rundt panorama taket i hvertfall https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e91-335d-tou/repair-manuals/51-body-equipment/51-13-trim-parts-covers-handle-strip/By3q3UZe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 19, 2020 Share Skrevet April 19, 2020 Jepp, de gir etter fort! Om du kjøper rails og er på denne kanten av landet, kan jeg hjelpe deg! Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 19, 2020 Forfatter Share Skrevet April 19, 2020 1 time siden, Saltkjelen skrev: Jepp, de gir etter fort! Om du kjøper rails og er på denne kanten av landet, kan jeg hjelpe deg! Skal ha det i bakhodet Har litt andre ting som må prioriteres, så det blir ikke gjort med det første Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 20, 2020 Forfatter Share Skrevet April 20, 2020 Fikk tak i ny nøkkel til låseboltene i dag, så da var det bare å få fingen ut og legge om til sommerhjul foran også 😅 Var egentlig litt overasket over hvor langt inne de satt foran, så jeg tror jeg får skaffe meg to spacere til. 10mm holder vel kanskje? 🤔 Bak har jeg de samme 12mm spacerene jeg brukte på vinterhjulene. Men er i hvertfall fornøyd med utseende nå Penere enn Style 193 etter min mening. Mathiseen, ///M-ini95, Patta og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 20, 2020 Share Skrevet April 20, 2020 De felgene sitter vanvittig bra Når jeg bruker mine har jeg 10mm foran. Det fungerer veldig og null subbing Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 20, 2020 Share Skrevet April 20, 2020 Nydelig enkelt og greit.👍 Det som slår meg faktisk er at disse og e6x tåler tidens tann svært godt . Jeg tenker ikke på at disse plutselig ikke er nye lengre .😀 Denne bilen må jo gå sinnsykt godt mtp størrelse og hk . Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 20, 2020 Share Skrevet April 20, 2020 Spot on Daniel! Ja de er vel ET37 framme og ET39 bak (samme som 230), og de tåler godt noen spacere både foran og bak ja Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 20, 2020 Forfatter Share Skrevet April 20, 2020 1 time siden, ahj skrev: De felgene sitter vanvittig bra Når jeg bruker mine har jeg 10mm foran. Det fungerer veldig og null subbing Jepp Regnet med 10-12mm var alt som måtte til ja Hvilken dekkdim har du foran? 1 time siden, sveigis skrev: Nydelig enkelt og greit.👍 Det som slår meg faktisk er at disse og e6x tåler tidens tann svært godt . Jeg tenker ikke på at disse plutselig ikke er nye lengre .😀 Denne bilen må jo gå sinnsykt godt mtp størrelse og hk . Takk Ja de holder seg godt, i hvertfall facelift E9x og E6x. Den går godt ja Men til tross for å være en "liten" 3 serie så bikker den 1800kg med fører hehe. 20 minutter siden, papertiger skrev: Spot on Daniel! Ja de er vel ET37 framme og ET39 bak (samme som 230), og de tåler godt noen spacere både foran og bak ja Jepp, var jo forberedt på at de måtte spaces ut foran, men som nevnt så ble jeg litt overrasket over hvor langt inne de faktisk satt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 20, 2020 Share Skrevet April 20, 2020 Ser veldig bra ut! 👍 Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå