fupsaker Skrevet Mai 31, 2019 Share Skrevet Mai 31, 2019 Skulle gjerne oppdatert, om mulig. Hvor enkelt er det, og hva trenger jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Mai 31, 2019 Share Skrevet Mai 31, 2019 Fikk høre av en BMW forhandler at hele enheten måtte byttes, var vist ikke bare ei software oppdatering. Kanskje noen andre har noen lure knep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2019 7 minutter siden, Eivind320x skrev: Fikk høre av en BMW forhandler at hele enheten måtte byttes, var vist ikke bare ei software oppdatering. Kanskje noen andre har noen lure knep Jasså? Kanskje @lagunilla vet med sikkerhet? Er vel samme NBT EVO som sitter i biler med både iD5 som jeg har i min '17 og biler produsert senere? Trodde man kanskje kunne endre i eSys e.l? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Mai 31, 2019 Share Skrevet Mai 31, 2019 (endret) @lagunilla vet nok med sikkerhet, hva som bør gjøres . Tror jeg har iD4 i min og at forskjellen er større mellom iD4 og iD5. Har ikke brukt så mye energi på å finne ut av det, selv om iD5 ser bedre ut enn iD4 ramla forresten over denne Endret Mai 31, 2019 av Eivind320x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Mai 31, 2019 Share Skrevet Mai 31, 2019 Skulle gjerne oppdatert, om mulig. Hvor enkelt er det, og hva trenger jeg? Du kan bytte mellom ID5 og ID6 med enkel USB-koding: https://www.bimmer-tech.net/bmw-idrive-coding/?utm_source=blogpost&utm_campaign=CICvsNBTvsNBTevo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2019 10 minutter siden, Basse Lusk skrev: Du kan bytte mellom ID5 og ID6 med enkel USB-koding: https://www.bimmer-tech.net/bmw-idrive-coding/?utm_source=blogpost&utm_campaign=CICvsNBTvsNBTevo Takk, men jeg tror dette kan gjøres gratis eller tilnærmet gratis også. Får se om jeg fortsatt har kabelen og programmet hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mai 31, 2019 Share Skrevet Mai 31, 2019 Oppdatering fra ID5 til ID6 krever kun software flash. Hadde dere bodd litt nærmere kunne jeg ordnet det, men det er sikkert noen i nærheten av dere som kan gjøre det😀 kan sende oppskrift på PM. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 31, 2019 Share Skrevet Mai 31, 2019 Kunne selv tenkt meg ID4 > ID6, men gjør man dette med kun software får man et system med mye problemer og bugs, og bytter man til ID5/ID6-software mister man Connected Drive og det som hører med, så ønsker ikke det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mai 31, 2019 Share Skrevet Mai 31, 2019 10 minutter siden, awt skrev: Kunne selv tenkt meg ID4 > ID6, men gjør man dette med kun software får man et system med mye problemer og bugs, og bytter man til ID5/ID6-software mister man Connected Drive og det som hører med, så ønsker ikke det heller. Connected Drive er jo helt ubrukelig😛 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 31, 2019 Share Skrevet Mai 31, 2019 Så inni granskauen også, men synes det er greit å kunne starte webasto fra mobil Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 31, 2019 Share Skrevet Mai 31, 2019 Henger meg på den, det er en skremmende dårlig funksjonalitet i den appen, for ikke å snakke om hvor treig den er til å sende. Eneste som funker ganske bra er kart/navigeringsfunksjonen, det går forholdsvis raskt. Og finne parkering nær destinasjon i appen for så å sende denne til bilen funker veldig bra. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2019 Jeg har ikke webasto i Connected drive uansett, så for meg betyr det nada. Jeg ønsker bare hjelp til å endre det. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 31, 2019 Share Skrevet Mai 31, 2019 Må si at den er kjekk for å finne nærmeste BMW forhandler i utlandet også, når chargepipen sprekker 😅 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2019 47 minutter siden, Geir Anders skrev: Må si at den er kjekk for å finne nærmeste BMW forhandler i utlandet også, når chargepipen sprekker 😅 😅😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 31, 2019 Share Skrevet Mai 31, 2019 5 timer siden, papertiger skrev: Henger meg på den, det er en skremmende dårlig funksjonalitet i den appen, for ikke å snakke om hvor treig den er til å sende. Eneste som funker ganske bra er kart/navigeringsfunksjonen, det går forholdsvis raskt. Og finne parkering nær destinasjon i appen for så å sende denne til bilen funker veldig bra. Tragisk å høre at CD fremdeles er på GSM nivå, forventer mer av BMW her. Men hørte at Connected drive var eid av h&k, som igjen er eid av Samsung? Som iPhone bruker gir det litt mening 😇😂 vår gamle 16’ i3 var treg å sende klimatisering til, som jo er 95% av det man bruker CD til en i3 til. Men det var fremdeles 3G i denne mener jeg, men håper 4G gjorde ting raskere og bedret brukeropplevelsen? Usikker på når 4G ble implementert i hvilken model dog? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå